Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Υλοποίηση Ραντάρ – με arduino & processing (Ερευνητική Εργασία Α1 - 1ου ΓΕΛ Φλώρινας) 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
2
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
υλικά 1 σερβο κινητήρα για σάρωση περιοχής 45ο-135ο 1 αισθητήρας ηχούς arduino Πλακέτα συνδέσεων & καλώδια. 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
3
Γλώσσες προγραμματισμού
Arduino Ide (υποσύνολο της C) Processing (υποσύνολο της C) – σειριακή επικοινωνία με arduino. 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
4
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Τρόπος λειτουργίας o αισθητήρας ηχούς, δημιουργεί έναν ηχητικό παλμό ο οποίος μόλις βρει κάποιο εμπόδιο στο δρόμο του, αντανακλάται (ηχώ) και επιστρέφει στον αισθητήρα. Γνωρίζουμε ότι ο ήχος ταξιδεύει με m/sec. (σε συνθήκες 20ο C και ξηρό περιβάλλον οπότε η μέτρηση είναι κατά προσέγγιση αλλά με πολύ καλή ακρίβεια) H εφαρμογή μας στο arduino, κινεί μέσω του σερβοκινητήρα τον αισθητήρα ηχούς σε γωνίες από 45 μέχρι 135 μοίρες και επιστρέφει. Σε κάθε μοίρα κίνησης, δημιουργεί έναν ηχητικό παλμό. Όταν ο παλμός επιστρέψει, με μια απλή μετατροπή του χρόνου που χρειάσθηκε να επιστρέψει υπολογίζουμε την απόσταση στην οποία υπήρξε ενδεχομένως κάποιο εμπόδιο. Στη συνέχεια μέσω του Arduino στέλνουμε στην γλώσσα Processing σειριακά τις μοίρες στις οποίες βρισκόταν ο σερβοκινητήρας και την απόσταση στην οποία υπήρξε κάποιο εμπόδιο και προχωράμε στην επόμενη γωνία. 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
5
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Τρόπος λειτουργίας Η γλώσσα processing αναλαμβάνει με απλές εντολές αφού δεχθεί την εισερχόμενη πληροφορία γωνίας και απόστασης από το arduino, να δημιουργήσει το γραφικό περιβάλλον ενός ραντάρ στην οθόνη μας και με κουκίδες να αποτυπώσει τα εμπόδια που ενδεχομένως υπάρχουν στον χώρο. 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.