Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ATHENS UNIVERSITY OF ECONOMICS AND BUSINESS Μάθημα Διοίκηση Marketing

2

3 Ιστορική Εξέλιξη WIND 1992 Ίδρυση και έναρξη με την εμπορική επωνυμία TELESTET 2004 Αλλαγή εμπορικής ονομασίας σε ΤΙΜ 2007 Η εταιρεία μετονομάζεται σε WIND 2009 Η WIND προχωρά στη συγχώνευση της Tellas 2012 Συνάπτει στρατηγική συνεργασία με «Public» και Multirama

4 1ο ενιαίο δίκτυο Κινητής, Σταθερής & Internet επικοινωνίας
Εταιρικό προφίλ 4,5 εκατ. πελάτες 100% κάλυψη 1ο ενιαίο δίκτυο Κινητής, Σταθερής & Internet επικοινωνίας Η WIND Ελλάς: Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Ελλάδα) 20 χρόνια λειτουργίας: α) πρωτοπόρος στην τεχνολογία β) καινοτομικά προϊόντα

5 Αξίες Wind Ακεραιότητα Απλότητα Ευελιξία Ομαδικότητα Προνοητικότητα
Επιχειρηματικότητα Ομαδικότητα Προνοητικότητα Αξίες Wind

6 Μερίδιο Αγοράς

7 Δυνάμεις Porter (Μοντέλο)
Προμηθευτές: ΖΤΕ HUAWEI GOOGLE κ.α. VS Νεοεισερχόμενες Επιχειρήσεις Πελάτες Υποκατάστατα: - Κοινωνικά δίκτυα Διαπραγματευτική Ικανότητα Κράτους Δυνάμεις Porter (Μοντέλο)

8 Δυνάμεις Εξωτερικού Περιβάλλοντος PEST
Οικονομία Τεχνολογία Νόμοι & Πολιτική Δημογραφικά Στοιχεία Κοινωνικές Αξίες

9 SWOT Analysis ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Δυνάμεις - Πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων & υπηρεσιών - Μεγάλο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο - Έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό - Ικανά διοικητικά στελέχη - Υψηλή πληθυσμιακή κάλυψη - Αποκλειστική Συνεργασία με «Public» Αδυναμίες - Γενική Εικόνα – Φήμη - Μικρή διαφοροποίηση προϊόντων & υπηρεσιών - Αδύναμο δίκτυο στην επαρχία - Δεν έχει διείσδυση στον κόσμο του 4G Ευκαιρίες - Δυσκολία εισόδου νέων ανταγωνιστών - Αύξηση αριθμού μεταναστών - Αυξημένη χρήση smartphones και tablets που οδηγούν στην αυξημένη χρήση υπηρεσιών 3ης γενιάς Απειλές - Έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των παρόχων - Αυξημένη φορολογία - Οικονομική κρίση - Πεσμένα έσοδα ανά χρήστη - Χρονοβόρα και κοστοβόρα διαδικασία αδειοδότησης κεραιών ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

10 Κύκλος Ζωής Προϊόντος Πωλήσεις σε Ευρώ Χρόνος (t)

11 Target Group Επιχειρήσεις Ιδιώτες Τα δύο κυριότερα κοινά - στόχοι στα οποία απευθύνονται τα προγράμματα & υπηρεσίες της Wind είναι τα εξής: Ιδιώτες / οικιακοί συνδρομητές: Ευρύ φάσμα ηλικιών ανεξαρτήτου φύλου και κοινωνικής τάξης. Χαμηλό επίπεδο ζήτησης εξειδικευμένων υπηρεσιών. Επιχειρήσεις / οργανισμοί: Εξειδικευμένες απαιτήσεις Βούληση καταβολής μεγαλύτερου κόστους

12 Μείγμα Marketing PRODUCT
Προϊόντα Κινητής, Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet, καθώς και συνδυαστικά πακέτα που απευθύνονται τόσο σε οικιακούς όσο και σε εταιρικούς πελάτες PRICE Η πληροφορία χρέωσης παρέχεται με διαφάνεια, αναλυτικά και με σαφήνεια, μέσα από τη διάθεση ανανεωμένων τιμοκαταλόγων, ενημέρωση στον Τύπο ή προσωπικής επικοινωνίας PLACE Άρτια οργανωμένη αλυσίδα καταστημάτων WIND σε όλη την Ελλάδα PROMOTION Υπευθυνότητα Αμεσότητα Ειλικρίνεια PHYSICAL EVIDENCE Από τη στιγμή που μιλάμε για υπηρεσία πρόκειται για άυλη μορφή οπότε πρέπει να της δώσουμε υλική υπόσταση προκειμένου να δώσουμε στον πελάτη το augmented product

13

14 Ιστορική Εξέλιξη Εταιρείας
1992 Ίδρυση και έναρξη με την εμπορική επωνυμία Panafon 2002 Αλλαγή εμπορικής ονομασίας σε Vodafone 2004 3G 2009 Η Vodafone και η hol προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία 2012 4G

