Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Βιντεοπαιχνίδια Α6 3ο ΓΕΛ ΟΜΑΔΑ 4
2
Ορισμός ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ή αλλιώς βιντεοπαιχνίδια (video games) είναι προγράμματα υπολογιστικών συστημάτων, τα οποία χειρίζεται ο παίκτης μέσα από τον προσωπικό υπολογιστή του ή από κάποιο ειδικό σύστημα φτιαγμένο για αυτόν τον λόγο, κυρίως για οικιακή χρήση. Αυτά τα συστήματα ονομάζονται κονσόλες.
3
Τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Το πρώτο ηλεκτρονικό παιχνίδι κατασκευάστηκε το 1947 από τους Thomas T. Goldsmith Jr. Το πρώτο ηλεκτρονικό παιχνίδι κατασκευάστηκε το 1947 από τους Thomas T., Goldsmith Jr. και Estle Ray Mann. Το παιχνίδι αυτό χαρακτηρίστηκε ως παιχνίδι ικανοτήτων στο οποίο ο παίκτης κάθεται μπροστά από μια οθόνη. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν να προσομοιωθεί ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος, με αεροπλάνα ή κάποιους άλλους στόχους σχεδιασμένους πάνω σε μία διαφανή επίστρωση. Το παιχνίδι αυτό χαρακτηρίστηκε ως παιχνίδι ικανοτήτων στο οποίο ο παίκτης κάθεται μπροστά από μια οθόνη. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν να προσομοιωθεί ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος, με αεροπλάνα ή κάποιους άλλους στόχους σχεδιασμένους πάνω σε μία διαφανή επίστρωση.
4
H σταδιακή εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών.
Δεκαετία του ’60 Τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα έπαιξαν φοιτητές και μέλη επιστημονικών κοινοτήτων σε ερευνητικά ιδρύματα στη δεκαετία του ’60 σε «χρονομισθωμένους υπολογιστές»!
5
H σταδιακή εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών.
Δεκαετία του ’70 Τα παιχνίδια παίζονταν σε ειδικές αίθουσες ηλεκτρονικών παιχνιδιών «ουφάδικα».
6
Pac Man Το 1980 καταφθάνει ο θρυλικός πια PacMan.
7
Atari 2600 (1983) Από το 1976 έως το 1983 παρουσιάστηκαν οι πρώτες παιχνιδομηχανές (κονσόλες). Εδώ βλέπουμε την Atari 2600.
8
Δεκαετία ‘90 Η επανάσταση στα video games γίνεται με τα τρισδιάστατα (3D) γραφικά. Εδώ βλέπουμε το Super Mario 64.
9
Δεκαετία ‘00 Η εξέλιξη της τεχνολογίας δημιούργησε νέες απαιτήσεις στα παιχνίδια. Εξελιγμένα γραφικά και ήχοι, καθώς και το On line gaming είναι τα χαρακτηριστικά της εποχής.
10
Η εξέλιξη του Super Mario
Ο Mario είναι ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες όλων των εποχών ο οποίος έκανε την εμφάνιση του στις αρχές της δεκαετίας του ‘80 και δημιουργήθηκε από τον Shigeru Miyamoto. Έτσι λοιπόν μετά από 28 χρόνια ο Mario έγινε το σήμα κατατεθέν της Nintendo και την οδήγησε στην κορυφή με τις πωλήσεις των games του.
