Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ-ΡΥΠΟΙ
1ο ΕΠΑ.Λ . ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ-ΡΥΠΟΙ Τμήμα ΒΧ Κουμουτόπουλος Αναστάσιος Μάτα Παμινόντα Μιχαηλίδης Θωμάς Μπάλας Σέρτζιο Βασίλε Κοσμίν Μπαλτατζιόγλου Βασιλική Σαγανάς Στυλιανός Αλίαϊ Λεντιάν Αρβανίτης Γεώργιος Γιαννακόπουλος Γεώργιος Γκίνος Δημήτριος Καραφωτιάς Χρήστος Κουλίδης Συμεών ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΥΜΑΡΗΣ ΘΩΜΑΣ
2
συμπιέζουμε περισσότερη μάζα αέρα στον κύλινδρο,
Σύστημα Υπερπλήρωσης συμπιέζουμε περισσότερη μάζα αέρα στον κύλινδρο, άρα μπορούμε να ψεκάσουμε και περισσότερη μάζα καυσίμου. ( πάντα στον ίδιο χώρο κυλίνδρου ) Αυξημένη ποσότητα μάζας καυσίμου μίγματος σημαίνει : αυξημένη ισχύ, αυξημένη τιμή κατανάλωσης. αυξημένες τιμές ρύπων.
3
Τα συστήματα υπερπλήρωσης διακρίνονται σε :
Τα συστήματα υπερπλήρωσης διακρίνονται σε : Μηχανικούς Συμπιεστές Στροβιλοσυμπιεστές
4
Μηχανικοί Συμπιεστές (Compressor – Supercharger)
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Παροχή αέρα ανάλογη με αριθμό στροφών Γρήγορη απόκριση Υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές Σταθερή πίεση σε χαμηλές και υψηλές στροφές ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μεγαλύτερο βάρος και όγκο από στροβιλοσυμπιεστές Κατανάλωση ισχύος έως και 20kW (~15HP)
5
Μηχανικός Συμπιεστής Με Ατέρμονες κοχλίες
6
Συμπιεστής Με πτερύγια
7
Στροβιλοσυμπιεστής (Turbo Charger)
8
Στροβιλοσυμπιεστές (Turbo)
2 πτερωτές (τουρμπίνα & συμπιεστή) Ταχύτητα – RPM Μειονεκτήματα Καθυστέρηση απόκρισης (Turbo lag) Ενεργοποιείται σε μεσαίες & υψηλες στροφές (>3000) Πλεονεκτήματα Μικρό βάρος Δεν απαιτεί ισχύ από τον κινητήρα Δεν απαιτείται σύστημα μετάδοσης κίνησης
9
Turbo (VTG) Στρόβιλος με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας, για αμεσότερη απόκριση. Εξάλειψη καθυστέρησης απόκρισης (Turbo lag).
10
Intercooler Σύστημα ψύξης του αέρα εισαγωγής, γιατί ο συμπιεσμένος αέρας λόγω της συμπίεσης θερμαίνεται.
11
Ποια είναι η τάση σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία;
παράδειγμα κινητήρων GM (Opel Astra) Κυβισμός Ιπποδύναμη Ροπή Κατανάλωση Ρύποι [ cc ] [ PS/rpm ] [ Nm/rpm ] [ l/100km ] [ gr CO2 ] / / T / / / / / / / /
12
η Renault αντικατέστησε τον κινητήρα 1600cc με έναν 1200cc
Renault Megane η Renault αντικατέστησε τον κινητήρα 1600cc με έναν 1200cc Κυβισμός Ιπποδύναμη Ροπή Κατανάλωση Ρύποι [ cc ] [ PS/rpm ] [ Nm/rpm ] [ l/100km ] [ gr CO2 ] T / / / /
13
η FORD αντικατέστησε τον κινητήρα 1600cc με έναν 1000cc
Ford Focus η FORD αντικατέστησε τον κινητήρα 1600cc με έναν 1000cc Κυβισμός Ιπποδύναμη Ροπή Κατανάλωση Ρύποι [ cc ] [ PS/rpm ] [ Nm/rpm ] [ l/100km ] [ gr CO2 ] T / / / /
14
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντικαθιστούν βενζινοβόρους κινητήρες με υποκυβισμένους υπερπληρωμένους κινητήρες για : αυξημένη ιπποδύναμη υψηλότερη ροπή χαμηλότερη κατανάλωση χαμηλότερους ρύπους
15
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.