Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A
Δημήτρης Λακασάς Μ.Β.Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A.E Αντιπρόεδρος Σ.Ε.Β.Ε. Μέλος Δ.Σ. Σ.Β.Β.Ε Copyright, 1997 © Dale Carnegie & Associates, Inc.

2 Καινοτομία ‘’Αποτελεί εκείνο το επιχειρηματικό μοντέλο απόκτησης κερδών που επιλέξαμε για να κυριαρχήσουμε στον κλάδο μας για την δεκαετία που έρχεται’’

3 Η φιλοσοφία μας ‘’Έχουμε κάθε δυνατότητα στην Ελλάδα να αναπτύξουμε καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα, να παράγουμε Ελληνική τεχνολογία αιχμής και να την εξάγουμε στο εξωτερικό’’.

4 Λίγα λόγια για μας. Ίδρυση 1979 από τον Ν. Λακασά & Π. Αρβανιτίδη.
130 εργαζόμενοι. Εξαγωγές σε 72 χώρες. 1981 Φωτισμός ασφαλείας. 1985 Πυρανίχνευση. 1986 Κυρίαρχο μερίδιο αγοράς. 1989 Εξωστρέφεια 1997 ISO 9002 TUV 1999 ISO 9001 TUV 2000 BSI 2005 EFQM

5 SWOT Ανάλυση

6 Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα

7 Πιστεύουμε ‘’στον άνθρωπο’’ ‘’στην καινοτομία’’ ‘’νεες ιδέες’’
‘’φαντασία’’ ‘’δημιουργικότητα’’ Το ‘‘κάτι παραπάνω’’ ‘’στον άνθρωπο’’ ‘’στην καινοτομία’’

8

9 Η αντίληψη μας για την καινοτομία.
‘’Νέες ιδέες που φέρνουν κέρδη’’.

10 Εξέλιξη του πολιτισμού μας

11 Τα βήματα της καινοτομίας
Σχεδόν όλοι γνωρίζουν ότι η ανάγκη υπάρχει Τότε κάνει κάποιος το πρώτο βήμα Τότε η καινοτομία εμφανίζεται Το προφανές μετατρέπεται σε standard

12 Εφαρμογή του Marketing της καινοτομίας
Ακούμε όλες τις ιδέες (brainstorming) ακόμη και από ανθρώπους που μας κάνουν να αισθανόμαστε άβολα. Επιβραβεύουμε την επιτυχία & την αποτυχία. Πατάσσουμε την απραξία Ένστικτό & Ψυχή.

13 Σημαντικοί ρόλοι

14 Το χωνί της καινοτομίας
Brainstorming Value map Revenue model Instinct Scenarios Καινοτόμο προϊόν R&D Filters Risk analysis

15 Η καινοτομία για εμάς αποτελεί τρόπος ζωής.
‘’out of the box’’ ‘’ευελιξία’’ ‘’λύσεις που επιλύουν ακριβώς το πρόβλημα’’ ‘’απλές και ξεκάθαρες διαδικασίες’’ ‘’σκληρές αποφάσεις’’ ‘’η χαρά της δημιουργικότητας’’ ‘’ανοιχτοί σε νέες ιδέες’’ ‘’μείωση του φόβου για κάτι καινοτόμο’’

16 Η ιδέα & Τα χαρακτηριστικά
Η ιδέα ‘’Να εισάγουμε τον φωτισμό ασφαλείας στο σπίτι’’. ‘’3 σε 1’’ Ευρωπαϊκό design ‘’plug & play’’ Φιλικό προς το περιβάλλον Led’s – 11 χρόνια ζωής Έως και 14 ώρες αυτονομία i-light

17 Value map Νοικοκυριά b2c Businesses b2b έσοδα Home Light
By olympia electronics Σημεία πώλησης Funding πώληση Τιμή πώλησης 30€/piece Home Light Olympia Electronics Νοικοκυριά b2c Businesses b2b προϊόν(home lightr) 30€/piece κεφάλαιο & λειτουργικό κόστος Financing έσοδα

18 Οι ανταγωνιστές ‘’αισθανθήκαμε δέος όταν αντιληφθήκαμε ότι οι πραγματικοί ανταγωνιστές ήταν οι κεροπώλες’’

19 Το target group Α. Μεσαία – ανώτερα εισοδηματικά στρώματα.
Β. Οικογενειάρχες με παιδί/παιδιά όπου το αίσθημα της ασφάλειας είναι ενδυναμωμένο. Γ. Τελικοί καταναλωτές που είναι ανοιχτοί σε καινοτόμες ιδέες (gadgets) και αγαπούν την τεχνολογία.

20 Διαδικασία υιοθέτησης στην αγορά

21 Διαδικασία που ακολουθήθηκε

22 Συνέργιες μεταξύ Ακαδημαϊκής & Επιχειρηματικής κοινότητας

23 ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Update 01/01/05
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ 2. ΔΙΑΛΟΓΗ ΙΔΕΩΝ Η ιδέα του προϊόντος συμβαδίζει με τους στόχους, τις στρατηγικές και τους πόρους της εταιρίας? 1. ΓΕΝΝΗΣΗ ΙΔΕΑΣ Αξίζει να ασχοληθούμε με τη συγκεκριμένη ιδέα προϊόντος 6. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Το προϊόν που φτιάξαμε είναι αξιόλογο από τεχνική και εμπορική άποψη? 8. ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Οι πωλήσεις των προϊόντων ικανοποιούν τις προσδοκίες μας? 9. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Οι πωλήσεις του προϊόντος ικανοποιούν Προετοιμασία Ανάλυση αγοράς Ανάλυση κόστους Να ξαναστείλουμε πίσω την ιδέα για ανάπτυξη προϊόντος? Θα εξυπηρετούσε αν τροποποιούσαμε το προϊόν ή το πρόγραμμα μάρκετινγκ? ΑΠΟΡΡΙΨΗ Εντοπισμός: 1. Παραγόντων της εταιρίας 2. Των συντελεστών βαρύτητας Ανάπτυξη εναλλακτικών ιδεών προϊόντων Πρόταση: 1. Για τιμή 2. Διανομή 3. Προώθηση Διεξαγωγή: 1. Τεστ μηχανών 2. Τεστ προτιμήσεων καταναλωτή 3. Διαλογή μάρκας 4. Συσκευασία Περιορισμένης κλίμακας παραγωγής, προετοιμασίας διαφήμισης Αγορά μηχανημάτων και έναρξη πλήρους παραγωγής και διανομής Ναι Όχι 5. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Το προϊόν αυτό θα ικανοποιήσει τους στόχους των κερδών? 4. ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΚΤ Μπορούμε να βρούμε μια στρατηγική Μάρκετινγκ συμφέρουσα και οικονομική? 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΔΕΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ Μπορούμε να βρούμε μία καλή ιδέα για το προϊόν που οι καταναλωτές λένε ότι θα δοκίμαζαν? 7. ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ Συντονισμός παροχής κινήτρων και έρευνα για ιδέες στο εξωτερικό περιβάλλον και ανάμεσα στα στελέχη της εταιρίας ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

24 Το μέλλον Οι επιχειρήσεις που θα δομήσουν την ανάπτυξη τους με βασικό πυλώνά αυτόν της καινοτομίας θα κυριαρχήσουν στην δεκαετία που έρχεται. Το μοντέλο που σας ανέφερα δεν είναι χάρτης αλλά πυξίδα.


Κατέβασμα ppt "Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google