Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
2
ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ? ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
3
ΣΤΑΔΙΟ 1 - ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ? Με το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ανάλυση ανταγωνισμού, τάσεων και κουλτούρας, οικονομίας, τεχνολογιών, κλπ.) ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (τωρινοί πελάτες, προσωπικό, προϊόντα, φήμη κλπ.)
4
ΣΤΑΔΙΟ 2 – ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ?
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ – ΣΤΟΧΟΣ ΑΓΟΡΑΣ (target market) ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ Π.Χ. ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΒΟ (Management by Objectives), προσυμφωνημένοι στόχοι μεταξύ διευθυντή πωλήσεων και του πωλητή)
5
ΣΤΑΔΙΟ 2 – ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ?
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΜΑΔΑΣ (βλ. δεξιότητες) ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ανάλογα αναγκών ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ τεχνικών πώλησης ΗΘΙΚΟ (το μετράμε σε τακτική βάση και προβαίνουμε σε διορθωτικά μέτρα)
6
ΣΤΑΔΙΟ 2 – ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ?
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (πως θα την εισάξουμε και πώς θα μας βοηθήσει) ΕΠΙΒΛΕΨΗ πωλητών με στόχο την βελτίωση τους, όχι την αστυνόμευση) ΣΤΑΝΤΑΡ (BENCHMARKS)- ζητούμενος αριθμός πωλήσεων, σύγκριση με τον ανταγωνισμό, κλπ.
7
ΣΤΑΔΙΟ 3 - ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΜΙΣΘΟΙ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ στους πωλητές ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ πωλητών ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ / ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΕΞΟΔΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
8
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ‘BCG’ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ-http://apythanos. blogspot. com
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.