Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ MATTAS-SPORTS'' ΟΝΟΜΑΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΤΤΑΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΜΠΑΧΤΣΕΒΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

2 Πληροφοριακά συστήματα
Τα πληροφοριακά συστήματα αποτελούν σύνολα ανθρώπων, διαδικασιών και πόρων, τα οποία χρησιμοποιούνται προκειμένου να συλλεχθούν δεδομένα. Η χρήση των πληροφοριακών συστημάτων πραγματοποιείται προκειμένου να εξοικονομήσουν πόρους, αποσκοπώντας τελικώς στην αύξηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος τους και στην αύξηση της επιχειρηματικής τους αξίας. Οι επιπτώσεις ωστόσο που δημιουργούνται σε μια εταιρεία από την χρήση τους, μπορεί να είναι είτε θετικές, είτε αρνητικές.

3 Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων
Στάδια εισαγωγής πληροφοριακών συστημάτων: Έρευνα και ανάλυση: συλλογή απαιτούμενων δεδομένων, περιγραφή βασικών στοιχείων συστήματος και ανάλυση για το τρέχον κόστος. Σχεδιασμός και ανάπτυξη: σχεδιασμός βασικών στοιχειών, καθορισμός συστηματικών ελέγχων, κοστολόγηση του σχεδίου αναβάθμισης. Υλοποίηση: επιλογή λογισμικών προγραμμάτων, και ηλεκτρονικού εξοπλισμού, αναδιανομή εργασιών, διανομή εγγράφων, εκπαίδευση προσωπικού. Λειτουργία και συντήρηση: έλεγχος θεσπισμένων διαδικασιών και αξιολόγησης τους.

4 Οφέλη πληροφοριακών συστημάτων
Άμεση μείωση κόστους Βελτίωση ποιότητας Αποφυγή αύξησης κόστους Αύξηση εισοδήματος Ώθηση σε λειτουργιά επιχείρησης Βελτίωση επικοινωνίας Βελτίωση ικανοποίησης πελατών Αυτοματοποίηση διαδικασιών Μείωση εργατικού δυναμικού Γρηγορότερη λήψη αποφάσεων

5 Ηλεκτρονικό εμπόριο Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι τα e-shop, ενώ οι αγορές που πραγματοποιούνται από αυτά ονομάζονται online αγορές. Οι τύποι των προϊόντων, τα οποία μπορούν να πωλούνται, είναι και φυσικά αλλά και ψηφιακά προϊόντα. Οι αιτίες που συνέβαλλαν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το γεγονός ότι αυξήθηκε η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, όπως και η τάση για χρήση πιστωτικών καρτών, αλλά και η υποστήριξη από τις κυβερνήσεις.

6 Κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου
Ηλεκτρονικό εμπόριο Επιχείρησης προς Καταναλωτή (Business to Customer -B2C) Ηλεκτρονικό εμπόριο Επιχείρησης προς Επιχείρηση (Business to Business -Β2Β) Ηλεκτρονικό εμπόριο Επιχείρησης προς Δημόσια διοίκηση (Business to Government - B2G) Ηλεκτρονικό εμπόριο Καταναλωτή προς Δημόσια διοίκηση (Customer to Government - C2G)

7 Παράγοντες επιρροής καταναλωτών
Γραφικό περιβάλλον χρήστη Ποιότητα πληροφοριών προϊόντων Ποιότητα πληροφοριών παρεχόμενων υπηρεσιών Επισκεψιμότητα ιστοσελίδας Ασφάλεια δεδομένων σε ιστοσελίδα Καταναλωτική συμπεριφορά σε διαδίκτυο Αφοσίωση καταναλωτών σε ιστοσελίδα

8 Επιχείρηση MATTAS SPORTS
Βασικό αντικείμενο της επιχείρησης είναι το εμπόριο αθλητικών ειδών και συγκεκριμένα τα υποδήματα, τα ενδύματα και τα αξεσουάρ. Η εταιρεία διαθέτει δυο φυσικά καταστήματα στην πόλη της Καρδίτσας, , το ένα αμιγώς αθλητικό με επώνυμα brands και το άλλο με casual brands. Επίσης, διαθέτει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με μεγάλη ποικιλία σε ενδύματα, υποδήματα, αλλά και αξεσουάρ.

9 Αποτελέσματα έρευνας Δημογραφικές ερωτήσεις:
Όσον αφορά το φύλο, το μεγαλύτερο ποσοστό, 55,71% απάντησαν ότι είναι άνδρες και το 44,29% απάντησε ότι είναι γυναίκες.

