Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Διδακτικό υλικό. Νοέμβριος 2010
Διδακτικό υλικό. Νοέμβριος 2010 Π. ΚΟΥΜΑΡΑΣ
2
Γιατί να διδάξουμε Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση;
Tι να διδάξουμε από τις Φυσικές Επιστήμες; Με τι διδακτικό υλικό να υποστηρίξουμε τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών; Πώς να διδάξουμε τις Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση; Πώς να αξιολογήσουμε τη διδασκαλία και τη μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες;
3
Ατμοσφαιρική πίεση (πως θα έρχονται τα παιδιά από το Δημοτικό)
4
Ε’ Δημοτικού, είδωλα στον επίπεδο καθρέφτη
…η απορία προηγείται και η ερμηνεία ακολουθεί, συνηθισμένη κατάσταση μη σχολικής μάθησης. Η ερώτηση και η απορία δημιουργείται στους μαθητές από πραγματική καθημερινή κατάσταση
5
Στ’ Δημοτικού: Ισορροπία, κέντρο βάρους
6
Ισορροπία
7
…η επιφάνεια μιας ποσότητας (υγρού) νερού είναι οριζόντια (σελ. 147)
Πώς ελέγχουν οι οικοδόμοι ότι τα καλούπια είναι οριζόντια; Αναγνωρίζουν καταστάσεις της καθημερινής ζωής που οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων
8
Κλειστή στροφή (Ιαβέρης)
9
Προβλήματα από τον καθημερινό κόσμο
10
Η χρησιμοποίηση υλικών καθημερινής χρήσης ως επιλογή
11
Unesco (ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
13
ΛΙΟΥΙΣ ΚΑΡΟΛ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, Εκδόσεις ΕΡΑΤΩ
14
;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.