Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Information Systems IMPACT

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Information Systems IMPACT"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Information Systems IMPACT

2 Η Εταιρία Η Information Systems Impact ιδρύθηκε τον 1998
Αναπτύσσει Internet, Intranet και e-business εφαρμογές Εξειδικεύεται σε λύσεις στο χώρο του λιανεμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας Παρέχει πρωτοποριακές υπηρεσίας στην ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών και επιχειρηματικών εγγράφων

3 Διακρίσεις Πιστοποιήσεις
2007: Gold Certified Partner of Microsoft Corp. 2006: Certified partner of Microsoft Corp. 2004: Certified Partner of Carrefour, για τις υπηρεσίες ανταλλαγής 2003: Microsoft RAD Awards Best Use of .NET Technologies για την European Commission IST Prize Award 2003 Nominee, για την λύση

4 Συνοπτική Παρουσίαση Λύσεων Internet/eBusiness
Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών (EDI) – Ηλεκτρονική B2C, B2B συστήματα και Hλεκτρονικές Αγορές Intranet + Basic Workflow, Document Management λύσεις σε Microsoft Sharepoint Εξειδικευμένες λύσεις σε Ηλεκτρονικές Κρατήσεις (Electronic Booking) Διαχείριση Περιεχομένου στο Internet (Web Content Management) Διαχείριση Διαδικασιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management) Ολοκλήρωση Συστημάτων (System Integration) Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών (EDI) – Ηλεκτρονική

5 Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών
Τι σημαίνει Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών Ελληνική Πραγματικότητα

6 Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών – i@connect
Παραγγελίες Δελτία αποστολής Τιμολόγια Τιμολόγια/Δ.Αποστολής Κατάλογος Προϊόντων Αποθέματα & Πωλήσεις Forecast / Planning Ηλεκτρονική, ασφαλής και αυτόματη ανταλλαγή παραστατικών με απευθείας εισαγωγή τους στα μηχανογραφικά/ERP συστήματα των επιχειρηματικών συνεργατών

7 Οικογένεια Υπηρεσιών @connect
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών στην Ελλάδα Λειτουργεί επιτυχώς από το τέλος του 2002 Έχει ανταλλάξει πάνω από παραστατικά επιτυχώς (τιμολόγια, παραγγελίες, κλπ) Πάνω από 530 εταιρίες συμμετέχουν Πάνω από 6 κλάδοι (λιανεμπόριο, ho.re.ca, τηλεπικοινωνίες,logistics, πρώτες ύλες, ένδυση) τιμολόγια το μήνα

8 Λειτουργία της υπηρεσίας
orders orders invoices invoices SERVICES Έλεγχος παραλήπτη/αποστολέα (π.χ. ΦΑΓΕ προς CARREFOUR) Μετάφραση παραστατικών από σύστημα (ERP) σε σύστημα (ERP) Πλήρης ενημέρωση όλων των συμμετεχόντων Έξυπνοι έλεγχοι και αντιστοίχιση κωδικών προϊόντων Δυνατότητα αρχειοθέτησης

9 Αποτελεσματική διασύνδεση εταιριών
Απευθείας ολοκλήρωση ERP με ERP 3 εώς 4 ημέρες ολοκλήρωσης/ διασύνδεσης Δεν απαιτεί εκπαίδευση – Λειτουργεί παρασκηνιακά Πλήρης ασφάλεια Εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση

10 Διαδικασία ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών Τιμολογίου

11 Βήμα 1: Καταχώρηση/Έκδοση Τιμολόγιου από εσωτερικό σύστημα Προμηθευτή

12 O i@connect Agent λαμβάνει τα τιμολόγια από το εσωτερικό σύστημα και τα μεταφέρει στην υπηρεσία

13 Βήμα 2: Αποστολή τιμολογίου από το σύστημα του προμηθευτή στο σύστημα του λιανέμπορου μέσω i@connect
Εξάγεται το παραστατικό από το ERP / λογιστικό σύστημα και αποθηκεύεται στους ειδικούς καταλόγους του agent Το ERP / λογιστικό σύστημα του παραλήπτη φορτώνει τα παραστατικά Ενημερώνεται ο αποστολέας και ο παραλήπτης με notification Έλεγχος Αποστολέα / Παραλήπτη Έλεγχος Γραμμογράφησης Έλεγχος Ποιότητας Δεδομένων Συμπληρωματικοί Έλεγχοι ανά περίπτωση