10 Αποτελέσματα έρευνας Όσον αφορά την ηλικία, οι απαντήσεις είναι μοιρασμένες, με το μεγαλύτερο ποσοστό, 37,14% να βρίσκεται μεταξύ 25 και 34 ετών. Όσον αφορά το εκπαιδευτικό επίπεδο, οι απαντήσεις είναι επίσης μοιρασμένες, με το μεγαλύτερο ποσοστό, 35,71% να είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου. Ακόμη, φαίνεται πως σχεδόν όλοι όσοι απάντησαν έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι τους, ενώ φαίνεται πως ότι ανακάλυψαν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας εξαιτίας ενός φίλου τους.

11 Αποτελέσματα έρευνας Αξιολόγηση της γενικής συμπεριφοράς ως προς το ηλεκτρονικό επιχειρείν Το μεγαλύτερο ποσοστό, 35,71% απάντησαν ότι αγοράζουν προϊόντα από το internet μια φορά το μήνα, καθώς και ότι συχνότερα πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές ηλεκτρονικών ειδών.

12 Αποτελέσματα έρευνας Το ποσό που φαίνεται πως δαπάνησαν τον τελευταίο χρόνο για τις ηλεκτρονικές τους αγορές, για το μεγαλύτερο ποσοστό, δηλαδή για το 34,29%, φαίνεται ότι είναι από 201€ έως 500€. Οι μηχανές αναζήτησης φαίνεται πως είναι ο κύριος τρόπος πληροφόρησης για την ύπαρξη ηλεκτρονικών καταστημάτων για το μεγαλύτερο ποσοστό, με ποσοστό 32,86%. Το μεγαλύτερο ποσοστό, 41,43% απάντησαν ότι επισκέπτονται κατά μέσο όρο 1 – 2 ηλεκτρονικά καταστήματα πριν πραγματοποιήσουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές.

13 Αποτελέσματα έρευνας Ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής ηλεκτρονικού καταστήματος για το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο φαίνεται πως είναι η τιμή.

14 Αποτελέσματα έρευνας Αξιολόγηση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας Mattas sports Το μεγαλύτερο ποσοστό, 45,71% απάντησαν ότι θεωρούν ότι είναι πολύ εύκολο να βρουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας.

15 Αποτελέσματα έρευνας Ακόμη, το μεγαλύτερο ποσοστό, 40%, απάντησαν ότι βρίσκουν πολύ αξιόλογο το περιεχόμενο της εταιρίας. Η πλειοψηφία απάντησαν ότι ο βαθμός άμεσης αλληλεπίδρασης - διαδραστικότητας του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μεσαίου επιπέδου. Το μεγαλύτερο ποσοστό, 48,57% απάντησαν ότι ο διαδικτυακός τόπος του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σε μεγάλο βαθμό διαθέσιμος.

16 Αποτελέσματα έρευνας Το μεγαλύτερο ποσοστό, 75,71% απάντησαν ότι υφίσταται χαμηλότερη τιμή στο ηλεκτρονικό κατάστημα σε σχέση με το φυσικό κατάστημα.

17 Αποτελέσματα έρευνας Επίσης, φαίνεται πως πιστεύουν ότι εξοικονομούν χρόνο πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Το μεγαλύτερο ποσοστό, 61,43% ,απάντησαν ότι η διαδικασία παραγγελίας είναι απλή και σαφής. Όσον αφορά τους τρόπους πληρωμής, το μεγαλύτερο ποσοστό, 48,57% απάντησαν ότι αυτοί θεωρούνται ικανοποιητικοί. Τέλος, το συντριπτικό ποσοστό, 90% απάντησαν ότι θα σύστηναν σε κάποιον γνωστό τους να πραγματοποιήσει αγορές μέσω του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος.

18 Συμπεράσματα Τα πληροφοριακά συστήματα και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν εισχωρήσει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινή μας ζωή. Τα οφέλη που αποκομίζουν οι επιχειρήσεις, αλλά και οι καταναλωτές, από την χρήση τους είναι πολλαπλά. Λογικό επακόλουθο είναι μια συνεχής ανάπτυξη στο κομμάτι της οργάνωσης των επιχειρήσεων, των πληροφοριακών συστημάτων. Η Mattas-sports αποδεικνύεται πως είναι μια εταιρεία που αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της και τους προσφέρει ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό ηλεκτρονικό κατάστημα, με πολλαπλά οφέλη τόσό για την ίδια, όσο και για τους πελάτες της.

19 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google