Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑνθούσα Μάγκας Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΜΠΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ – ΕΛΕΝΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΛΕΞΙΟΣ ΔΕΦΝΕΡ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ GAMING, ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΠΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ – ΕΛΕΝΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΛΕΞΙΟΣ ΔΕΦΝΕΡ ΒΟΛΟΣ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2015
2
ΔΟΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1.MARKETING ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ.
2. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ. 3. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. 4. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ. 5. ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ. 6. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ. 7. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Διαχείριση Προορισμού του Δήμου
Διαχείριση Προορισμού του Δήμου μέσω των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μελέτη κύριων χαρακτηριστικών τα οποία συντελούν την ταυτότητα του Δήμου. Πρόταση για τη δημιουργία παιχνιδιού/ Ανακατεύθυνση τουριστικής κίνησης.
4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Δρα σε πραγματικό χώρο και υλοποιείται με τη μορφή εφαρμογής.
Προτείνει εναλλακτικές θεματικές διαδρομές για το σχεδιασμό των διακοπών του τουρίστα. Δημιουργία θεματικών διαδρομών / Διαμόρφωση της τουριστικής κίνησης στο Δήμο
5
Περίπτωση μελέτης: Δήμος Αθηναίων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Με ποιόν τρόπο ένα παιχνίδι πραγματικού τόπου και χρόνου μπορεί να αλλάξει τη διάχυσή των τουριστών στο εσωτερικό μιας πόλης. Περίπτωση μελέτης: Δήμος Αθηναίων.
6
MARKETING ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
1 Μέθοδοι branding της πόλης: Personality branding Flagship construction branding Events branding Άνοδος των ποσοστών επισκεψιμότητας χωρών BRIC. Παραδοσιακοί τουριστικοί προορισμοί αντιμετωπίζουν πρόκληση.
7
MARKETING ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
1 Οι καταναλωτές - τουρίστες παύουν να είναι παθητικοί . Αγορά Εμπειριών Η τεχνολογία αποτελεί το κύριο εργαλείο της διαμόρφωσης των εμπειριών αυτών. PROSUMER Producer Consumer
8
MARKETING ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
1
9
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
2 Gamification Από την Κοινωνία της Πληροφορίας στην Κοινωνία του Παιχνιδιού. Παιχνίδια Πραγματικού Τόπου και Χρόνου Τέσσερις Περιπτωσιολογικές Μελέτες 1.‘Fall of the Wall’, Berlin. 2. ‘Stray Boots’, Manhattan. 3. ‘Ghost Game Wartburg Castle’, Germany. 4. ‘Travel Plot Porto’, Porto.
10
‘Fall of the Wall’ Berlin
2 Επαυξημένης Πραγματικότητας Παιχνίδι Ακριβούς Θέσης. ‘Διαχείριση Προορισμού’ της πόλης του Βερολίνου. Κάμερα έξυπνου / Δυνατότητα να λαμβάνει GPS δεδομένα . Βαθμολογία στο Google Play Store: 3,5 /5 TripVenture , Spry Lab.
11
‘Fall of the Wall’ Berlin
2
12
‘Stray Boots’ Manhattan
2 Παιχνίδι Τουριστικής Ξενάγησης. Κατηγορία ανάμεσα στο Κυνήγι Θησαυρού και τον Τουριστικό Οδηγό. Ξεκίνησε το 2008 από μια Ομάδα Ιστορικών. Βαθμολογία στο Google Play Store: 4,1 /5. Ιδιωτική Εταιρία 12 ατόμων.
13
‘Stray Boots’ Manhattan
2
14
‘Ghost Game Wartburg Castle’ Germany
2 Παιχνίδι Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Βελτίωση εμπειρίας του επισκέπτη. 1. Οπτικοποίηση 2. Ψηφιοποίηση 3. Ανοικτή πρόσβαση 4. Παρακολούθηση Διαχρονική Εξέλιξης GPS και Επαυξημένη Πραγματικότητα. i OS Λογισμικό Σύστημα
15
‘Ghost Game Wartburg Castle’ Germany
2
16
‘Travel Plot Porto’ Porto
2 Παιχνίδι Αφήγησης με τη Χρήση Πολλών Επικοινωνιακών Μέσων. Κυνήγι Θησαυρού Τα 5 Επίπεδα της Εμπειρίας του Χρήστη 1. Στρατηγική 2. Περιεχόμενο 3. Δομή 4. Σκελετός 5. Σχεδιασμός (Design)
17
‘Travel Plot Porto’ Porto
2 Αpp store είναι 3,9/ 5. i OS Λογισμικό Σύστημα Ομάδα του Travel Plot Porto και 20 οργανισμοί / επιχειρήσεις / αντιπρόσωποι από ομάδες συνεργασίας.
