Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

2 ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ? ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

3 ΣΤΑΔΙΟ 1 - ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ? Με το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ανάλυση ανταγωνισμού, τάσεων και κουλτούρας, οικονομίας, τεχνολογιών, κλπ.) ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (τωρινοί πελάτες, προσωπικό, προϊόντα, φήμη κλπ.)

4 ΣΤΑΔΙΟ 2 – ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ?
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ – ΣΤΟΧΟΣ ΑΓΟΡΑΣ (target market) ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ Π.Χ. ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΒΟ (Management by Objectives), προσυμφωνημένοι στόχοι μεταξύ διευθυντή πωλήσεων και του πωλητή)

5 ΣΤΑΔΙΟ 2 – ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ?
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΜΑΔΑΣ (βλ. δεξιότητες) ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ανάλογα αναγκών ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ τεχνικών πώλησης ΗΘΙΚΟ (το μετράμε σε τακτική βάση και προβαίνουμε σε διορθωτικά μέτρα)

6 ΣΤΑΔΙΟ 2 – ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ?
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (πως θα την εισάξουμε και πώς θα μας βοηθήσει) ΕΠΙΒΛΕΨΗ πωλητών με στόχο την βελτίωση τους, όχι την αστυνόμευση) ΣΤΑΝΤΑΡ (BENCHMARKS)- ζητούμενος αριθμός πωλήσεων, σύγκριση με τον ανταγωνισμό, κλπ.

7 ΣΤΑΔΙΟ 3 - ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΜΙΣΘΟΙ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ στους πωλητές ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ πωλητών ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ / ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΕΞΟΔΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

8 ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ‘BCG’ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ-http://apythanos. blogspot. com


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google