15 Μείγμα Marketing PRODUCT
Συνεχής διεύρυνση των επιλογών προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει, ώστε να μπορούν να επιλέξουν αυτό που πραγματικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις τους. PRICE Ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική η οποία προσαρμόζεται ανάλογα με τα «θέλω» του πελάτη. PLACE Μεγάλο δίκτυο καταστημάτων με σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα PROMOTION Ευρεία γκάμα διαφημίσεων στην τηλεόραση, στα social media και σε μεγάλα εμπορικά καταστήματα PHYSICAL EVIDENCE Από τη στιγμή που μιλάμε για υπηρεσία πρόκειται για άυλη μορφή οπότε πρέπει να της δώσουμε υλική υπόσταση προκειμένου να δώσουμε στον πελάτη το augmented product

16 Τμηματοποίηση Αναφορικά με την τμηματοποίηση της αγοράς και οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν δημογραφικά κριτήρια τμηματοποίησης όπως η οικογενειακή κατάσταση και το επάγγελμα. Προσφέρουν προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας αποκλειστικά για φοιτητές αλλά και λύσεις χαμηλού κόστους για επαγγελματίες και επιχειρήσεις όπως τα συμβόλαια W και Wind to All της Wind και τα συμβόλαια Red και Vodafone 2all της Vodafone. Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση και οι δύο εταιρείες προσφέρουν χαμηλού κόστους προγράμματα επικοινωνίας ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας.

17 Στόχοι Marketing WIND 1 2 3 4 5 Διεύρυνση δικτύου καταστημάτων
Αύξηση του αριθμού καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα Ικανοποίηση πελατών, εργαζομένων, μετόχων Βελτίωση φήμης της εταιρείας Διατήρηση & αύξηση μεριδίου αγοράς 1 2 3 4 5

18 Στρατηγικός Σχεδιασμός Marketing WIND
PRODUCT Επέκταση υπηρεσιών broadband Διείσδυση σε δίκτυο 4G Κλήσεις ομιλίας υψηλής ακουστικής ευκρίνειας Συνδρομητική τηλεόραση PRICE Παροχή προγραμμάτων επικοινωνίας χαμηλού κόστους προς κατοίκους του εξωτερικού Roaming χαμηλότερου κόστους μέσω σύναψης συμφωνίας με εταιρείες τηλ/ών του εξωτερικού PLACE Σύναψη συμφωνιών με περισσότερα καταστήματα για την απόκτηση περισσοτέρων αντιπροσώπων PROMOTION Χρηματοδότηση διαφημιστικών προώθησης του νέου πνεύματος της Wind σταδιακά από το 2014 έως 2016 Προώθηση των υπηρεσιών της μέσω πακέτων σε δελεαστικές τιμές

19 Έλεγχος - Αξιολόγηση Oι εξελίξεις του εξωτερικού περιβάλλοντος να παρακολουθούνται συνεχώς. Εξίσου σημαντικός είναι ο συνεχής έλεγχος αποδοτικότητας των υπαλλήλων με σκοπό την αντιμετώπιση - λύση των προβλημάτων που ενδέχεται να προκύψουν σε θέματα συνεργασίας, ικανοποίησης πελατών και άλλα, αλλά και τις σχέσεις με τους συνεργάτες / προμηθευτές για καλύτερη αποδοτικότητα. Ο έλεγχος και η αξιολόγηση είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας του σχεδιασμού προγράμματος Marketing. Κατά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαδικασιών της, η κάθε εταιρεία, θα πρέπει να εφαρμόζει προγράμματα αξιολόγησης και ελέγχου προκειμένου να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

20 Συμπεράσματα Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων εταιρειών, προσφέροντας κινητή σταθερή και internet σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο, από ένα σημείο πώλησης και εξυπηρέτησης, σε ένα λογαριασμό. Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας χαρακτηρίζεται από υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο και εξειδίκευση Ο κλάδος είναι μη ελκυστικός και δυσκολεύει την εταιρεία να αναπτυχθεί, όμως τα δυνατά σημεία της ενισχύουν την προσπάθεια ενός καλού αποτελέσματος. Εξετάζοντας το ήδη υπάρχων μίγμα marketing συμπεραίνουμε ότι η αλλαγή του είναι επιτακτική. Πρέπει να προστεθούν νέα «συστατικά» προκειμένου η εταιρεία να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο έχει εισέλθει, να ανακάμψει, και να μπορέσει να αποκτήσει δεσπόζουσα θέση στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.

21

22 Ευχαριστούμε Πολύ Ομάδα 2
Κιρκίρης Σταύρος: Πετρόπουλος Πέτρος: Φιλιππίδη Μαρία: Φρίγγα Ελένη – Χριστίνα:


Κατέβασμα ppt "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google