18
‘Travel Plot Porto’ Porto
2
19
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 2
20
3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Παραδοχή:
Η ‘Διαχείριση Προορισμού’ του Δήμου επηρεάζεται θετικά από τη λειτουργία ενός παιχνιδιού, το οποίο θα προσφέρει στους τουρίστες την ευκαιρία να γνωρίσουν τα βασικά αξιοθέατα της πόλης μέσα από έναν ευχάριστο και διαδραστικό τρόπο. Η Μέθοδος των ‘Case Studies’, ή αλλιώς, των Περιπτωσιολογικών Μελετών.
21
3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Προβλήματα
Έλλειψη περιπτωσιολογικών μελετών με πλαίσιο αναφοράς την Ελλάδα. Απροθυμία για συνεργασία με τις διαχειριστικές αρχές των Case Studies. Έλλειψη Στοιχείων για Τουριστικά Μεγέθη ανά Δήμο ή Δημοτική ενότητα. Άρνηση και δυσπιστία του κοινού να απαντήσει στα ερωτηματολόγια. Αργή ανατροφοδότηση στοιχείων από τις πηγές.
22
3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Περιορισμοί
Χρησιμοποιήθηκαν περιπτωσιολογικές μελέτες αποκλειστικά του εξωτερικού. Μόνο ποιοτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων Χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία που αφορούν στη Νομαρχία Αθηνών, ή γενικότερα στην ‘Αθήνα’ σαν προορισμό. Συμπληρώθηκαν συνολικά 280 ερωτηματολόγια
23
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ 4 Γενικά Χαρακτηριστικά Δείκτης Μέσης Διάρκειας Παραμονής Τουριστών: 2 ημέρες. Μεταβολή Συνεισφοράς Ξενοδοχειακού Κλάδου σε Εθνική Οικονομία: Τελευταία από τις 32 θέσεις της έρευνας. Ισχυροί Ανταγωνιστές: Κωνσταντινούπολη, Βρυξέλλες, Κοπεγχάγη, Παρίσι, Λονδίνο, Ζυρίχη, Βαρσοβία. Βασικές Αγορές Προέλευσης: Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρος, ΗΠΑ, Αυστραλία και Ιαπωνία. Σημαντικότερες Απώλειες Διανυκτερεύσεων: Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ. Όγκος Διαδικτυακών Αναφορών Αθήνας σε Ειδήσεις, Twitter, Blogs, Forums: Κάτω του 10%
24
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ 4 Χαρακτηριστικά Τουριστών Προφίλ Τουρίστα: 30 – 50 ετών, ταξιδεύει πρώτη φορά στην Αθήνα, αεροπορικώς, με τον/την σύντροφό του, και με σκοπό την αναψυχή. 70% των ερωτηθέντων προτιμά την Αθήνα λόγω των αρχαιολογικών χώρων που διαθέτει. Διαδικτυακή Προετοιμασία Ταξιδιού. Δημοφιλέστερα Αξιοθέατα: Ακρόπολη, Μουσείο Ακρόπολης Επιλογή μεταξύ 27 λέξεων: Ιστορική, Φιλική, Πολιτιστική, Μοναδική, Γαστρονομική.
