Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Βατής Τεχνική Α.Ε.
2
Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών Ταχύτητα εξυπηρέτησης
Στόχοι 1 Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών 2 Ταχύτητα εξυπηρέτησης 3 Τιμές ανάλογες της ποιότητας εργασίας 4 Γνησιότητα ανταλλακτικών 5 Άμεση τεχνική υποστήριξη χρηστών / συνεργατών 6 Ικανοποίηση του πελάτη
3
Ποια μηχανήματα καλύπτει η υπηρεσία
Αφυγραντήρες Μονάδες παραθύρου Φορητά κλιματιστικά Μηχανήματα απ’ ευθείας εκτόνωσης Κλιματιστικά τοίχου Κλιματιστικά δαπέδου – οροφής Κασέτες ψευδοροφής Πολυδιαιρούμενα συστήματα Καναλάτα έως BTU
4
Παρεχόμενες Υπηρεσίες
Επισκευή (εντός – εκτός εγγύησης) Συντήρηση Εγκατάσταση Μετεγκατάσταση Διάθεση και πώληση ανταλλακτικών και εξαρτημάτων
5
Τηλεφωνικό κέντρο της Carrier 801-11-19000 (από σταθερό) &
Που θα εξυπηρετηθώ; Τηλεφωνικό κέντρο της Carrier (από σταθερό) & (από κινητό) Ώρες λειτουργίας καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00 εκτός Κυριακής Κατά την επικοινωνία σας παρακαλείσθε να έχετε τα πλήρη στοιχεία αγοράς του μηχανήματος σας (ημ/νία αγοράς, μοντέλο μηχανήματος, κατάστημα αγοράς)
6
Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς.
Τι απαιτείται προκειμένου να έχω εγγύηση; Κατά την επίσκεψη του τεχνικού πρέπει να έχετε φωτοτυπίες των εγγράφων που πιστοποιούν την αγορά του μηχανήματός σας: Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς. Αντίγραφο δελτίου συντήρησης για μηχανήματα άνω της διετίας. Αριθμός ή αντίγραφο συμβολαίου ‘Total Support’ ή άλλου αντίστοιχου συμβολαίου επέκτασης εγγύησης.
7
Τι καλύπτει η εγγύηση μου;
2 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού χωρίς χρέωση εργασίας 3 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού με χρέωση εργασίας Συμπιεστής – 3 επιπλέον έτη Δωρεάν διάθεση συμπιεστή με χρέωση εργασίας Απόδειξη συντήρησης Οποιαδήποτε επέμβαση μη αδειούχου τεχνικού ή τεχνικού άλλης ειδικότητας, αναιρεί το δικαίωμα χρήσης εγγύησης του μηχανήματος.
8
Πότε το μηχάνημά μου είναι εκτός εγγύησης; (Επισκευή με χρέωση)
Η ημερομηνία αγοράς του μηχανήματος είναι πάνω από 3 έτη. Έχει προηγηθεί επέμβαση από μη αδειούχο ψυκτικό. Η βλάβη προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες (π.χ. υπέρταση της Δ.Ε.Η.). Στις παραπάνω περιπτώσεις θα ενημερωθείτε σχετικά με το κόστος επισκευής και αποφασίσετε εάν επιθυμείτε να την επισκευή του κλιματιστικού σας ή όχι.
9
Υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ την επίσκεψη, ακόμη και εάν το μηχάνημά μου είναι εντός εγγύησης;
Χρέωση άσκοπης μετάβασης, σε περίπτωση που ο τεχνικός μας διαπιστώσει ότι: Το κλιματιστικό είναι εκτός πρίζας Δεν υπάρχει ρεύμα στο χώρο (διακοπή ΔΕΗ ή πρόβλημα στην ηλεκτρική παροχή σας) Δεν υπάρχουν μπαταρίες στο χειριστήριο. Έχει δοθεί στο χειριστήριο λανθασμένη λειτουργία. Το κλιματιστικό δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα λειτουργίας. 2. Κακή εγκατάσταση Αν η βλάβη που παρουσιάστηκε στο μηχάνημα οφείλεται σε λανθασμένη εγκατάσταση (από ιδιώτη ψυκτικό ή μη αδειούχο ψυκτικό). Ενημερώνεστε για τη βλάβη επιλέγετε α) την επισκευή του από το συνεργείο μας ή β) την αποκατάσταση της βλάβης από τον εγκαταστάτη σας.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.