Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο Θανασάκης πηγαίνει έκτη τάξη δημοτικού και είναι άριστος μαθητής. Στο τέλος της χρονιάς θα πάρει μέρος σε ένα παγκόσμιο μαθητικό διαγωνισμό ευφυΐας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο Θανασάκης πηγαίνει έκτη τάξη δημοτικού και είναι άριστος μαθητής. Στο τέλος της χρονιάς θα πάρει μέρος σε ένα παγκόσμιο μαθητικό διαγωνισμό ευφυΐας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο Θανασάκης πηγαίνει έκτη τάξη δημοτικού και είναι άριστος μαθητής. Στο τέλος της χρονιάς θα πάρει μέρος σε ένα παγκόσμιο μαθητικό διαγωνισμό ευφυΐας. Τρεις εβδομάδες όμως πριν τον διαγωνισμό έπεσε από τις σκάλες και έσπασε το δεξί του χέρι με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γράψει. Η δασκάλα του αποφασισμένη να τον βοηθήσει σχεδιάζει ένα πρόγραμμα εξάσκησης για την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας του αριστερού του χεριού. Πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα εξάσκησης ; Διδασκαλία γραφής με αριστερό άνω άκρο σε δεξιόχειρα Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

2

3  Χαρακτηριστικά μαθητή  12 χρονών - 11 χρόνια προηγούμενη εμπειρία στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας των χεριών  Ανεπτυγμένες αντιληπτικές ικανότητες  Χαμηλή διέγερση  Σημαντικά κίνητρα - συμμετοχή στον διαγωνισμό  Στάδιο μάθησης που βρίσκεται ο ασκούμενος  Κινητική φάση (Fits and Posner)  Αρχικό στάδιο (Bernstein) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

4  Στόχος μάθησης  Η μάθηση της δεξιότητας σχηματισμός κύκλου απαιτεί την γενίκευση του ήδη υπάρχοντος κινητικού προγράμματος ( κλασική μεταφορά μάθησης )  Ανατροφοδότηση - αργές κινήσεις  Ο μαθητής δεν χρειάζεται να μάθει την δεξιότητα σε διαφορετικές μορφές ( μάθηση παραμέτρων ) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

5  Χαρακτηριστικά της δεξιότητας  Διαδοχική, κλειστή, λεπτή, απλή, γνωστικές απαιτήσεις.  Απαιτείται χειρισμός αντικειμένου  Κλειστό κύκλωμα κινητικού ελέγχου  Κατάσταση συνειδητότητας : περιορισμένη ικανότητα  Ελεγχόμενη επεξεργασία πληροφοριών Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

6  Περιβάλλον απόδοσης  Σταθερές συνθήκες όμως :  Πίεση χρόνου για την επίτευξη του στόχου  Πιθανή υψηλή διέγερση  Φόβος αποτυχίας Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

7  Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

8  Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας  Μοντέλο  Έμπειρο μοντέλο  Δάσκαλος - μαθητής  Τρόπος και χρόνος  Οι αριστερόχειρες θα πρέπει να κάθονται ελάχιστα πιο ψηλά στην καρέκλα από τους δεξιόχειρες. Έτσι, η οπτική επαφή με αυτό που γράφουν θα είναι καλύτερη.  Ώριμη τριποδική λαβή : στήριξη μολυβιού με τον αντίχειρα, το δείκτη και το μέσο, το μολύβι κρατιέται με τις άκρες του αντίχειρα και του δείκτη και ακουμπάει στην πλευρά του μέσου δακτύλου, ενώ ο αντίχειρας και ο δείκτης σχηματίζουν κύκλο ( περίπου 3,5 εκατοστά ψηλότερα από την μύτη του μολυβιού )  Θέση χαρτιού - το χαρτί παράλληλο με το χέρι που γράφει  Όποτε ζητηθεί Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

