Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ανακυκλώνω Παίζοντας Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βασιλική Κιούπη Υπεύθυνη ΠΕ, ΔΔΕ Πειραιά Γιώργος Βούλγαρης Υπεύθυνος ΠΕ, ΔΠΕ Πειραιά
2
Σκοποί Ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σχετικά με την χρήση των φυσικών πόρων Επαναχρησιμοποίηση/Δεύτερη χρήση/Ανακύκλωση υλικών καθημερινής χρήσης Αλλαγή της στάσης των μαθητών απέναντι σε ζητήματα διαχείρισης απορριμμάτων Μάθηση με παιγνιώδη τρόπο Καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Μαθητές = Ενεργοί πολίτες για το περιβάλλον και την αειφορία.
3
Στα πλαίσια της ΕΑΑ Ποιοτική εκπαίδευση
Καλή εργασία και οικονομική ανάπτυξη Καλή υγεία
4
Θεματικές Ενότητες Επαναχρησιμοποίηση/Δεύτερη χρήση/ανακύκλωση υλικών
Εκπαίδευση στον προγραμματισμό, ρομποτική, χρήση αισθητήρων και σχεδιασμό -ανάπτυξη τυπωμένων κυκλωμάτων Αισθητική και καλλιτεχνική προσέγγιση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών/κατασκευών Ίσες ευκαιρίες για τους όλους/όλες τους/τις μαθητές/μαθήτριες με κατάλληλες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις
5
Στόχοι του δικτύου Να καλλιεργηθεί η συνεργασία και η γόνιμη αλληλεπίδραση Να διευκολυνθεί η διάχυση των πρακτικών που έχουν αναπτυχθεί και θα αναπτυχθούν προς όλα τα σχολεία Να τονιστεί η διαθεματικότητα στις προσεγγίσεις αφού εμπλέκονται πολλές ειδικότητες εκπαιδευτικών Να προωθηθεί η ευαισθητοποίηση σχετικά με τους φυσικούς πόρους και την επαναχρησιμοποίηση/ανακύκλωση μέσα από νέα σκοπιά Να αναπτύξουν μαθητές και εκπαιδευτικοί ψηφιακές δεξιότητες Να ασκηθούν μαθητές και εκπαιδευτικοί στη μέθοδο επίλυσης προβλήματος Να κινητοποιηθεί το ενδιαφέρον και των δύο φύλων προς τον περιβαλλοντικό και ψηφιακό γραμματισμό Να ενδυναμωθούν οι μαθητές χαμηλών επιδόσεων Να αναπτύξουν μαθητές και εκπαιδευτικοί κοινωνική υπευθυνότητα μέσω του σχεδιασμού εκπαιδευτικών παιχνιδιών για άτομα με ειδικές ικανότητες Να συμμετάσχουν μαθητές και εκπαιδευτικοί ενεργά στη σχολική ζωή Να αποκτήσουν οι μαθητές σύγχρονες δεξιότητες που σχετίζονται με ανερχόμενα επαγγέλματα
6
Μεθοδολογία Υλοποίησης
Άνοιγμα του σχολείου στην τοπική και ευρύτερη κοινωνία Συνεργασία και ομαδική εργασία Επικοινωνία, ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων και των εμπλεκόμενων ομάδων Μέθοδος σχεδίων εργασίας Μέθοδος επίλυσης προβλήματος Βιωματική προσέγγιση Ενθάρρυνση της πρωτοβουλίας των μαθητών Παιγνιώδης μάθηση (Game creation learning και game-based learning)
7
Αρχικές Συμμετοχές σχολείων
Στην αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος από τις ΔΔΕ και ΔΠΕ Πειραιά ανταποκρίθηκαν και συμμετέχουν στην ίδρυση του ΤΔΠΕ οι εξής σχολικές μονάδες: 8ο Γυμνάσιο Πειραιά 2ο Γυμνάσιο Δραπετσώνας 3ο Γυμνάσιο Πειραιά 3ο Γυμνάσιο Κερατσινίου 2ο Γυμνάσιο Πειραιά Ράλλεια Δημοτικά Σχολεία Πειραιά 3ο Γυμνάσιο Μοσχάτου 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας 4ο Γυμνάσιο Δάφνης
8
Ιστοσελίδα
9
Πρόθεση - Αίτηση συμμετοχής
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΝΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ 1ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ 10o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ 10ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ 2ο ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝΟΙΞΗ 1ο ΔΣ ΝΙΚΑΙΑΣ 20 ΔΣ ΠΕΙΡΑΙΑ 22 ΔΣ ΠΕΙΡΑΙΑ 34ΔΣ ΠΕΙΡΑΙΑ Πρόθεση ://goo.gl/forms/yeecLpz5jRmDVo0B3 Αίτηση Στο Site και αποστολή στους Υπευθύνους ΠΕ ΔΠΕ και ΔΔΕ Πειραιά
10
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.