Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Δραστηριότητες κατά την 2η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) στοχος και τροπος
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση Α. Ανάδειξη των τεσσάρων ενοτήτων μέσω εννοιολογικού χάρτη (Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να λειτουργήσει μια φιλική σχέση)
2
Εννοιολογικός χάρτης που δημιούργησαν οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων Αττικής
3
Εννοιολογικός χάρτης που δημιούργησαν οι μαθητές του του 87ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
4
Συνοπτικός εννοιολογικός χάρτης που δημιούργησαν οι μαθητές των δύο σχολείων κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης
5
Συναισθήματα Σεβασμός Διαφορετικότητα Ενσυναίσθηση Β. Δημιουργία τεσσάρων ομάδων (βραχιολάκια) Γ. Παρουσίαση – Σύνοψη ενοτήτων από τις ομάδες (από το δάσκαλο)
6
Δραστηριότητες μεταξύ 2ης και 3ης Τηλεδιάσκεψης
Δραστηριότητες μεταξύ 2ης και 3ης Τηλεδιάσκεψης Α. Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη: Ένα Πρωτοποριακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την Ανάπτυξη της Κριτικής Σκέψης μέσω της Τέχνης Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την Τέχνη: Ένα Πρωτοποριακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την Ανάπτυξη της Κριτικής Σκέψης μέσω της Τέχνης (Perkins) Εφαρμογή της μεθόδου: Πρώτο Στάδιο: Προσδιορισμός της ανάγκης για κριτική διερεύνηση του θέματος:
7
Δεύτερο Στάδιο: Έκφραση των απόψεων των εκπαιδευομένων:
Τρίτο Στάδιο: Προσδιορισμός των υποθεμάτων και των κριτικών ερωτημάτων Α. « Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ισορροπία μιας φιλικής σχέσης;» Β. « Τι θα γινόταν αν ζούσαμε χωρίς φίλους;» Τέταρτο Στάδιο: Επιλογή των έργων τέχνης και συσχέτισή τους με τα κριτικά ερωτήματα.: 1ο έργο : « Little Engineers » του Donald Zolan
8
2ο έργο: « Η φιλία » του Πικάσο »
9
Πέμπτο Στάδιο: Α. Επεξεργασία των έργων τέχνης και συσχέτισή τους με τα κριτικά ερωτήματα. Β. Συσχέτιση της επεξεργασίας αυτής με τα κριτικά ερωτήματα. Έκτο στάδιο Κριτικός αναστοχασμός και αποτίμηση της ανάπτυξης της Πίνακας καταμερισμού χρόνου Η διάρκεια της διδασκαλίας ήταν συνολικά 3 ώρες και κατανεμήθηκε σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα: 1η διδακτική ώρα 1ο, 2ο, 3ο, 4ο στάδια της μεθόδου 2η διδακτική ώρα 5ο στάδιο της μεθόδου 3η διδακτική ώρα 6ο στάδιο της μεθόδου
10
Στόχος προς επίτευξη: η δημιουργία συνθηκών ισχυρής αυτοαντίληψης, συναισθηματικής σταθερότητας, κριτικής, διαλεκτικής ικανότητας Μεθοδολογική προσέγγιση: Ανακαλυπτική Διερευνητική Μάθηση Μέθοδος Project
11
Β. Επίσκεψη στο μουσείο Συναισθημάτων
12
Στόχος προς επίτευξη: η αναγνώριση, η έκφραση και η διαχείριση των συναισθημάτων - η αποδοχή της διαφορετικότητας Μεθοδολογική προσέγγιση: Ενεργός συμμετοχή Εμπλοκή των μαθητών σε αυθεντικά περιβάλλοντα Γ. Εύρεση, καταγραφή πληροφοριών ανά ομάδες εργασίας (επιστρέφοντας στο σχολείο)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.