Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το παιχνιδι του ΧΑουΣ ΓΕ.Λ. Κρηνίδων Ομάδα ανάπτυξης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το παιχνιδι του ΧΑουΣ ΓΕ.Λ. Κρηνίδων Ομάδα ανάπτυξης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το παιχνιδι του ΧΑουΣ ΓΕ.Λ. Κρηνίδων Ομάδα ανάπτυξης
Θωμάς Νικόλαος, ΠΕ03 Τοποσ / ημερομηνια

2 ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Εισαγωγή στη θεωρία του Χάους και τα Φράκταλ.
Πως οι σχολικές γνώσεις μπορούν να δώσουν λύσεις σε προβλήματα, υλοποιώντας μια μικρογραφία έρευνας. Οι μαθητές έπαιξαν το παιχνίδι του Χάους, ένα παιχνίδι που περιέχει μια επαναληπτική διαδικασία και ένοιωσαν την ανάγκη για την υλοποίησή της σε Υ/Η. Η εικασία που έκαναν αρχικά οι μαθητές ανατράπηκε με την εφαρμογή πολλών επαναλήψεων του αλγορίθμου του παιχνιδιού μέσω κατάλληλου προγράμματος του Scratch. Αφού το ενδιαφέρον κορυφώθηκε, συνεργάστηκαν για να γράψουν ένα άρθρο που αφορά τη θεωρία του Χάους. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

3 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

4 Η πρακτική σχεδιάστηκε για να προκαλέσει τους μαθητές να ασχοληθούν με το αντικείμενο των μαθηματικών με ερευνητικό τρόπο και να αποτελέσει κίνητρο για την ενδυνάμωση της ενασχόλησής τους με το μάθημα. Για να επιτευχθεί το αποτέλεσμα δημιουργήθηκε μια δραστηριότητα που θα προκαλούσε το ενδιαφέρον το μαθητών από την αρχή μέχρι και την ολοκλήρωση της. Ο τίτλος που επιλέχθηκε «το παιχνίδι του Χάους» , τα μέσα που χρησιμοποιούνται, εργαλεία του web2.0, η εναλλαγή των δραστηριοτήτων, η ανατροπή που συμβαίνει με την ολοκλήρωση της 4ης δραστηριότητας στο αναμενόμενο αποτέλεσμα του παιχνιδιού και η αναγνώριση της δουλειάς τους με την δημοσιοποίηση της εργασίας τους είναι παράγοντες που οδήγησαν στην επιτυχή ολοκλήρωση της δραστηριότητας. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

5 ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Διδακτικοί στόχοι
Στόχοι σχετικοί με το γνωστικό αντικείμενο: Εξοικείωση με τους μαθηματικούς τύπους των μαθηματικών προσανατολισμού της Β΄ λυκείου. Εξοικείωση με την χρήση διαδικτυακών εργαλείων (ελεύθερου λογισμικού). Εξοικείωση με τη συγγραφή άρθρων επιστημονικού περιεχομένου. Στόχοι σχετικοί με δεξιότητες που αφορούν στο γνωστικό αντικείμενο: Διατύπωση εικασιών μετά από πειραματισμό. Εφαρμογή των μαθηματικών γνώσεων για την επίλυση προβλημάτων. Διερεύνηση ενός θέματος από πολλές πλευρές. Χρήση των εργαλείων web2.0 για τον ίδιο λόγο. Στόχοι σχετικοί με τη χρήση της τεχνολογίας: Βελτίωση των δεξιοτήτων τους στο scratch και χρήση του ως εργαλείο για την επίλυση ενός προβλήματος. Γνωριμία με το wiki, ένα εργαλείο που ευνοεί τις ομαδικές εργασίες. Στόχοι σχετικοί με τις κοινωνικές δεξιότητες: Ενίσχυση της συνεργατικότητας και των δεσμών μεταξύ των μαθητών της τάξης. Αυτοαξιολόγηση της εργασίας και σύγκρισή της με τις εργασίες των άλλων. Η έκθεση στην αξιολόγηση των συμμαθητών τους Αξιολόγηση των εργασιών των συμμαθητών τους. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

