Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μια δραστηριότητα που ενηλικιώθηκε Αυτό το πρότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αρχείο έναρξης για παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού σε μια ομάδα. Ενότητες Κάντε δεξιό κλικ σε μια διαφάνεια για να προσθέσετε ενότητες. Οι ενότητες μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε τις διαφάνειές σας ή διευκολύνουν τη συνεργασία μεταξύ πολλών συντακτών. Σημειώσεις Χρησιμοποιήστε την ενότητα Σημειώσεις για την παράδοση σημειώσεων ή για να παράσχετε πρόσθετες λεπτομέρειες για το ακροατήριο. Προβάλλετε αυτές τις σημειώσεις σε προβολή παρουσίασης κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας. Να θυμάστε το μέγεθος γραμματοσειράς (σημαντικό για άτομα με ειδικές ανάγκες, ορατότητα, βιντεοσκόπηση και ηλεκτρονική παραγωγή) Συντονισμένα χρώματα Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα γραφήματα, τα διαγράμματα και τα πλαίσια κειμένου. Λάβετε υπόψη σας ότι οι συμμετέχοντες θα εκτυπώσουν σε άσπρο μαύρο ή σε αποχρώσεις του γκρι. Εκτελέστε μια δοκιμαστική εκτύπωση για να βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα είναι εντάξει, όταν εκτυπώνονται σε αμιγώς ασπρόμαυρη μορφή και σε αποχρώσεις του γκρι. Γραφικά, πίνακες και γραφήματα Διατηρήστε το απλό: Εάν είναι δυνατό, χρησιμοποιήστε ενιαία στυλ και χρώματα που δεν αποσπούν την προσοχή. Προσθέστε ετικέτες σε όλα τα γραφήματα και τους πίνακες. Μαριάνθη Βαρβαρούση Συνεργάτης Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας Μουρούζης Παναγιώτης Υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας

2 Η ιστορία του θεσμού.. Η αρχική ιδέα δημιουργήθηκε το 2000 στη προσπάθεια να μπει το πείραμα στην εκπαιδευτική διαδικασία στο Γυμνάσιο με έναν ευχάριστο τρόπο. Η πρώτη εκδήλωση έγινε το 2001 στο Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας Τα Παιχνίδια Φυσικών Επιστημών το 2002 «προσβλήθηκαν» από τον ιό κοξάκι και δεν έγιναν Από το 2011 πραγματοποιείται στο ΕΚΦΕ Κέρκυρας Πραγματοποιήστε μια σύντομη επισκόπηση της παρουσίασης. Ππεριγράψτε το κύριο σημείο της παρουσίασης και το λόγο για τον οποίο είναι σημαντικό. Εισαγάγετε κάθε ένα από τα κύρια θέματα. Για να παρέχετε ένα χάρτη για το ακροατήριο, μπορείτε να επαναλάβετε αυτήν τη διαφάνεια επισκόπησης σε όλη την παρουσίαση, επισημαίνοντας το συγκεκριμένο θέμα που θα συζητήσετε στη συνέχεια.

3 Από το 2003 τα παιχνίδια πραγματοποιούνται ανελλιπώς
Αυτή είναι μια άλλη επιλογή για διαφάνειες επισκόπησης με μεταβάσεις.

4 Σε ένα παιχνίδι κατασκευών
πειραμάτων και υπολογισμών

5 Με τη συμμετοχή ομάδων μαθητών από το κάθε Γυμνάσιο για 15 συναπτά έτη..

6 Και έγινε πλέον θεσμός 15 χρόνια

7 Οι αλλαγές των κανόνων στο πέρασμα των χρόνων
Ελάττωση των μελών της κάθε ομάδας σταδιακά από 6 σε 3 τα τελευταία χρόνια Ελάττωση των δραστηριοτήτων σταδιακά από 7 που ήταν αρχικά, σε 3 θεματικές δραστηριότητες Διόρθωση των γραπτών από τους συνοδούς καθηγητές με βάση συγκεκριμένων οδηγιών αξιολόγησης Αξιολόγηση μέρους των εργασιών μέσα στο εργαστήριο. Δημοσιοποίηση μόνο των 3 πρώτων ομάδων Έπαινοι και αναμνηστικά σε όλους

8 Οι κανόνες του παιχνιδιού
Υπάρχουν 3 δραστηριότητες. Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας Η κάθε δραστηριότητα διαρκεί 45 λεπτά Υπάρχει γραμματεία η οποία ορίζει την αρχή και το τέλος του χρόνου Με την έναρξη του χρόνου ο αρχηγός της ομάδας παίρνει το φύλλο εργασίας από τη γραμματεία και η ομάδα πηγαίνει στον αντίστοιχο πάγκο και αρχίζει τη δραστηριότητα Με το πέρας του χρόνου ο αρχηγός παραδίδει στη γραμματεία το φύλλο εργασίας Και μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα, ένα αναψυκτικό, ένα ελαφρύ γεύμα και κάποια χάπενινγκ Αυτή είναι μια άλλη επιλογή για μια διαφάνεια επισκόπησης.

