Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Ιανουάριος 2011 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

2 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

3 Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών
Περίοδος: Αύγουστος – Οκτώβριος 2010 Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο Δημογραφικά Στοιχεία Στοιχεία για Δαπάνες Στοιχεία για Δραστηριότητες Αξιολόγηση Εμπειριών Δείγμα: ~600 ερωτηματολόγια, ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ ... κατηγοριών 1* έως 5*

4 Το προφίλ των τουριστών

5 Σκοπός Ταξιδιού

6 Προετοιμασία Ταξιδιού
Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη Αποφασίσατε το ταξίδι σας στη Θεσσαλονίκη ημέρες πριν

7 Κράτηση 29% κράτηση online Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας;
Κάνατε την κράτησή σας 29% κράτηση online

8 Εύκολη πρόσβαση στην Θεσσαλονίκη Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο
Πρόσβαση Ταξί, Μ.Ο.: € 18.45 68%: Εύκολη πρόσβαση στην Θεσσαλονίκη 66%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο

9 Τι κάνει την Θεσσαλονίκη ‘Μοναδική’ ?
Οι άνθρωποι! Νυχτερινή ζωή Διασκέδαση Ατμόσφαιρα Φιλοξενία Ιστορία / αξιοθέατα Πολιτισμός Φαγητό Water front Επίσης: Τίποτα μοναδικό Σκουπίδια Ηχορύπανση

10 Δαπάνες => € 105.11 ημερησίως Διάρκεια παραμονής: 4,49 ημέρες
Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 50%: όχι - 21%: ναι

11 Αξιοθέατα

12 Αξιοθέατα Γνωρίζετε ότι υπάρχουν καθαρές παραλίες στα 30 λεπτά από το κέντρο της Θεσσαλονίκης; Έχετε επισκεφθεί την Χαλκιδική; Εάν ναι, που;

13 Απόψεις Συνολική Αξιολόγηση 2010: 7.9 Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση
Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση Συνολική Αξιολόγηση 2010: 7.9

14 Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα
Εγκαταστάσεις Value for money

15 Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;
Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

16 Διαφοροποιήσεις

17 Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 2010 2006 Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση
Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση 2010 2006 Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

18 Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 2010 2006 Καταστήματα Εγκαταστάσεις
Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

19 Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010)
Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση Θεσσαλονίκη Αθήνα Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

20 Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010)
Ταξί Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

21 Ανά κατηγορία Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; Δαπάνες

22 Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία
Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Συνολική Αξιολόγηση: 7.9 Αξίζει μια ακόμα επίσκεψη ή / και μια σύσταση σε τρίτους;

23 Έλληνες vs ξένοι Έλληνες Ταξί Εγκαταστάσεις Ξένοι Value for Money
Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

24 Έλληνες vs ξένοι Έλληνες Ξένοι Πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη 8.4% 30.9%
Έλληνες Ξένοι Πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη 8.4% 30.9% Πληροφορίες μέσω διαδικτύου 12.4% 26.7% Κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο 66.9% 40.9% Κράτηση μέσω διαδικτύου 19.7% 36.1% Ναι, εύκολη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη 77.8% 59.7% Ναι, εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο 70.2% 61.5% Σύνολο δαπανών € € Ναι, αξίζει μια ακόμα επίσκεψη 94.5% 84.2% Όχι, δεν αξίζει άλλη επίσκεψη 0.4% 4.2%

25 Απόδοση Ξενοδοχείων

26 % change YTD November 2010/2009

27 Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη
Occupancy (%) 2008 2009 2010 ARR (€)

28 Ευρώπη – Μεσόγειος - Θεσσαλονίκη
RevPAR 2008 2009 2010

29 Η Θεσσαλονίκη σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο
Η Θεσσαλονίκη σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Occupancy ARR RevPAR Europe 2008 – 2009 Europe 2009 – 2010 Med 2008 – 2009 Med

30 Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Θεσσαλονίκης
Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ) 2010 2009 2008 2007 Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΘ

31 Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Θεσ/κη & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – YTD November 2010
Occupancy (%) ΑRR RevPAR 2010 2009 Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

32 Η Θεσσαλονίκη σε σύγκριση με 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – Δ% 2010/2009
Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) Πληρότητα 10 πόλεις: Antwerp Birmingham Cologne Dusseldorf Edinburgh Glasgow Gothenburg Hamburg Manchester Salzburg Θεσσαλονίκη 10 πόλεις RevPar (Ευρώ) Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

33 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Dr. Άρης Ίκκος, ISHC


Κατέβασμα ppt "Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google