9  Μεταφορά  Ασύμμετρη - Αμφίπλευρη μεταφορά  Τρόπος αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης  Ορισμός στόχων αξιολόγησης δεξιότητας  Σημεία μορφής : ώριμη τριποδική λαβή, ύψος θέσης, θέση χαρτιού, θέση σώματος ( ώμος, πήχης, καρπός, δάχτυλα ) και σημεία αποτελέσματος σχηματισμός του κύκλου  Περιγραφή δοκιμασίας αξιολόγησης και χρονική ανάλυση  Στάδιο μάθησης  Προφορική περιγραφή δεξιότητας  Επίδειξη δεξιότητας και σύντομη ανάλυση  Βοήθεια για την αρχική εκτέλεση  Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης  Σταθερές συνθήκες Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

10  Ύπαρξη αμφίδρομης μεταφοράς - πιθανό λανθασμένο κινητικό πρόγραμμα  Μάθηση προγράμματος - διδασκαλία σε αρχάριο - οδηγίες - παρουσίαση δεξιότητας  Παρουσίαση - εξάσκηση του ενός σημαντικότερου κομματιού της δεξιότητας ( μερική εξάσκηση )  Οπτική παρουσίαση και εξάσκηση του κύκλου που απαιτείται  Προφορική ανατροφοδότηση και επανάληψη της παρουσίασης όποτε ζητηθεί  Καθοδήγηση : κράτα το μολύβι πιο ψηλά  Ο κύκλος πρέπει να είναι ανάμεσα στις γραμμές ( γνώσης αποτελέσματος )  Εξάσκηση λεπτής κινητικότητας με άλλες δραστηριότητες για ενδυνάμωση των μυών του χεριού Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

11  Μεταφορά μπάλας μικρού μεγέθους πάνω σε κουτάλι χωρίς να πέφτει  Παιχνίδια με μπάλες διάφορων μεγεθών με τα χέρια ή με ρακέτες ή ρόπαλο  Κόψιμο με ψαλίδι διάφορων υλικών ( καλαμάκια, χοντρού χαρτιού από συσκευασίες του σπιτιού, παλιών υφασμάτων )  Παιχνίδια στόχων ( με μπάλες, βελάκια, μπόουλινγκ )  Παιχνίδια διπλώματος χαρτιού ( οριγκάμι )  Κατασκευές παζλ  Παιχνίδια με πλαστελίνη, με άμμο, με πηλό, με αλεύρι, με αφρό Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

12  Κατανεμημένη εξάσκηση  Ενίσχυση της εσωτερικής ιδιοδεκτικής ανατροφοδότησης  Σχηματισμός κύκλου στον αέρα  Προοδευτικά μερική εξάσκηση  Θέση σώματος  Θέση χεριού  Λαβή μολυβιού  Μείωση της συχνότητας παροχής ανατροφοδότησης  Καθοδηγητικές πληροφορίες  Τυχαία πλοκή περιεχομένου ( υψηλή ) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

13 Ελαττούμενη ανατροφοδότηση Κινητικό στάδιο: Ορισμένου εύρους Έλεγχος κατανόησης εξωτερικής ανατροφοδότησης (αποτέλεσμα) Μέτρια ακρίβεια ανατροφοδότησης σε όλα τα στάδια της εξάσκησης Αποφάσεις διδασκαλίας ΓενίκευσηΟπτική/προφορική/φυσικήΣυμβουλευτική Εξωτερική Ανατροφοδότηση Κράτα το μολύβι πιο ψηλάΟ κύκλος πρέπει να είναι πιο μικρός Εσωτερική Ανατροφοδότηση Σημαντικά σημεία εσωτερικής ανατροφοδότησης που πρέπει να λάβει ο μαθητής Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

14  Αρχική αξιολόγηση  Τεστ μεταφοράς μάθησης  Τελική αξιολόγηση ( μετά από 50 επαναλήψεις )  Κύκλος με 1 εκατοστό διάμετρο  Ταχύτητα γραφής ενός γράμματος <500 msec  Θέση σώματος ( φωτογραφία πριν - μετά ) Συροπούλου Αγγελική Α. Μ. 1019

15


Κατέβασμα ppt "Ο Θανασάκης πηγαίνει έκτη τάξη δημοτικού και είναι άριστος μαθητής. Στο τέλος της χρονιάς θα πάρει μέρος σε ένα παγκόσμιο μαθητικό διαγωνισμό ευφυΐας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google