Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών
Προσφορά Πρωτοπορία Αριστεία Καινοτομία Παράδοση Ενημέρωση Γονέων - Κηδεμόνων μαθητών B΄ και Γ΄ Λυκείου Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018
2
Χρίστος Κωνσταντόπουλος Αναπληρώτρια Διευθύντρια
Διευθυντής/Ρresident Ε.Ε.Ι. Richard Jackson Συνδιευθυντής Κ.Α/Συντονιστής Σχολικών Μονάδων Ε.Ε.Ι. Απόστολος Αθανασόπουλος Διευθυντής Λυκείου Χρίστος Κωνσταντόπουλος Αναπληρώτρια Διευθύντρια Αμαλία Τσιτσά Υποδιευθυντής Νικόλαος Καλογεράς
3
Ακαδημαϊκά Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας: Γ. Καραμπάτης
Ιστορίας & Κοινωνικών Επιστημών: Λ. Ζήση Μαθηματικών: Α. Μαναρίδης Φυσικών Επιστημών: Γ. Μαριολόπουλος Πληροφορικής: Μ. Κωτσογιάννη Αγγλικών: Μ. Βέργου (Δ.Π.) – H. Quirk (Π) Γαλλικών: Μ.Κατσαούνη(Σ) Γερμανικών: Κ. Αλεβιζοπούλου (Σ) Φυσικής Αγωγής: Β. Μόσχος (Δ.Π.) – Α. Κατσίκη (Σ) Μουσικής: Σ. Τσοκάκης (Δ.Π.) Καλλιτεχνικών: Γ. Βεργιτσάκης
4
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Τμήμα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Κατερίνα Παναγιώτου Χρήστος Φουσιάνης Προϊσταμένη: Μάγια Αλιβιζάτου College Counseling Office Λ. Αγαπαλίδου, Γ. Δαρειώτης (U.S.) Α. Ζαφειρέλης, Μ. Πιτταρά (U.K., Eυρώπη)
6
Δομή B΄ και Γ΄ Λυκείου Β΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και
Β΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και δύο Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών Ομάδα Θετικών Σπουδών Γ΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και τρεις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού Ομάδα Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
7
Β´ ΛΥΚΕΙΟΥ 38 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 30 Δ. Ω. ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 5 Δ. Ω. ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 3 Δ. Ω.
8
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΓΕΒΡΑ 3 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΑ 1 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ: ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 30 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 3 1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη) 2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 5 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΦΥΣΙΚΗ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2 1 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 5 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ = 38
9
Γ´ ΛΥΚΕΙΟΥ 38 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 17 Δ. Ω. ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 15 Δ. Ω. ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 6 Δ. Ω.
10
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 2 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) Ελεύθερο Σχέδιο Γραμμικό Σχέδιο Ιστορία της Τέχνης ΑΟΔΕΥ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 17 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 5 1,5 ΙΣΤΟΡΙΑ 3 1 ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 15 4 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΠΟΛΥ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5 1 ΦΥΣΙΚΗ 3 2 ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΑΕΠΠ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 15 4 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5 2 ΑΟΘ 3 0,5 ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΕΠΠ 1,5 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 15 4 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ = 38
11
Δύο τετράμηνα 1ο τετράμηνο: από 11 Σεπτεμβρίου -20 Ιανουαρίου
2ο τετράμηνο: από 21 Ιανουαρίου -μέσα Μαΐου Προθεσμία Μετεγγραφών: μέχρι και την 20η Ιανουαρίου κάθε έτους
12
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Προφορικές Στο μάθημα της ημέρας καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους Γραπτές Ολιγόλεπτες καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους Ωριαία σε ενότητα περιορισμένης έκτασης ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών Προαγωγικές και απολυτήριες Μαΐου-Ιουνίου
13
ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Σε ενδοσχολικό επίπεδο Σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής Με κοινά θέματα για όλα τα τμήματα Διόρθωση γραπτών από τον διδάσκοντα
14
ΓΡΑΠΤΕΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Απολυτήρια γραπτή εξέταση σε ενδοσχολικό επίπεδο στο τέλος του έτους μόνον στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία (τρίωρη εξέταση) Μαθηματικά Ιστορία Βιολογία Με θέματα που ορίζονται από τους διδάσκοντες και είναι κοινά για όλα τα τμήματα Διόρθωση γραπτών από τον διδάσκοντα Ο γενικός βαθμός δεν προσμετράται στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
15
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Συμμετοχή στη διδακτική διαδικασία Επιμέλεια και ενδιαφέρον για το μάθημα Επίδοση στις γραπτές και προφορικές δοκιμασίες Επίδοση στη δημιουργική εργασία
16
ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
17
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5) Προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας
18
ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5) Προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, με εξαίρεση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. 18
19
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Έντυπα περιγραφικής αξιολόγησης Στόχος: Παρουσίαση ολοκληρωμένης εικόνας για την ακαδημαϊκή πορεία του μαθητή Επισήμανση ιδιαίτερων δεξιοτήτων και συγκεκριμένων αδυναμιών του μαθητή
20
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ)
Κατάργηση διάκρισης απουσιών σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες ΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής προσέρχεται στις εξετάσεις Σύνολο απουσιών: 127 ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη 20
21
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ)
Κατάργηση διάκρισης απουσιών σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες ΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής προσέρχεται στις εξετάσεις Σύνολο απουσιών: 139 ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη
22
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
Οι μαθητές οφείλουν να σέβονται: τους συμμαθητές τους όλους τους εργαζόμενους στον σχολικό χώρο τις διαδικασίες τους θεσμούς τη σχολική περιουσία Οι μαθητές οφείλουν να αποκλείουν την άσκηση σωματικής και ψυχολογικής βίας (bullying) Απαγορεύονται: το κάπνισμα, η χρήση κινητού τηλεφώνου και ηλεκτρονικών συσκευών, η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών 22
23
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΓΟΝΕΩΝ
Επικοινωνία με τους Διδάσκοντες και τον Καθηγητή - Σύμβουλο Έλεγχος της συνέπειας των μαθητών στην καθημερινή μελέτη Ενθάρρυνση για συμμετοχή των μαθητών σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες
24
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΓΟΝΕΩΝ
Αίτηση αδειών εξόδου με φειδώ Φροντίδα για έγκαιρη προσέλευση στο Σχολείο Κοινή στάση όσον αφορά τον έλεγχο απουσιών και παραπτωμάτων
25
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ετήσιος χαρακτηρισμός της διαγωγής των μαθητών από τον Σύλλογο Διδασκόντων «Εξαιρετική» «Καλή» «Μεμπτή»
26
Πρόσθετη διδακτική στήριξη
Δημιουργία τμημάτων βάσει ελάχιστου αριθμού μαθητών Κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή μετά τη λήξη του πρωινού προγράμματος
27
Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Προφορική εξέταση μαθητών Υποβολή της ειδικής διαγνωστικής έκθεσης από το οικείο ΚΕΔΔΥ ή τα συμβεβλημένα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα Η ισχύς της γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ ή των συμβεβλημένων ιατροπαιδαγωγικών κέντρων είναι αορίστου χρόνου εφόσον έχει εκδοθεί μετά τις 17 Σεπτεμβρίου 2013, ή υπήρχε ήδη γνωμάτευση σε ισχύ τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
28
«κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές»
Λόγοι υγείας που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Εξετάζονται προφορικά και γραπτά στην εξεταστική περίοδο του Ιουνίου. Μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της τάξης τους ως ακροατές, κατόπιν έκδοσης σχετικής γνωμάτευσης, η οποία θα προσδιορίζει και το χρόνο έναρξης και λήξης της φοίτησης του μαθητή στο σχολείο με την ιδιότητα του ακροατή. Οι γονείς/κηδεμόνες των υπαγόμενων μαθητών/τριών στις διατάξεις των κατ΄ ιδίαν διδαχθέντων/χθεισών, ή οι ίδιοι/ες αν είναι ενήλικοι/ες υποβάλλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και σχετική αίτηση στο οικείο σχολείο το αργότερο μέχρι τις 30 Απριλίου κάθε έτους, με την προϋπόθεση ότι θα ενημερώσουν με υπεύθυνη δήλωση, έγκαιρα, για την ιδιάζουσα περίπτωση τη Διεύθυνση του σχολείου, λαμβανομένου υπόψη ότι κατά την ημέρα υποβολής της εν λόγω υπεύθυνης δήλωσης, ο αριθμός των απουσιών του/της μαθητή/τριας δεν υπερβαίνει το όριο, κατά περίπτωση, πέραν του οποίου η φοίτηση χαρακτηρίζεται ως ανεπαρκής.
