Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τεχνολογίες Μάθησης http://switch.csd.auth.gr/.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τεχνολογίες Μάθησης http://switch.csd.auth.gr/."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τεχνολογίες Μάθησης

2 Τι είναι; Πρόκειται για διεπιστημονική Κατεύθυνση σπουδών που εστιάζει στις Τεχνολογίες Μάθησης (Learning Technologies) Η εφαρμογή των σύγχρονων Τεχνολογιών Μάθησης στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων μάθησης Εκπαιδευτικό Λογισμικό (Educational software) Τεχνολογίες εκπαίδευσης από απόσταση μέσω Διαδικτύου (e-Learning) Τεχνολογία Πολυμέσων (Multimedia for learning) Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο (Web-based learning environments) Εκπαιδευτική Ρομποτική (Educational Robotics) Ψηφιακά Παιχνίδια μάθησης (Games for Learning) Φορητές τεχνολογίες (Mobile learning) Μουσική Πληροφορική (Music Informatics)

3 Στόχοι Εκπαίδευσης & Επαγγελματικά Προφίλ
Στόχοι Εκπαίδευσης & Επαγγελματικά Προφίλ

4 Στόχοι Εκπαίδευσης Διεπιστημονική προσέγγιση
Θεωρίες Μάθησης & Επεξεργασίας πληροφορίας Συνεργασία Σε χώρους Εργασίας και Μάθησης ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟ- ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - Αρχιτεκτονικές - Διεπαφές - Υπολογιστικά Μοντέλα - Πρότυπα (Standards) - Προγραμματισμός

5 Επαγγελματικά ‘προφίλ’ (1)
Προγραμματιστής & Σχεδιαστής Τεχνολογιών Μάθησης Γενικού σκοπού προγραμματισμός με Python Προγραμματισμός Διαδικτύου HTML, CSS, PHP, MySQL, πρότυπα SCORM, Joomla, Dreamweaver Προγραμματισμός & Επεξεργασία Πολυμέσων Επεξεργασία εικόνας, ήχου, animation, video (GIMP, Audacity) Ανάπτυξη Ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού Camtasia, Articulate, eXe Εκπαιδευτικός προγραμματισμός Logo & Ψηφιακών Παιχνιδιών Microworlds Pro, Scratch, NXT Mindstorms, GameMaker, Python/PyGame Εικονικά 3D Περιβάλλοντα Blender, OpenSim Προγραμματισμός για Φορητές συσκευές AppInventor, Python/Kivi Εφαρμογές Νοητικής Άσκησης (Cognitive Training)

6 Επαγγελματικά ‘προφίλ’ (2)
Σχεδιαστής εκπαίδευσης (Instructional Designer) Εκπαίδευση μέσω Διαδικτύου (e-learning) Εταιρική Κατάρτιση (corporate learning) επαγγελματικών στελεχών Μέθοδοι Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων e-Learning Εκπαιδευτικός Πληροφορικής Διδακτική της Πληροφορικής Τεχνολογίες Μάθησης στο Σχολείο (Α/θμια & Β/θμια) Εκπαιδευτική ρομποτική Python στο σχολείο (ΕΠΑΛ) Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας Θεσμοθετείται – Θα περιλαμβάνει εκπαιδευτικά μαθήματα της Κατεύθυνσης

7 Επαγγελματικά ‘προφίλ’ (3)
Μουσική Πληροφορική: Λογισμικά μουσικού προγραμματισμού Ειδικές μουσικές διεπαφές Εφαρμογές μουσικής / ήχου σε φορητές συσκευές

8 Οργάνωση Μαθημάτων

9 Μαθήματα ΕΞ. 6ο

10 Μαθήματα ΕΞ. 7ο

11 Μαθήματα ΕΞ. 8ο

12 Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού
Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Tεχνολογίες για την αλληλεπίδραση ψηφιακών συστημάτων με το περιβάλλον τους

13 Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού
Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Μαθήματα Διαδίκτυο των Αντικειμένων (ΙοΤ) Αλληλεπίδραση Ανθρώπου- Υπολογιστή Ανοιχτές Τεχνολογίες SW/HW Συνεργατικές Τεχνολογίες Ασφάλεια λογισμικού και υπολογιστικών συστημάτων Φορητές-κινητές τεχνολογίες Στατιστικός προγραμματισμός Διοίκηση έργων πληροφορικής Ανάλυση δεδομένων μάθησης Σοβαρά Παιχνίδια Τεχνικές Βελτιστοποίησης

