Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων

2 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Πρακτικές συμβουλές για τη χρήση υπολογιστικών φύλλων

3 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων  Έλεγχος των συναρτήσεων ώστε να λειτουργούν  Εισαγωγή εικόνων με φειδώ  Σχεδιασμός της εργασίας πρώτα σε χαρτί και μετά υλοποίησή της σε υπολογιστικό περιβάλλον  Η εργασία στηρίζει το μάθημα - δεν είναι μάθημα

4 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Τεχνικές  Δημιουργία γραφημάτων σε μια ποικιλία διαφορετικών μορφών  Επίλυση προβλήματος με χρήση fill down μενού(λαβή συμπλήρωσης) και χρήση συναρτήσεων  Χρήση συνάρτησης αθροίσεων  Μέσος όρος και ερμηνεία γραφήματος  Χρήση της γραμμής εργαλείων σχεδίασης

5 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Παράδειγμα  Εργασία στο περιβάλλον του Excel με θέμα την κατανομή του πληθυσμού σε διάφορες χώρες σε σχέση με την ηλικία και το φύλο. Μπορείτε να ανοίξετε ή να κατεβάσετε το συνοδευτικό αρχείο και να μελετήσετε το παράδειγμα.  Σύνδεσμος: http://sunsite.univie.ac.at/Projects/demography

6 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Δραστηριότητες στην τάξη  1 η δραστηριότητα:  1 η δραστηριότητα: Οι μαθητές πραγματοποιούν μια έρευνα μέσα στην τάξη ανάμεσα στους συμμαθητές τους για το πιο δημοφιλές άθλημα. Συγκεκριμένα ρωτώνται, οι προτιμήσεις τους καταμετρώνται και στο Excel δημιουργείται:  φύλλο εργασίας με τα αριθμητικά δεδομένα.  γράφημα και δίνονται απαντήσεις όπως: ποιο άθλημα είναι δημοφιλέστερο, πιο είναι το λιγότερο δημοφιλές, υπάρχουν αθλήματα εξίσου δημμοφιλή; Στη συνέχεια αυξάνουν την πολυπλοκότητα της έρευνας δεχόμενοι απαντήσεις και από άλλες τάξεις.

7 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Δραστηριότητες στην τάξη  2 η δραστηριότητα:  2 η δραστηριότητα: Το Excel μπορεί να αποτελέσει τον πρόδρομο της σύνδεσης με την αλγευρική σκέψη και την εισαγωγή στις έννοιες της εξίσωσης και των μεταβλητών.  Δίνεται το πρόβλημα: Τρεις ομάδες παιδιών μοιράζονται 100 σοκολάτες.Η 2 η ομάδα παίρνει 4 φορές περισσότερες από την 1 η ομάδα. Η 3 η ομάδα παίρνει 10 σοκολάτες παραπάνω από την 2 η ομάδα. Πόσες σοκολάτες έχει η καθεμιά ομάδα;

8 Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Δικτυογραφία http://epublications.bond.edu.au/ejsie www.teacherlink.org/content/math/interactive/interactiveexcel.html www2.ups.edu/community/tofu/lev1f/conframe.htm www.sabine.k12.la.us/class/excel.resources.htm www.internet4classrooms.com/on-line_excel.htm http://ic-schools.net/tutorials/excel-activities.htm www.teachinganlearningsources.co.uk/resourcesexcel.shtml www.suelebeau.com/spreadsheets.htm www.usd.edu/trio/tut/excel www.catawba.k12.nc.us/pages/techtrac/techtrac10/brenda/ssdef.htm


Κατέβασμα ppt "Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google