Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαδικασία επικοινωνίας
Εργαλείο για τις παρεμβάσεις προαγωγής της υγείας Βάση για την σχέση επαγγελματία νοσηλευτή - ασθενή Ανταλλαγή πληροφοριών Επικοινωνία με επίκεντρο τον ασθενή
2
Διαδικασία επικοινωνίας
Διαδικασία (Rush and Bateson, 1987) Λήψη και αποστολή μηνυμάτων Χρήση πληροφορίας Χρήση τρίτων προσώπων και γεγονότων Αξιολόγηση
3
Τύποι Επικοινωνίας Λεκτική Μη λεκτική Συνεχόμενη επικοινωνία Προφορική
Γραπτή Νοηματική Braille Μη λεκτική Ισχυρή επικοινωνία μέσω των 5 αισθήσεων Προσοχή: Κίνδυνος για παρερμηνείες Συνεχόμενη επικοινωνία Ανάπτυξη σχέσης Κατανόηση και επεξήγηση του μηνύματος
4
Στάδια επιτυχημένης επικοινωνίας
Σταθερή παρουσία Κατανόηση του μηνύματος Αξιολόγηση Επαναπροσδιορισμός προσέγγισης
5
Παραγοντες επιτυχημένης επικοινωνίας
Ακούμε τον ασθενή Ευελιξία Επικοινωνία της σιωπής Χιούμορ Άγγιγμα Απόσταση μεταξύ των συνομιλητών
6
Χαρακτηριστικά Θεραπευτικής Επικοινωνίας
Θέτει στόχο Ανάπτυξη εμπιστοσύνης Αντιλαμβάνεται τα συναισθήματα χωρίς να ταυτίζεται Ακολουθεί την δεοντολογία του επαγγέλματος.
7
Θεραπευτικές Τεχνικές
Επικέντρωση στον ασθενή Κατεύθυνση του ασθενή να κατανοήσει το πρόβλημά του Εποικοδομητική αντιμετώπιση Σωστή άρθρωση Σιωπή Αποδοχή
8
Εμπόδια επιτυχημένης επικοινωνίας
Άγχος Άρνηση Διαφορετικότητα Αμυντικοί μηχανισμοί Αισθητικά προβλήματα Εξωτερικοί παράγοντες
9
Στάδια σχέσης Εισαγωγική φάση Θεραπευτική φάση Λήξη σχέσης
Mosby items and derived items © 2010, 2006, 2002 by Mosby, Inc., an affiliate of Elsevier Inc.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.