Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 5
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
2
ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ
3
ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΗΣ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ
4
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
5
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
6
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΕΝΤΥΠΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΟ, ΠΡΟΣΠΕΚΤ
7
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ/ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
8
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
9
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
10
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
11
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
12
BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Getz, D. (2008). Defining Event Tourism; Event Tourism: Definition, Evolution and Research, Tourism Management, 29, Βασιλειάδης, Χ. (2014). «Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας Getz, D. (2005). “Event Management and Event Tourism”. New York: Cognizant.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.