14 Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού
Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Εξειδικεύσεις Software engineer User Experience (UX) designer Front end developer Interaction analysis expert Usability engineer Data analytics developer Python developer Learning technologies specialist Mobile apps analyst / developer Serious games designer User Interface (UI) designer IoT system programmer

15 Python στο μάθημα ΘΜΕΛ (6ο εξάμ.) (εργαστηριακό τμήμα του μαθήματος)
στο μάθημα ΘΜΕΛ (6ο εξάμ.) (εργαστηριακό τμήμα του μαθήματος) (1) Standard Python (έκδ. 3.4) Τύποι δεδομένων (int, str) / Βασικές Δομές Ελέγχου Ροής (while, for, if) Δομές Δεδομένων (list, dictionary) / Συναρτήσεις (def) (2) Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός (OOP) Κλάσεις (Classes) & Στιγμιότυπα/Αντικείμενα (Instances/Objects) (3) PyGame module Υποσύστημα εικόνας / Είσοδος (keyboard, mouse, joystick) Πολυμέσα (εικόνα, ήχος, βίντεο) Ανάπτυξη Παιχνιδιών (κύκλος παιχνιδιού, διάδραση, κλπ.) Η ΒΑΣΗ

16 Απαιτήσεις μαθημάτων Εργασίες Γραπτές εξετάσεις
Προγραμματιστικές εργασίες Δραστηριότητες με χρήση εκπαιδευτικών τεχνολογιών Βιβλιογραφικές εργασίες Γραπτές εξετάσεις Project-based learning: Στο «Σχεδίαση & Αξιολόγηση ΕΛ» του 8ου εξ. αναπτύσσετε ως ομάδα ένα έργο ΕΛ στη διάρκεια του εξαμήνου 50% της βαθμολογίας Για να περάσετε ένα μάθημα αθροίζονται μονάδες και από τις εργασίες και από τις γραπτές εξετάσεις

17 Ευκαιρίες για τους/τις Φοιτητές/-τριες
Ευκαιρίες για τους/τις Φοιτητές/-τριες

18 Επαγγελματικός Προσανατολισμός σε:
Εταιρίες / Βιομηχανίες: η-Μάθησης (e-learning) Ψηφιακών Παιχνιδιών (Gaming) Καινοτόμων Διεπαφών (HCI) Εφαρμογών Νοητικής Άσκησης (Cognitive Training) Εκπαίδευση Εκπαιδευτικός Πληροφορικός Σχεδιαστής Εκπαίδευσης Μουσική Πληροφορική

19 Ευκαιρίες για τους Φοιτητές/-τριες (συνέχεια)
Πρακτική άσκηση σε σχολεία Μάθημα: Διδακτική της Πληροφορικής Συνεργασία με εκπαιδευτικούς Πληροφορικής στα Σχολεία Συμμετοχή σε Φοιτητικούς διαγωνισμούς Διαγωνισμοί ανοικτοί σε φοιτητές που προβλέπουν ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού/λογισμικού (στο μάθημα ΣΑΕΛ) Δημοσιεύσεις σε Εθνικά & Διεθνή συνέδρια Άριστες Πτυχιακές & Διπλωματικές (μεταπτυχιακό) εργασίες Μάθηση βασισμένη σε Project Μάθημα: Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπ. Λογισμικού (8ο εξ.) Εργασία σε μικρές ομάδες προσομοιώνοντας επαγγελματικούς ρόλους Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού με βάση συγκεκριμένο ρεαλιστικό σενάριο

20 Ευκαιρίες για τους Φοιτητές/-τριες (συνέχεια)
Δραστηριότητες στα ερευνητικά/αναπτυξιακά έργα Κυρίως σε μεταπτυχιακό επίπεδο Φοιτητές/-τριες της κατεύθυνσης: Εκπαίδευση από απόσταση: Αναπτύσσουν ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και δικτυακούς τόπους e-learning Γνωστική άσκηση: Σχεδιάζουν εφαρμογές γνωστικής άσκησης και με μορφή παιχνιδιών, σε έργα παροχής υπηρεσιών υγείας Σχολεία: Οργανώνουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα συνεργαζόμενα σχολεία Παιχνιδοκεντρική Μάθηση: Σχεδιάζουν εκπαιδευτικές εφαρμογές με μορφή παιχνιδιών, για την υποστήριξη ανάπτυξης δεξιοτήτων

21 Πτυχιακές εργασίες Ανάθεση πτυχιακών: τον Οκτώβριο κάθε έτους
Προτεραιότητα στους φοιτητές/-τριες της κατεύθυνσης …όμως αρκετές φορές αναθέτουμε και σε φοιτητές/-τριες άλλων κατευθύνσεων Ενδεικτικά θέματα: Ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού: παραγωγή ψηφιοποιημένων video-μαθημάτων Ανάπτυξη διεπαφών για διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών Εκπαιδευτική Ρομποτική στα Σχολεία Εφαρμογές Γνωστικής άσκησης (cognitive training) Εφαρμογές για Φορητές συσκευές (mobile learning) Εφαρμογές Μουσικής Πληροφορικής

