Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού 4.1 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους.
2
Λειτουργικός ορισμός εκπαιδευτικού λογισμικού:
Με τον όρο «εκπαιδευτικό λογισμικό» εννοούμε τις εφαρμογές λογισμικού (αλλά και υλικού) που χρησιμοποιούνται για την υπολογιστική υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
3
Κατηγοριοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού
Με βάση την υποστήριξη της μάθησης ή της διδασκαλίας Με βάση τις θεωρίες Μάθησης
4
Με βάση την υποστήριξη της μάθησης ή της διδασκαλίας
Υπολογιστική Υποστήριξη της Διδασκαλίας (λογισμικά που λειτουργούν ως δάσκαλος). Υπολογιστική Υποστήριξη της Μάθησης (εργαλεία που εν δυνάμει επεκτείνουν ή / και ενισχύουν τις γνωστικές δεξιότητες των μαθητών και για το λόγο αυτό ονομάζονται γνωστικά εργαλεία (cognitive tools)
5
Με βάση τις θεωρίες Μάθησης:
Σε συστήματα καθοδηγούμενης διδασκαλίας από τους υπολογιστές. Σε περιβάλλοντα μάθησης μέσω καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης. Σε περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, συστήματα αναζήτησης πληροφορίας, συστήματα επικοινωνίας και συνεργασίας.
6
Συστήματα καθοδηγούμενης διδασκαλίας από τους υπολογιστές:
Κατά κανόνα συστήματα εξάσκησης και πρακτικής και συστήματα καθοδήγησης – διδασκαλίας (tutorials), πολυμεσικού περιεχομένου. Συστήματα κλειστού τύπου. Διδακτικά μέσα που υποστηρίζουν με εποπτικό τρόπο ή υποκαθιστούν τον εκπαιδευτικό. Εκπαιδευτικό Λογισμικό (CD-ROM) Γλώσσα Α' & Β' Δημοτικού
7
Περιβάλλοντα μάθησης μέσω καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης:
Συστήματα ανοικτού τύπου (το περιεχόμενό τους μπορεί εύκολα να διαφοροποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ή το μαθητή) Πρόκειται για εκπαιδευτικά εργαλεία που υποστηρίζουν το μαθητή στη διαδικασία της μάθησης. Η κατηγορία αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία στο χώρο της μαθηματικής εκπαίδευσης και των θετικών επιστημών. The geometer’s sketchpad (Γεωμετρία Ε’ & ΣΤ’).
8
Περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, συστήματα αναζήτησης πληροφορίας, συστήματα επικοινωνίας και συνεργασίας: Η κατηγορία αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία για τη γλωσσική εκπαίδευση, αφού τα περιβάλλοντα αυτά αποτελούν μέσα για γραφή, ανάγνωση και επικοινωνία, μέσα δηλαδή πρακτικής γραμματισμού. Στηρίζονται κυρίως σε εποικοδομηστικές και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης και βασίζονται στη συνεργασία ανάμεσα στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Λογισμικό γενικής χρήσης και Εκπαιδευτικές δραστηριότητες μέσω Διαδικτύου.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.