Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘέκλα Σερπετζόγλου Τροποποιήθηκε πριν 5 χρόνια
1
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ISO 9001: 2015 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Μ. Στυλιανουδάκη QPLAN AE Σημειώσεις:
2
Πρότυπο ορίζεται το έγγραφο το οποίο:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ; Πρότυπο ορίζεται το έγγραφο το οποίο: έχει καθιερωθεί βάσει πλειοψηφίας έχει εγκριθεί από ένα αναγνωρισμένο σώμα παρέχει (για κοινή και επανειλημμένη χρήση) κανόνες, κατευθυντήριες γραμμές ή χαρακτηριστικά για δραστηριότητες ή τα αποτελέσματα τους. Σημειώσεις:
3
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ISO; O ISO είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός.
Αποτελεί ουσιαστικά ένα δίκτυο Οργανισμών Τυποποίησης 161 χωρών (ένα μέλος ανά χώρα) με μια Κεντρική Γραμματεία στη Γενεύη, η οποία έχει το συντονισμό. Σκοπός του είναι η έκδοση αναγνωρισμένων διεθνώς προτύπων ( έως χθες). Σημειώσεις:
4
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ISO 9001; To ISO 9001 είναι το πλέον δημοφιλές από τα πρότυπα που έχει εκδώσει ο Οργανισμός. Πάνω από 2 εκ. πιστοποιητικά ISO 9001, έχουν απονεμηθεί έως σήμερα σε επιχειρήσεις που εδρεύουν σε περισσότερες από 180 χώρες ανά τον κόσμο. Σημειώσεις:
5
ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΡΟΤΥΠΑ ISO 14001 - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Σημειώσεις:
6
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΝΕΜΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ISO 9001;
Τα πιστοποιητικά απονέμονται από τους Φορείς Πιστοποίησης. Στην Ελλάδα σήμερα δραστηριοποιούνται πάνω από 50 Φορείς Πιστοποίησης (σε διάφορα πεδία πιστοποιήσεων). Σημειώσεις:
7
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ (ΕΣΥΔ)
ΑΛΥΣΙΔΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ (ΕΣΥΔ) Διαπίστευση κατά ISO 17021 ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Πιστοποίηση σύμφωνα με το ISO 9001 Σημειώσεις: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
8
ΓΙΑΤΙ ISO 9001:2015 * ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ
* ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ * ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ * ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ * ΠΡΟΛΗΨΗ ΛΑΘΩΝ * ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ/ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ * ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ * ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ * ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΦΟΡΕΑ Σημειώσεις:
9
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Σημειώσεις:
10
ΔΙΕΡΓΑΣΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Σημειώσεις:
11
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ISO 9001: 2015
Σημειώσεις:
12
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΡΟΤΥΠΟΥ
ISO 9001:2015 Σημειώσεις:
13
Κυριεσ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ISO 9001:2008 ΚΑΙ ΤΟΥ ISO 9001:2015
Προϊόντα Προϊόντα και υπηρεσίες Εκπρόσωπος της Διοίκησης Δεν χρησιμοποιείται (Αναφέρονται αντίστοιχες αρμοδιότητες, αλλά δεν υπάρχει απαίτηση για έναν μόνο εκπρόσωπο της Διοίκησης) Τεκμηρίωση, εγχειρίδιο ποιότητας, τεκμηριωμένες διαδικασίες, αρχεία Τεκμηριωμένες πληροφορίες Περιβάλλον εργασίας Περιβάλλον για τη λειτουργία των διεργασιών Προμηθευτής Εξωτερικός πάροχος Σημειώσεις:
14
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (4)
Υποστήριξη και λειτουργία (7,8) Σχεδιασμός (6) Βελτίωση (10) Αξιολόγηση Επιδόσεων (9) Ηγεσία (5) Οργανισμός και το πλαίσιο λειτουργίας του (4) Απαιτήσεις πελατών Ανάγκες και προσδοκίες των σχετικών ενδιαφερομένων μερών (4) Ικανοποίηση πελατών Αποτελέσματα του ΣΔΠ Προϊόντα και υπηρεσίες Σημειώσεις:
15
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
Κατανόηση του οργανισμού και του πλαισίου λειτουργίας του κατανόηση των εξωτερικών και εσωτερικών παραμέτρων κατανόηση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος Εσωτερικές παράμετροι: αξίες, κουλτούρα, επιδόσεις οργανισμού κλπ Εξωτερικές παράμετροι: κανονιστικές απαιτήσεις, απαιτήσεις ενδιαφερόμενων μερών, τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον, επιστημονικές εξελίξεις, ανταγωνισμός κλπ Σημειώσεις:
16
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 Κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των ενδιαφερομένων μερών Ενδιαφερόμενο μέρος: φυσικό πρόσωπο ή οργανισμός που μπορεί να επηρεάζει, να επηρεάζεται ή να θεωρεί ότι επηρεάζεται από μια απόφαση ή μια δραστηριότητα Παραδείγματα: Πελάτες, εταίροι, ιδιοκτήτες, τραπεζίτες, ρυθμιστικές Αρχές, κοινωνικοί φορείς - ενώσεις, ανταγωνιστές Σημειώσεις:
17
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ διασφάλιση ότι το ΣΔΠ επιτυγχάνει τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα ενίσχυση επιθυμητών επιδράσεων εξάλειψη ή μείωση ανεπιθύμητων αντιδράσεων συνεχής βελτίωση υλοποίηση ενεργειών αντιμετώπισης απειλών και αξιοποίησης ευκαιριών Σημειώσεις:
18
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 - ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ
Διακινδύνευση είναι η επίδραση θετική ή αρνητική της αβεβαιότητας στην επίτευξη των στόχων. Η διακινδύνευση συνήθως εκτιμάται με το συνδυασμό των συνεπειών του συμβάντος και της σχετικής πιθανότητας εμφάνισης. Σημειώσεις:
19
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 - ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ
Σημειώσεις:
20
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 - ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ
Παράγραφος 4: Ο οργανισμός πρέπει να αξιολογήσει τις διακινδυνεύσεις που μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του Παράγραφος 5: Δέσμευση της Διοίκησης για την προαγωγή της προσέγγισης διακινδύνευσης Παράγραφος 6: Απαίτηση εντοπισμού απειλών και ευκαιριών βελτίωσης Παράγραφος 8: Απαίτηση για την εφαρμογή διεργασιών αντιμετώπισης των απειλών και των ευκαιριών βελτίωσης Παράγραφος 9: Μέτρηση, ανάλυση και αξιολόγηση των απειλών και των ευκαιριών βελτίωσης Παράγραφος 10: Απαίτηση για συνεχή βελτίωση λαμβάνοντας υπόψη τη διακινδύνευση. Σημειώσεις:
21
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 9001:2015 – ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ
Το πρότυπο ΔΕΝ θέτει απαιτήσεις για συγκεκριμένες τεκμηριωμένες διαδικασίες Σημειώσεις:
22
Σας ευχαριστΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!!
Σημειώσεις:
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.