6 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

7 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Περιβάλλον – Πλαίσιο Η πρακτική υλοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος των Μαθηματικών Θετικού Προσανατολισμού, με χρονική διάρκεια τρεις διδακτικές ώρες δια ζώσης (στο σχολείο) καθώς και μια εργασία που δόθηκε στους μαθητές για να την διεκπεραιώσουν αργότερα. Ηλικιακή ομάδα ηλικιακή ομάδα/τάξη Β΄ λυκείου Θετικού προσανατολισμού Φύλο 24 μαθητές /τριες πολιτισμικό περιβάλλον περιοχής Αγροτική ημιαστική περιοχή ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

8 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Πρότερες γνώσεις Οι μαθητές πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις της αναλυτικής γεωμετρίας, ειδικότερα συντεταγμένες σημείου, διανύσματος , μέτρο διανύσματος και συντεταγμένες μέσου ευθυγράμμου τμήματος. Από την πλευρά του μαθήματος της πληροφορικής καλό θα ήταν να υπάρχει μια μικρή γνώση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος του scratch, αν και όχι απαραίτητη γιατί μόνο απλές γνώσεις χρησιμοποιούνται. Διάρκεια εφαρμογής 3 διδακτικές ώρες στα πλαίσια του μαθήματος των μαθηματικών προσανατολισμού Β΄ λυκείου. Και για την τελική εργασία μέρες. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

9 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: Το παιχνίδι του Χάους Διάρκεια: 15 λεπτά Είδος δραστηριότητας: Παιχνίδι Οργάνωση τάξης: Ατομική δραστηριότητα Ρόλος του διδάσκοντα: Διαμεσολαβητικός, συμβουλευτικός Σύνδεση με τον διδακτικό στόχο: Διατύπωση εικασιών μετά από πειραματισμό, ενίσχυση της συνεργατικότητας μεταξύ των μαθητών της τάξης. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

10 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: Εύρεση συντεταγμένων των κορυφών του ισοπλεύρου τριγώνου Διάρκεια: 15 λεπτά Είδος δραστηριότητας: Διερευνητική -Δημιουργική άσκηση Οργάνωση τάξης: Εργασία σε ομάδες 3 ατόμων Ρόλος του διδάσκοντα: Συμβουλευτικός Σύνδεση με τον διδακτικό στόχο: Επιλογή και εφαρμογή γνώσεων από τα μαθηματικά για την επίλυση ενός προβλήματος. Εξοικείωση με το σύστημα συντεταγμένων και με τους τύπους της απόστασης σημείων . ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

11 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: Εύρεση συντεταγμένων μέσου Διάρκεια: 5 λεπτά Είδος δραστηριότητας: Άσκηση Οργάνωση τάξης: Εργασία σε ομάδες 3 ατόμων Ρόλος του διδάσκοντα: Συμβουλευτικός Σύνδεση με τον διδακτικό στόχο: Εξοικείωση με τον τύπο του μέσου ενός ευθυγράμμου τμήματος. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

12 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4: Δημιουργία προγράμματος στο scratch Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα Είδος δραστηριότητας: Προγραμματισμός Οργάνωση τάξης: Εργασία σε ομάδες 2 ατόμων Ρόλος του διδάσκοντα: Διαμεσολαβητικός Σύνδεση με τον διδακτικό στόχο: Βελτίωση των δεξιοτήτων τους στο scratch και εισαγωγή στη χρήση του wiki. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

13 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Video tutorial Τελικό αποτέλεσμα στο Scratch Το wiki του Χάους chaosgame.pbworks.com ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

14 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5: Διερεύνηση σε άλλες περιπτώσεις Διάρκεια: 20 λεπτά Είδος δραστηριότητας: Αναζήτηση στο διαδίκτυο για την γενικότερη ισχύ του μοτίβου που δημιουργήθηκε σε άλλα σχήματα. Οργάνωση τάξης: Ομάδες 2 ατόμων Ρόλος του διδάσκοντα: Διευκοληντικός Σύνδεση με τον διδακτικό στόχο: Διερεύνηση του θέματος από περισσότερες πλευρές με την χρήση εργαλείων web2.0. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

15 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Έτοιμα προγράμματα του scratch Χαοτικό τετράγωνο, Χαοτικό πεντάγωνο, Χαοτικό εξάγωνο, Χαοτικό τετράεδρο ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