29
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Δεκαπενταμελές και Πενταμελή Συμβούλια Όμιλοι Πανηγύρι Εξόρμηση Έντυπα
30
ΟΜΙΛΟΙ Ceteris Paribus – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Ιωάννου
MUN – Καθηγητές Σύμβουλοι: κ. Παλάντζας, κ. Σεϊτανίδη, κ. Ασημακοπούλου Φιλοσοφικός – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Κακαλής Φίλων Στρατιωτικής Ιστορίας – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Χαρατσής UNESCO – Καθηγητές Σύμβουλοι: κ. Λέκκα, κ. Τσίρος Ping-Pong – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Κούλας Tennis – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Γραμματικόπουλος Μυϊκής Ενδυνάμωσης – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Γκαβέρας Χοροί Latin – Καθηγήτρια Σύμβουλος: κ. Σαγάνη Δραματικός – Υπεύθυνη: κ. Γκιργκινούδη – Καθηγήτρια Σύμβουλος: κ. Πουλοπούλου Computer Aided Design & Prototyping – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Καράμπελας Κινηματογραφικός – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Β. Συμεωνίδης Οικολογήματα – Οικοδραστηριότητες – Καθηγήτρια Σύμβουλος: κ. Αραπάκη Σχέσεων της Ορθοδοξίας με τους Ευρωπαϊκούς θεσμούς και τους Διεθνείς Οργανισμούς Καθηγητές Σύμβουλοι: π. Χρ. Συμεωνίδης, κ. Τακόπουλος Κοινωνικής Αλληλεγγύης– Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Τσιώρης S.W.A.V. – Καθηγήτριες Σύμβουλοι: κ. Φωτακίδου, κ. Paz Περιβαλλοντικός – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Αρβανίτης Αστρονομίας: κ. Ραφιός Εξόρμησης– Καθηγητές Σύμβουλοι: κ. Κολλάρας, κ. Καλιακάτσος Χημείας – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Καρσιώτης Πρώτων Βοηθειών – Επιστημονικός Υπεύθυνος: κ. Μακρής – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Βρύζας Σκακιστικός – Καθηγητής Σύμβουλος: κ. Πρωτόπαπας
31
ΕΝΤΥΠΑ Εφημερίδα «Τα Νέα του Κολλεγίου» Περιοδικά «Αθηναίος»
“As You Like It” Ετήσιο Λεύκωμα Τελειοφοίτων «Θησαυρός»
32
Διεξαγωγή εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση:
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Διεξαγωγή εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Μετά την απόλυση του μαθητή από το Λύκειο Σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου
33
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες) 2ο Επιστημονικό πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες) 3ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Υγείας και Ζωής) 4ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής)
34
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΗΜΕΙΑ ΑΕΠΠ
35
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
36
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
37
ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαμόρφωση βαθμού πρόσβασης: υπολογισμός μόνο βαθμών Πανελλαδικών Εξετάσεων Αναγωγή βαθμών στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου Α= Άθροισμα βαθμών τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων Χ δύο Β=(1ο μάθημα Χ συντελεστή βαρύτητας)+(2ο μάθημα Χ συντελεστή βαρύτητας) (Α+Β) Χ εκατό
38
ΜΟΡΙΑ ΑΝΑ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΠΡΟ/ΣΜΟΥ) (330) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (270) 3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (200) 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (200) 2ο ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΦΥΣΙΚΗ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (270) 2. ΧΗΜΕΙΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (200) 4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (330) 3ο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΠΡΟ/ΣΜΟΥ) (200) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (200) 3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (240) 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) (290) 1. ΦΥΣΙΚΗ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (200) 2. ΧΗΜΕΙΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (270) 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (330) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (200) 2. Α.Ε.Π.Π. (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (200) 4ο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (330) 4. Α.Ο.Θ. (ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) (270) Σχέση 1ου μαθήματος αυξημένης βαρύτητας με μάθημα Πανελλαδικά εξεταζόμενο χωρίς ΣΒ: 1,65 , δηλαδή προσαυξημένο κατά 65% Σχέση 2ου μαθήματος αυξημένης βαρύτητας με μάθημα Πανελλαδικά εξεταζόμενο χωρίς ΣΒ: 1,35 , δηλαδή προσαυξημένο κατά 35%
39
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (H.B.)
Αίτηση μαθητών σε Πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου: δεκτοί όλοι οι μαθητές υπό προϋποθέσεις Επιπλέον, ανάλογα με το Πανεπιστήμιο: IELTS ή TOEFL ή πρόσφατο Cambridge Proficiency
40
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στατιστικά Στοιχεία εισαγωγής μαθητών Κολλεγίου Αθηνών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2018
48
Εισαγωγή σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού
49
Γενικό Λύκειο Ποσοστά εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 96,5% ΑΕΙ:92,1% ΤΕΙ:4,4% Κατανομή επιτυχόντων σε ΑΕΙ κατά επιστημονικό πεδίο 140 Μαθητές 31,4% 19 Ανθρωπιστικές - Νομικές - Κοινωνικές Επιστήμες 33 Θετικές - Τεχνολογικές Επιστήμες 15 Επιστήμες Υγείας και Ζωής Δεκτοί σε πανεπιστήμια του εξωτερικού 13 Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής
50
Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ –ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.