11
Κονσόλα Μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού ή παιχνιδομηχανή είναι ένας υπολογιστής διαδραστικής ψυχαγωγίας ή ένα τροποποιημένο υπολογιστικό σύστημα το οποίο εμφανίζει ένα βιντεοπαιχνίδι
12
Φορητή κονσόλα PSP Nintendo (DS, 3DS)
13
Ο πόλεμος της κονσόλας και των φορητών
Κονσόλες: Φορητά:
14
Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Παιχνίδι Δράσης και Περιπέτειας (Action Adventure) Ο παίκτης ελέγχει έναν χαρακτήρα σε δραστηριότητες επίλυσης γρίφων και/ή μάχης, π.χ. Tomb Raider. Παιχνίδι Περιπέτειας (Adventure) Οι παίκτες λαμβάνουν ρόλους και το παιχνίδι βασίζεται στην επίλυση γρίφων, π.χ. Monkey Island, Broken Sword. MMO Online παιχνίδι μεγάλου αριθμού πολλαπλών παικτών (Massively Multiplayer Online), όπου ακόμη και χιλιάδες παίκτες από όλον τον κόσμο μπορούν να συμμετέχουν στο ίδιο παιχνίδι μέσω του Διαδικτύου και να παίξουν μεταξύ τους, π.χ. World of Warcraft. Παιχνίδι Πλατφόρμας (Platform/Platformer) Διαδραματίζεται γύρω από παίκτες που πηδάνε από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, π.χ. Donkey Kong. Παιχνίδι γρίφου (Puzzle) Εύκολο στο παίξιμο, συνήθως διατίθεται σε κονσόλες χειρός ή σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές μέσω του Διαδικτύου, π.χ. Tetris, Zoo Keeper.
15
Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών
RPG Παιχνίδι ρόλων (Role Playing Game) το οποίο περιλαμβάνει μάχη διαδραματιζόμενη σε γύρους, π.χ. Final Fantasy. Παιχνίδι Αγώνων Ταχύτητας (Racer) Ένα παιχνίδι οδήγησης που περιλαμβάνει την ολοκλήρωση διαδρομών σε δεδομένο χρόνο ή ενάντια σε άλλους διαγωνιζομένους, π.χ. Burnout, Gran Turismo. Παιχνίδι Ρυθμού-Χορού (Rhythm-Dance) Ο παίκτης κινείται παράλληλα με το παιχνίδι/μουσική, π.χ. Singstar. Shoot 'em Up Παιχνίδι όπου ο παίκτης γυρνάει πυροβολώντας αντικείμενα, π.χ. Halo 3.
16
Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Sims Προσομοιώσεις πραγματικών δραστηριοτήτων, π.χ. Microsoft Flight Simulator. Αθλητικό παιχνίδι (Sports) Προσομοίωση αθλήματος, π.χ. Pro Evolution Soccer ή Tiger Woods Golf. Παιχνίδι Στρατηγικής (Strategy) Σε μια εξέλιξη των αρχών που διέπουν τα επιτραπέζια παιχνίδια στρατηγικής, οι παίκτες, καθένας με τη σειρά του, πραγματοποιούν ελιγμούς, π.χ. Command & Conquer, Total War. Beat 'em up Παιχνίδια που ο χαρακτήρας πρέπει να πολεμήσει ένα μεγάλο αριθμό αντιπάλων με άοπλη ή ένοπλη μάχη σε πίστες μικρής διάστασης, π.χ Mortal Kombat , Tekken , Street Fighter
17
Θετικές επιδράσεις των βιντεοπαιχνιδιών.
Απόκτηση Γνώσεων Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Π.χ. Συγκέντρωση της προσοχής Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων Παρατηρητικότητα Απόκτηση συντονισμού Καλλιέργεια φαντασίας Εξοικείωση με τη σύγχρονη τεχνολογία Ψυχαγωγία
18
Αρνητικές επιδράσεις των βιντεοπαιχνιδιών
Κίνδυνος αύξησης της επιθετικότητας Σταδιακή απευαισθητοποίηση στη βία Κίνδυνος εξάρτησης Δημιουργία αρνητικών στερεοτύπων σε σχέση με το γυναικείο φύλο Προώθηση της απομόνωσης και του ατομικισμού Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια Μείωση της αυτοπεποίθησης Πτώση της αποδοτικότητας στο σχολείο Απόκτηση διαμάχης με τους δασκάλους Γίνονται εσωστρεφή
19
Βιβλιογραφία http://pcgameshistory.blogspot.gr/
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.