25
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ 4 Τουριστικό Απόθεμα Ο Δήμος Αθηναίων έχει 230 ξενοδοχεία με κλίνες. Η Περιφέρεια Αττικής έχει 458 ξενοδοχεία με κλίνες. Η Περιφέρεια Αττικής περιλαμβάνει συνολικά 73 Μουσεία στο ηπειρωτικό της τμήμα, και 9 στο νησιωτικό της τμήμα. Ο Δήμος Αθηναίων, περιλαμβάνει τους 18 Κηρυγμένους Αρχαιολογικούς Χώρους, 67 Μνημεία Αρχαίας Κληρονομιάς, 630 Μνημεία Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και 20 Ιστορικούς Τόπους
26
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ 4 Οργανισμός Διαχείρισης ‘Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Aθηνών (ΕΑΤΑ) , Αναπτυξιακή Ανώνυμος Εταιρεία Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΑΕΔΑ) του Δήμου Αθηναίων’
27
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ 4 Στοιχεία Επισκεψιμότητας Ιστορικών Χώρων και Μουσείων ‘Ακρόπολη’ : επισκέψεις. ‘Ναός του Ολυμπίου Διός’ : επισκέψεις. ‘Θέατρο του Διονύσου’ : επισκέψεις. ‘Αρχαία Αγορά’ : επισκέψεις. ‘Ρωμαϊκή Αγορά’ : επισκέψεις. ‘Μουσείο της Ακρόπολης’ : επισκέψεις ‘Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο’ : επισκέψεις ‘Μουσείο Μπενάκη’ : επισκέψεις ‘Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο’ : επισκέψεις ‘Νομισματικό Μουσείο’ : επισκέψεις ‘Εθνικό Ιστορικό Μουσείο’ : επισκέψεις ‘Εθνική Πινακοθήκη’ : επισκέψεις
28
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ 4
29
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5 Κατανομή των φύλων της έρευνας. Αναλογία αντρών – γυναικών σχεδόν 1 προς 1.
30
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5 Ηλικία Ερωτηθέντων Οι έλληνες που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο είναι νεότεροι από τους αλλοδαπούς.
31
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5 Μηνιαίο Εισόδημα Ερωτηθέντων Το μηνιαίο εισόδημα των αλλοδαπών είναι μεγαλύτερο από των ελλήνων.
32
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5 Κατοχή Έξυπνου Κινητού / Ψηφιακής Ταμπλέτας Η πλειοψηφία και των δύο δειγμάτων έχει έξυπνο κινητό ή ψηφιακή ταμπλέτα.
33
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5 Είδος Παιχνιδιών Η πλειοψηφία των ελλήνων παίζει ‘όλα τα παιχνίδια’, ενώ οι αλλοδαποί προτιμούν τις εφαρμογές.
34
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5 Συχνότητα Επίσκεψης Δήμου Μεγάλες διαφορές που οφείλονται στην απόσταση του Δήμου από τον τόπο διαμονής.
35
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5 Σημείο Αναφοράς Δήμου Έλληνες: Σύνταγμα, Βουλή των Ελλήνων Αλλοδαποί: Ακρόπολη, Παρθενώνας
36
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5
37
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
5
38
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ
5 Ισχυρά Σημεία Πληθώρα ‘Μουσειακών Χώρων’. Σημαντικό Απόθεμα ‘Αρχαιολογικών Χώρων’. Απορρόφηση 77% των Διανυκτερεύσεων της Περιφέρειας. Ποικιλία αγορών προέλευσης. ΕΑΤΑ: Δυναμικός Φορέας Διαχείρισης. Χαρακτηρισμός Αθήνας: Ιστορική, Φιλική, Πολιτιστική, Μοναδική (Gbr Consulting, 2013).
39
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ
5 Αδύναμα Σημεία Πτώση Ποσοστών Αφίξεων Βασικών Αγορών Προέλευσης. Μέση Διαμονή Τουριστών: 2 μέρες / Τάσεις εποχικότητας. Μονομέρεια στην Προβολή του Τουριστικού Προϊόντος Άνιση Ανάπτυξη Δημοτικών Διαμερισμάτων. Δεν προσφέρει ολοκληρωμένες θεματικές εμπειρίες. Ελλιπής χρήση Διαδικτυακών Μέσων Προώθησης και Κοινωνικών Δικτύων. Μη αποτελεσματικό σύστημα ανατροφοδότησης.
40
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ
5 Προοπτικές Αύξηση των ημερών διαμονής / Άρση εποχικότητας. Άρση της Μονομέρειας / Εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος. Χωρική Επέκταση του Τουριστικού Προϊόντος. Συμμετοχή τουριστών στο σχεδιασμό των διακοπών τους. Ενεργός διαδικτυακή παρουσία του Δήμου και προβολή μέσω Κοινωνικών Δικτύων. Δημιουργία εργαλείου για άμεση ανατροφοδότηση αξιολόγησης. Συνολική Αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
41
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ
5 Απειλές Απειλή για την απόσπαση μεριδίου της τουριστικής κίνησης από πρωτεύουσες των χωρών BRIC. Ο προορισμός κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ‘βαρετός’ και ‘προβλέψιμος’. Αύξηση εποχικότητας. Απειλή για την έλλειψη έγκαιρου εντοπισμού των αναδυόμενων αγορών και των αναγκών τους.
