Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΓερβάσιος Ελευθερίου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι
Ενότητα 13: Τα Έντομα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
2
Περιεχόμενα ενότητας Περιγραφή: Μαθαίνουμε για τα έντομα, ονομασίες, χαρακτηριστικά γνωρίσματά τους και ιδιαιτερότητες. Σχεδιασμός και οργάνωση σχετικών δραστηριοτήτων. Λέξεις κλειδιά: έντομα, είδη εντόμων, ανατομία εντόμων
3
Θεματική: Τα Έντομα Να μάθουν τα παιδιά τι είναι τα έντομα και να ονομάζουν μερικά από αυτά. Να μάθουν ότι το σώμα των εντόμων αποτελείται από τρία μέρη: κεφάλι, θώρακας, κοιλιά. Να μάθουν ότι όλα τα έντομα έχουν έξι πόδια.
4
Να μάθουν να σέβονται και να μην ενοχλούν τα έντομα.
• Να αναπτύξουν την παρατηρητικότητά τους. • Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους. • Να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
5
Είδη Εντόμων πεταλούδα, ακρίδα, πασχαλίτσα, μυρμήγκι, μέλισσα
6
Βρίσκουμε πληροφορίες, υλικό, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και φωτογραφίες για τα έντομα που ενδιαφέρουν περισσότερο τα παιδιά. Φτιάχνουμε μια λίστα με τα είδη των εντόμων που γνωρίζουμε (κολάζ).
7
Παιδί και φυσικό περιβάλλον
Υλικά: Καρτέλες ή εικόνες ή παιχνίδια με έντομα (μέλισσα, ακρίδα, πασχαλίτσα, μυρμήγκι, πεταλούδα).
8
Αρχικά γίνεται συζήτηση για τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των εντόμων.
Παράλληλα τα παιδιά παρατηρούν το οπτικό υλικό.
9
Βιβλιογραφία Οδηγός Νηπιαγωγού.
∆ιαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το νηπιαγωγείο (ΔΕΠΠΣ). Οδηγός Σπουδών ΤΕΕΑΠΗ ( ). Αλκηστις (1989), Το βιβλίο της δραματοποίησης. Αθήνα: Άλκηστις. Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου, Λ. (2012). Τα παιδιά του Χειμώνα: Τα δώρα του Δεκέμβρη. Πατάκη 19η έκδοση. Χριστόγερου, Κ., Ανδριώτη, Ε. και Αρμενιάκου, Κ. (2007). Δημιουργικές διαθεματικές δραστηριότητες. Με αφορμή ένα ποίημα. Κέδρος-Εκπαίδευση. ΦΕΚ 1420/ Ωρολόγιο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου και Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. ΦΕΚ 161/τ. Α΄ Οργάνωση και Λειτουργία Νηπιαγωγείων.
10
Τέλος Ενότητας
11
Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Πατρών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.
12
Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Πατρών, Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Βασιλική Φωτοπούλου, «Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι». Ενότητα 13: Τα Έντομα Έκδοση: 1.0. Πάτρα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:
13
Σημείωμα Αδειοδότησης
Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.