9 Μερικές αφίσες του Διαγωνισμού
Υπό την Αιγίδα του Δήμου Κερκυραίων και την Τεχνική Υποστήριξη του Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας Μερικές αφίσες του Διαγωνισμού

10

11

12

13 Σε κάποιες άλλες χρονιές με πλούσιες χορηγίες…
Τα βραβεία ήταν και σειρές οργάνων για τα σχολεία όπως σειρές πολύμετρων, θερμομέτρων, μικροσκόπιο, ζυγούς ακριβείας κλπ Δόθηκαν μπλουζάκια σε όλους τους μαθητές και στους συνοδούς τους Μια στάμπα για τα μπλουζάκια από τα Παιχνίδια Φυσικών Επιστημών 3

14 Μερικά θέματα.. Χρησιμοποιήστε μια κεφαλίδα ενότητας για κάθε θέμα, προκειμένου να υπάρχει σαφήνεια για το κοινό.

15 Στη Φυσική Ο σκοπός τη άσκησης είναι να προσδιορίσετε με ακρίβεια πόσα 20 λεπτα βρίσκονται μέσα σε ένα σακουλάκι που θα μας δώσουν. Ο σκοπός τη άσκησης είναι να φτιάξετε έναν διακόπτη αλλέ-ρετούρ όπως λέγεται στα γαλλικά. Δηλαδή μια κατασκευή που να μπορείτε να ανάβετε και να σβήνετε ένα λαμπάκι από δύο διαφορετικούς διακόπτες. Ο σκοπός της άσκησης είναι να κατασκευάσετε έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Ο σκοπός της άσκησης είναι να προσδιορίσετε το μέταλλο από το οποίο αποτελείται το νόμισμα των δύο λεπτών. Ο σκοπός της άσκησης είναι να προσδιορίσετε το εμβαδόν της Κέρκυρας Τι θα μπορεί να κάνει το κοινό αφού ολοκληρωθεί αυτή η εκπαίδευση; Περιγράψτε σύντομα κάθε στόχο για τον τρόπο με τον οποίο το κοινό θα ωφεληθεί από αυτήν την παρουσίαση.

16 Στη Χημεία Σκοπός είναι να προσδιορίσετε τους αλκοολικούς βαθμούς από 4 δείγματα τα οποία είναι νερό της βρύσης, οινόπνευμα εμπορίου, κρασί και κονιάκ Σκοπός τη άσκησης είναι να προσδιορίσετε τη σκληρότητα από το νερό της βρύσης, αποσταγμένο νερό, εμφιαλωμένο και νερό αντίστροφης ώσμωσης του Δήμου Κερκυραίων. Σκοπός της άσκησης είναι να ανακαλύψετε αν το ποτάμι της περιοχής σας είναι μολυσμένο και ποια βιοτεχνία ευθύνεται γι αυτή τη μόλυνση.

17 Στη Βιολογία Σας δίνονται οι παρακάτω καρυότυποι. Παρατηρήστε τους και εντοπίστε αν προέρχονται από άρρεν ή θήλυ άτομο και αν υπάρχουν τυχόν ανωμαλίες ή όχι. Ο σκοπός τη άσκησης είναι να προσδιορίσετε την ομάδα αίματος κάποιου ασθενούς Το πρόβλημα είναι να ταυτοποιήσετε ένα ίχνος τροφής που βρέθηκε στο στομάχι ενός ασθενούς (αν πρόκειται δηλαδή για ντομάτα, ή πιπεριά). Παρατηρήστε ένα υγιές και ένα καρκινικό κύτταρο από ανθρώπινο πνεύμονα και ζωγραφίστε τα. Σημειώστε τις διαφορές που παρατηρήσατε

18 Μερικές φωτογραφίες

19

20 Πως θα ενταχθούν περισσότεροι μαθητές στο παιχνίδι;
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Προτείνουμε την δημιουργία εκδήλωσης στο κάθε σχολείο όπου οι μαθητές θα παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους πειράματα. Θα βαθμολογούνται από το κοινό και από μία επιτροπή και από την εκδήλωση θα προκύπτει η ομάδα που θα εκπροσωπήσει το σχολείο στα Παιχνίδια Φυσικών Επιστημών. Προτείνουμε τη θεσμοθέτηση της εκδήλωσης από την ΠΑΝΕΚΦΕ υπό την αιγίδα του Υπουργείου

21 Τα Θέματα http://dide.ker.sch.gr/ekfe
Microsoft Διάκριση μηχανικής Τα Θέματα Εμπιστευτικές πληροφορίες Microsoft

22 Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google