22 Διεθνείς Συνεργασίες & Erasmus

23 Ερευνητική δραστηριότητα
Συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης Τεχνολογίες μάθησης στην εκπαίδευση Τηλεκπαίδευση Επικοινωνία ανθρώπου – υπολογιστή Προσαρμοστικά & ευφυή περιβάλλοντα εκπαίδευσης Μουσική Πληροφορική Εφαρμογές Γνωστικής Άσκησης

24 Δημοσιεύουμε σε… Διεθνή περιοδικά (ενδεικτικά) Συνέδρια (ενδεικτικά)
Computers & Education IEEE Transactions on Learning Technologies Computer Science Education Journal of Computer Assisted Learning Συνέδρια (ενδεικτικά) IMCL ICL IEEE ICALT Institute of Electrical and Electronics Engineers International Conference on Advanced Learning Technologies ACM ITiCSE Association for Computing Machinery Innovation and Technology in Computer Science Education ISLS CSCL International Society of the Learning Sciences Computer-Supported Collaborative Learning

25 Έργα - Τρέχοντα colMOOC - Integrating Conversational Agents and Learning Analytics in MOOCs

26 Έργα - Τρέχοντα GOAL - Gamified and Online Activities for Learning to Support Dual Careers of Athletes / Erasmus+ Sport

27 Έργα - Τρέχοντα C4BIPS - Massive Open Online Course for Basketball Injury Prevention Strategies

28 Έργα - Τρέχοντα GAME – A Game Approach in Mitigating performance Enhancement culture in youth

29 Έργα - Υλοποιημένα Συμμετοχή σε διεθνή και εθνικά ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα Hellenic academic opencourses - Ανάπτυξη και διάθεση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου από τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ Ανοιχτά ακαδημαϊκά μαθήματα - Ιδρυματικές δράσεις Τεχνολογική Υποστήριξη Σχολείων & Εκπαιδευτικών Έργο “Αριστεία” για την Τεχνολογική υποστήριξη Περιθαλπόντων και Ασθενών με Νόσο Alzheimer (γνωστική άσκηση) Έργα Tempus για την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ Ευρωπαϊκών χωρών και χωρών εκτός Ε.Ε στην εκπαίδευση E-internationalization for collaborative learning-EICL Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πανευρωπαϊκό δίκτυο αριστείας “Kaleidoscope” (

30 2018 2018 2019 Διοργάνωση Συνεδρίων http://hcicte2018.csd.auth.gr/
2019

31 Διοργάνωση Φοιτητικών Διαγωνισμών
2016 1st IMCL Student International Competition for Mobile Apps 2nd IMCL Student International Competition for Mobile Apps 2017 2018 1st ICL Student International Competition for Learning Technologies 3rd IMCL Student International Competition for Mobile Apps 2019

32 Διεθνείς Συνεργασίες & Erasmus
Ισπανία University of Valladolid  Erasmus School of Telecommunications Computer Science Department Γερμανία University of Munich & University of Saarland Γαλλία University of Grenoble Ελβετία EPFL (École Polytechnique Fédérale de Lausanne) ………………………………………………… Ελλάδα Με όλα τα αντίστοιχα Εργαστήρια και ερευνητικές ομάδες

33 Εργαστήριο Λογισμικού και Διαδραστικών Τεχνολογιών
Διευθυντής Εργαστηρίου: Σταύρος Δημητριάδης, Αν. Καθηγητής, Στο Google Scholar Μέλη: Ιωάννης Σταμέλος, Καθηγητής, Παναγιώτης Κατσαρός, Επ. Καθηγητής, Διονύσης Πολίτης, Επ. Καθηγητής, Θρασύβουλος Τσιάτσος, Επ. Καθηγητής, Χρήστος Κατσάνος, Επ. Καθηγητής, URL: Επικοινωνία:

34 Είπαν οι Φοιτητές/-τριες για την Κατεύθυνση

35

36

37

38 Καλή επιτυχία στις Σπουδές σας
Καλή επιτυχία στις Σπουδές σας! όποια κατεύθυνση κι αν ακολουθήσετε συμβουλευθείτε μας αν νομίζετε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε


Κατέβασμα ppt "Τεχνολογίες Μάθησης http://switch.csd.auth.gr/."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google