16 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6: Συγγραφή άρθρου Διάρκεια: 20 λεπτά και χρόνος στο σπίτι Είδος δραστηριότητας: Έρευνα και δημιουργική γραφή Οργάνωση τάξης: Εργασία σε ομάδες 6 ατόμων Ρόλος του διδάσκοντα: Διαμεσολαβητικός Σύνδεση με τον διδακτικό στόχο: Ενίσχυση της συνεργατικότητας και των δεσμών μεταξύ των μαθητών της τάξης. Γνωριμία με το wiki ένα εργαλείο που ευνοεί τις ομαδικές εργασίες. Εξοικείωση με την χρήση διαδικτυακών εργαλείων (ελεύθερου λογισμικού). Εξοικείωση με τη συγγραφή άρθρων επιστημονικού περιεχομένου. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

17 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Ενδεικτικό άρθρο Α ομάδας Ενδεικτικό άρθρο Β ομάδας ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

18 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7: Βαθμολόγηση άρθρου Διάρκεια: Χρόνος στο σπίτι Είδος δραστηριότητας: Κριτική και βαθμολόγηση άρθρων Οργάνωση τάξης: Εργασία σε ομάδες 6 ατόμων Ρόλος του διδάσκοντα: Συντονιστικός Σύνδεση με τον διδακτικό στόχο :Αυτοαξιολόγηση της εργασίας και σύγκρισή της με τις εργασίες των άλλων. Έκθεση των μαθητών στην αξιολόγηση των συμμαθητών τους και ανάπτυξη εσωτερικών μηχανισμών για την αντιμετώπιση της δημόσιας κρητικής που ασκούν οι άλλοι σε αυτούς, αλλά και στήριξη της κριτικής τους προς τους άλλους με λογικά επιχειρήματα. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

19 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ

20 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ
Ο βασικός στόχος της δραστηριότητας ήταν να ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους κάνει να έρθουν κοντά στα μαθηματικά, πράγμα που το κατάφερε, κρίνοντας από τις αντιδράσεις, αλλά και από τη συμμετοχή των μαθητών κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων. Όμως παράλληλα, επιτεύχθηκαν και άλλα θετικά στοιχεία που δεν ήταν στον αρχικό σχεδιάσμο. Το σημαντικότερο από αυτά ήταν η επαφή και η εξοικείωση με τη χρήση των εργαλείων του web2.0 που δίνονται ελεύθερα μέσα από το διαδίκτυο, όπως το scratch ,το wiki και οι διάφορες σελίδες που μπορούν να χρησιμεύσουν σαν πηγές γνώσης (εφημερίδες, εγκυκλοπαίδειες, ντοκιμαντέρ Η χρήση τεχνολογιών επικοινωνίας ήταν ένα στοιχείο που προσέθεσαν οι μαθητές, χρησιμοποίησαν το κινητό τους τηλέφωνο για την εκπαιδευτική διαδικασία από όπου μπορούσαν να μπουν στο wiki, να διαβάσουν τις δουλειές των άλλων ή να επεξεργαστούν τη δικιά τους, καθώς και να την μοιραστούν με φίλους τους που δεν συμμετείχαν στις δραστηριότητες αυτές. Η συνεργασία μεταξύ των μελών κάθε ομάδας αλλά και της συνεργασίας μεταξύ των ομάδων, καθώς και την αναγνώριση της καλύτερης δουλειάς, ήταν ένα ακόμη θετικό στοιχείο που προέκυψε με την πραγματοποίηση της δραστηριότητας. Σε πολλά σημεία της πρακτικής οι μαθητές ενώ ήταν χωρισμένοι σε ομάδες για να υλοποιήσουν το συγκεκριμένο μέρος, οι ομάδες αυτές συνεργάστηκαν και αντάλλαξαν πληροφορίες και ιδέες έχοντας ως στόχο να λύσουν το πρόβλημα χωρίς να τους ενδιαφέρει ποια ομάδα θα το λύσει. Για να υλοποιηθούν οι δραστηριότητες χρειαζόταν γνώσεις και σε άλλους τομείς εκτός των μαθηματικών, πράγμα που δραστηριοποίησε περισσότερους μαθητές αφού βρήκαν και ενδιαφέρον αλλά και χώρο δράσης μαθητές που έχουν άνεση στη χρήση των υπολογιστών καθώς και άλλους που έχουν άνεση στη χρήση του γραπτού λόγου, για να εκμεταλλευτεί η ομάδα τις ιδιαίτερες γνώσεις του καθενός. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

