Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής) στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ KA1 επισκέφτηκε τη Βαρκελώνη και παρακολούθησε το σεμινάριο-πρόγραμμα «TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS». Το πρώτο σκέλος του προγράμματος συμπεριλάμβανε σεμινάρια στο Instituto Anna Gironella de Mundet, Mundet, Barcelona. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον εκπαιδευτή μας José María Bea για τις πληροφορίες και τη βοήθεια του κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων.

2 Την πρώτη ημέρα μας καλωσόρισαν στο ινστιτούτο όπου μετά από μια σύντομη ξενάγηση στις εγκαταστάσεις τους οδηγηθήκαμε στο εργαστήριο Η/Υ.

3 Τη δεύτερη ημέρα βρήκαμε πληροφορίες για την έννοια Gamification
Τη δεύτερη ημέρα βρήκαμε πληροφορίες για την έννοια Gamification. Πότε το χρησιμοποιούμε και πότε όχι. Πώς δουλεύει ; Παραδείγματα. Στρατηγικές βελτίωσης του ενδιαφέροντος στην τάξη - Διαφορές στις έννοιες «Serious Games vs Gamification»

4 Την τρίτη ημέρα είδαμε τα 6 βήματα που πρέπει να ακολουθούμε για ένα πετυχημένο Gamification. Σχεδιάσαμε ένα story-παιχνίδι για τους μαθητές μας, με κανόνες, βαθμούς, στάδια-επίπεδα δυσκολίας, κτλ. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα Google Spreadsheet με βάση τα παραπάνω στοιχεία. Επίδειξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας.

5 Την τέταρτη ημέρα διερευνήσαμε υφιστάμενα websites σχετικά με το Gamification. Ακολούθησε συζήτηση για τα χαρακτηριστικά του καθενός ενώ κάθε εκπαιδευόμενος δημιούργησε το δικό του website σχετικά με το Gamification επιλέγοντας ένα θέμα. Στη συνέχεια κάθε website παρουσιάστηκε από τον εκπαιδευόμενο σε όλη την ομάδα.

6 Την πέμπτη και τελευταία ημέρα έγινε έρευνα στο διαδίκτυο και παρουσιάστηκαν περισσότερα από 30 διαφορετικά websites τα οποία αποτελούσαν παράδειγμα Gamification και αναλύθηκε η προσέγγισή τους. Στο τέλος μας αποδόθηκαν τα πιστοποιητικά παρακολούθησης ενώ ακολούθησε και επίσκεψη στους κοντινούς κήπους σε μορφή λαβύρινθου!


Κατέβασμα ppt "Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google