Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο ρόλος του λιμανιού στη δημιουργία εμπορευματικής πύλης 4 Απριλίου 2014 Στυλιανός Αγγελούδης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΘ Α.Ε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο ρόλος του λιμανιού στη δημιουργία εμπορευματικής πύλης 4 Απριλίου 2014 Στυλιανός Αγγελούδης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΘ Α.Ε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο ρόλος του λιμανιού στη δημιουργία εμπορευματικής πύλης 4 Απριλίου 2014 Στυλιανός Αγγελούδης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΘ Α.Ε.

2 Η εταιρεία • Ανώνυμη Εταιρεία από το 1999 • 2001: Υπογραφή Σύμβασης Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο για 40 χρόνια. • Εισαγωγή στο Χ.Α.Α. 2001 • 2008: N. 3654/2008 - Παράταση του χρόνου παραχώρησης από 40 σε 50 χρόνια. • 74,27% των μετοχών – ΤΑΙΠΕΔ • 25,73% των μετοχών – Ιδιώτες

3 Εμπορική δραστηριότητα • Το λιμάνι με την μεγαλύτερη διακίνηση συμβατικού φορτίου στην Ελλάδα • Δεύτερο λιμάνι στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων • Δυνατότητα εξυπηρέτησης κάθε είδους φορτίου • Διασύνδεση με χερσαία μεταφορικά δίκτυα (οδικοί άξονες- σιδηρόδρομος. • Λιμάνι-πύλη για τις χώρες της Νότιας Βαλκανικής

4 Επενδύσεις σε Υποδομές-Ανωδομές 2010-2013: Επενδύσεις €5.800.000 σε νέες υποδομές-ανωδομές και στη συντήρηση των υφιστάμενων. Σύνολο έργων που ολοκληρώθηκαν: 150 Πραγματοποιήθηκαν από Ελληνικές τεχνικές εταιρείες  ροή κεφαλαίων στην τοπική και εθνική οικονομία Ενδεικτικά έργα: Κατασκευή νέου χώρου για τα κενά Ε/Κ Κατασκευή νέου χώρου στάθμευσης φορτηγών Ανακατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου λιμένα

5 Επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό 2010-2013 Συνολική επένδυση σε νέο εξοπλισμό €9.304.000 Συντήρηση υφιστάμενου εξοπλισμού €1.530.000 Σημαντικότερη επένδυση: Προμήθεια δύο ηλεκτροκίνητων γερανών λιμένος. Παράδοση Δεκέμβριος 2014 και αρχές 2015

6 Επέκταση Ελεύθερης Ζώνης Επέκταση Ε.Ζ. κατά 75 στρέμματα. • Καλύτερη εξυπηρέτηση transit φορτίων • Μεταφορά των πιο ρυπογόνων φορτίων σε μεγαλύτερη απόσταση από την πόλη επ’ ωφελεία των κατοίκων.

7 Έσοδα για τα Δημόσια Ταμεία ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ Χρήση 20091.247.378,53 Χρήση 20103.472.905,68 Χρήση 20113.270.171,28 Χρήση 20125.696.175,23 ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ13.686.630,72 ΤΙΜΗΜΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ Χρήση 2009942.048,86 Χρήση 20101.036.187,86 Χρήση 20111.042.545,37 Χρήση 20121.076.320,90 ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ4.097.102,99 ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ Χρήση 20091.512.000,00 Χρήση 20102.116.800,00 Χρήση 20114.032.000,00 Χρήση 201215.120.000,00 ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ22.780.800,00 ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ40.564.533,71

8 Αποκατάσταση σιδηροδρομικού δικτύου λιμένα

9 Συνέργιες με χερσαία μέσα μεταφοράς Συνεργασία με ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1.Έναρξη τακτικών δρομολογίων Θεσσαλονίκη-Σκόπια 2.Έναρξη τακτικών δρομολογίων Θεσσαλονίκη-Σόφια 3.Σχεδιασμός για δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Τουρκία και Σερβία.

10 ΈτοςΣύνολοΔιαφορά % 2009270.181 2010273.282+1,15 2011295.870+8,27 2012317.900+7,45 2013322.310+1,39

11 Συμβατικό φορτίο

12 Κρουαζιέρα Transit ΕπιβάτεςΠροσεγγίσεις 201010.98120 201111.47919 20128.00711 201314.58518

13 Κύκλος εργασιών

14 ΈτηΚέρδη προ φόρωνΔιαφορά (%) 20096.496.842 20109.288.755+42,97 201115.328.813+65,03 201223.024.165+50,20 201324.342.237+5,72

15

16

17 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας Ισχυρό λιμάνι – Μοχλός ανάπτυξης για την πόλη www.thpa.gr


Κατέβασμα ppt "Ο ρόλος του λιμανιού στη δημιουργία εμπορευματικής πύλης 4 Απριλίου 2014 Στυλιανός Αγγελούδης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΘ Α.Ε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google