21 Ένα απρόσμενο γεγονός που ανέφερα και νωρίτερα ήταν η χρήση των κινητών τους τηλεφώνων για την είσοδο στο wiki, αλλά και για την επεξεργασία της τελικής τους εργασίας. ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

22 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Το σημαντικότερο σημείο στο οποίο πρέπει να παρέμβει ο εκπαιδευτικός είναι μετά την δημιουργία του προγράμματος στο scratch και την ανατροπή της αρχικής εικασίας για την τελική εικόνα του παιχνιδιού του Χάους. Στη φάση αυτή πρέπει ο εκπαιδευτικός να αναφέρει μερικά στοιχεία για την θεωρία του Χάους. (ορισμένα παραθέτω παρακάτω). «Η θεωρία του Χάους, μελετά την έννοια της προβλεπτικότητας, πως από παρόμοιες αρχικές υποθέσεις μπορούν να προκύψουν πολύ διαφορετικά συμπεράσματα. Πολλές φορές πιο ποιητικά λέγεται και «φαινόμενο της πεταλούδας» όπου μια από τις πολλές διατυπώσεις του λέει ότι αν μια πεταλούδα κουνήσει τα φτερά της στον Αμαζόνιο, ίσως να προκαλέσει βροχή στην Κίνα. Είναι δυνατόν μια τόσο μικρή μεταβολή να έχει μια τόσο μεγάλη και απρόβλεπτη συνέπεια; Ένα φαινόμενο να γιγαντωθεί και να πάρει απρόβλεπτες διαστάσεις; Ή ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση το αποτέλεσμα είναι προβλέψιμο με την χρήση των κατάλληλων εργαλείων που έχει στη διάθεσή του σήμερα ο άνθρωπος ή εργαλείων που θα ανακαλύψει στο μέλλον και θα θεωρήσει προβλέψιμα πράγματα που μέχρι χθες θεωρούσε απρόβλεπτα; Όπως για παράδειγμα το πρόβλημα του « τι καιρό θα κάνει αύριο;» ήταν ένα μη προβλέψιμο φαινόμενο που με τη χρήση της τεχνολογίας το έκανε προβλέψιμο, θα ακολουθήσουν και άλλα τέτοια φαινόμενα αύριο; Σε μεγάλο βαθμό τα μαθηματικά της θεωρίας του χάους περιλαμβάνουν τη συνεχή επανάληψη απλών μαθηματικών τύπων, η οποία θα ήταν ατελέσφορο να γίνει δια χειρός. Οι Η/Υ έκαναν δυνατούς τους επαναλαμβανόμενους υπολογισμούς. Μέσω εξισώσεων οι επιστήμονες αναπαριστούν τα ανεξέλεγκτα αυτά φαινόμενα και ανακαλύπτουν την κρυφή τάξη που τα ορίζει.» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ

23 ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Καταγράψτε εδώ τα στοιχεία που τεκμηριώνουν την πρωτοτυπία της παρούσας πρακτικής ως προς την ιδέα ή/και την εφαρμογή της και την πιθανή σχέση της με άλλη/ες πρακτική/ες (τροποποίηση, επέκταση, προσαρμογή άλλης πρακτικής). Σε περίπτωση που η ανοιχτή εκπαιδευτική πρακτική σας σχετίζεται με μία άλλη πρακτική, δώστε το URL της πρακτικής. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

24 ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ
Πρόσθετο υλικό που αξιοποιήθηκε Προγραμματιστικό περιβάλλον scratch Πάροχος wiki: Pbworks chaosgame.pbworks.com Wikipedia Youtube Μηχανή αναζήτησης Άρθρο ελευθεροτυπία Άρθρο βήμα Μια η-τάξη δημιουργήθηκε για να φιλοξενήσει τα φύλλα εργασίας, αλλά και όλο το υλικό της διδακτικής πρακτικής Ένα padlet (πίνακας ανάρτησης) για τις απαντήσεις των εργασιών των ομάδων Για την δημιουργία του video tutorial χρησιμοποιήθηκε το δωρεάν λογισμικό Screencast-O-Matic.com Κειμενογράφος: Ms Office 2007 ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ


Κατέβασμα ppt "Το παιχνιδι του ΧΑουΣ ΓΕ.Λ. Κρηνίδων Ομάδα ανάπτυξης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google