14 O Agent λαμβάνει τα τιμολόγια από την υπηρεσία και τα μεταφέρει στο εσωτερικό σύστημα του λιανεμπόρου

15 Βήμα 3: Αυτόματη εισαγωγή στο σύστημα του παραλήπτη/λιανέμπορου

16 Υπάρχουσα Κατάσταση στην Ελλάδα

17 Εδραιωμένη Υπηρεσία στην Ελλάδα
17 αλυσίδες super market & λιανεμπορίου 530 προμηθευτές και αντιπρόσωποι Περισσότεροι από κωδικοί (SKUs) παραστατικά μηνιαίως Περισσότερα από παραστατικά εώς τώρα Εκτίμηση για παραστατικά το 2008 Επιπλέον Κλάδοι: Logistics Packaging Apparel (e.g. Sprider) Telecommunication HORECA (Hotels – Restaurant – Cafeterias)

18 Εντυπωσιακή αύξηση τιμολογίων από 91. 000 το 2004 σε πάνω από 2. 000
Εντυπωσιακή αύξηση τιμολογίων από το 2004 σε πάνω από το 2007!

19 Ενδεικτικές Συνεργαζόμενες Εταιρίες

20 Συνεργαζόμενες Εταιρίες

21 Συνεργαζόμενες Εταιρίες

22 Συνεργαζόμενες Εταιρίες

23 Praktiker case study

24 Το Praktiker χρησιμοποιεί την της εταιρίας Impact για την ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών By Information Systems Impact Η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών στην Ελλάδα – Λειτουργεί επιτυχώς από το 2003 στο Praktiker Το Praktiker αποτέλεσε την 1η αλυσίδα που χρησιμοποίησε την υπηρεσία και έδωσε περισσότερη έμφαση στις παραγγελίες Πάνω από 70% του συνόλου των παραγγελιών και 20% των δελτίων αποστολής, τιμολογίων διακινούνται ηλεκτρονικά Πάνω από 74 προμηθευτές του Praktiker συμμετέχουν

25 Οφέλη (1) Αυτοματοποίηση διαδικασιών αποστολής - λήψης παραγγελίας, δελτίου αποστολής και τιμολογίου Μείωση του κόστους στη διαδικασία αποστολής και λήψης παραγγελίας Έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση του προμηθευτή με λεπτομερή στατιστικά στοιχεία πωλήσεων και αποθεμάτων Αυτοματοποίηση και ασφάλεια κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων

26 Οφέλη (2) Ασφαλής και γρήγορη αποστολή των παραστατικών Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση/αναζήτηση παραστατικών Σημαντική μείωση κόστους διαχείρισης των τιμολογίων - Υπολογίζεται ότι το κόστος διαχείρισης ανά παραστατικό είναι 4€ με 8 €, που μπορεί να μειωθεί και 60% με 80%

27 Δυσκολίες που ξεπεράστηκαν (αφορούσαν κυρίως το ξεκίνημα το 2003)
Τεχνο-φοβία Έλλειψη τεχνολογικών υποδομών σε μικρούς κυρίους προμηθευτές

28 Στατιστικά Praktiker από το 2003 έως σήμερα

29 Στατιστικά Praktiker από το 2003 έως σήμερα

30 Υπηρεσία sales@connect για στοιχεία πωλήσεων και αποθεμάτων

31


Κατέβασμα ppt "Information Systems IMPACT"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google