42
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ
5 Συμπεράσματα Μελέτης Πεδίου Έρευνας
43
6 ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Σκοπός
Δημιουργία Εφαρμογής με στοχο την Προώθηση του Τουριστικού Προϊόντος του Δήμου Αθηναίων Σκοπός Να αποτελέσει ‘εν κινήσει’ εργαλείο σχεδιασμού διακοπών. Να αποτελέσει μέσο διασύνδεσης τουριστών - ντόπιου πληθυσμού, και επιχειρήσεων. Να αποτελέσει διασκεδαστικό εργαλείο για την ανακάλυψη του Δήμου . Η προβολή μιας ευρείας γκάμας δραστηριοτήτων. Η δυνατότητα για άμεση ανατροφοδότηση των προτιμήσεων Μακροπρόθεσμος στόχος: Η αναβάθμιση του Δήμου ως τουριστικού προορισμού
44
6 ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Υλοποίηση με τη μορφή Εφαρμογής
Άμεση πρόσβαση από οποιαδήποτε συμβατή συσκευή. Χρήση της εφαρμογής, ανεξαρτήτου τοποθεσίας, εντός των ορίων του Δήμου. Γρήγορη Αναβάθμιση. Απλότητα στη Χρήση. Χρήση εκτός Διαδικτύου. Υποστήριξη ενός παιχνιδιού με αφήγηση ιστορίας, και σταθμούς.
45
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Σενάριο 632 π.Χ
46
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6
47
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6
48
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Η Επιλογή των Σταθμών Διαδικτυακή Έρευνα 4 Κριτήρια Αποφυγή Μονομέρειας Βαθμολογία Trip Advisor Ακτινοβολία / Δημοφιλία Foursquare Καινοτόμος Δράση
49
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6
50
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6
51
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6
52
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6
53
Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
54
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Οθόνη Εισαγωγής Οθόνη Εγγραφής Οθόνη Μηνύματος
55
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Οθόνη Προσωποποίησης Οθόνη Προσωποποίησης Οθόνη Μηνύματος
56
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Οθόνη Υπολογισμού Διαδρομής Διαδρομή
57
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Οθόνη Ερώτησης Σωστή Απάντηση
58
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Οθόνη Ερώτησης Λάθος Απάντηση
59
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Δημιουργία Διαδρομής / Τοποθεσίας Μενού Πλοήγησης Προβολή Προφίλ
60
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Αξιολόγηση Τουριστικής Εμπειρίας Σύνταξη Σχολίων Βαθμολογία Ανά Σταθμό Ανά Διαδρομή Ανά Διαδρομή Ανά Σταθμό X 5 X 10
61
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Αγορές Στόχοι City Breaks (Ολιγοήμερες Επισκέψεις) Νεολαία (Μαθητές / Φοιτητές) Θεματικός Τουρισμός: Πολυτέλειας, Θρησκευτικός, LGBT
62
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Υπεύθυνοι Υλοποίησης
63
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Υπεύθυνοι Υλοποίησης
64
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Βιωσιμότητα Πρότασης 1 Συνδρομές Καταστημάτων Διαφημίσεις 2 Premium Features 3 Βάση Δεδομένων 4
65
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Η Στρατηγική Σημασία Δημιουργίας του Παιχνιδιού για την Τουριστική Ανάπτυξη του Δήμου Εργαλείο Παραγωγής Σχεδιασμού του Χώρου Το Δίκτυο Πίσω από το Παιχνίδι Άμεση Ανατροφοδότηση Αξιολόγησης Προορισμού
66
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Εργαλείο Παραγωγής Σχεδιασμού του Χώρου
67
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Εργαλείο Παραγωγής Σχεδιασμού του Χώρου
68
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Το Δίκτυο Πίσω από το Παιχνίδι
69
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Άμεση Ανατροφοδότηση Αξιολόγησης Προορισμού
70
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Διαδικασία Διάχυσης Τουριστικής Κίνησης, Εμπλουτισμού Τουριστικού Προϊόντος και Προσέλκυσης Επενδύσεων
71
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Διαδικασία Διάχυσης Τουριστικής Κίνησης, Εμπλουτισμού Τουριστικού Προϊόντος και Προσέλκυσης Επενδύσεων ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ
72
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
6 Εναλλακτικές Επιλογές Σχεδιασμού Διακοπών Εκτός Παιχνιδιού
73
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 7 5
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.