Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
2
ΣΤΟΧΟΙ 1) Σκέψου για τη χρήση του ανθρώπινου σώματος στις διαφημίσεις
2) Συζητήστε ποια μηνύματα προσπαθούν να δώσουν αυτές οι διαφημίσεις 3) Συζητήστε «την αλήθεια» αυτών των μηνυμάτων 4) Εργαστείτε από κοινού για να καταλήξετε σε εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης
3
Κάποιοι βασικοί κανόνες
1) Θα θέλαμε να συμμετέχεις ενεργά 2) Απάντησε στις ερωτήσεις ελεύθερα και με ειλικρίνεια 3) Θέλουμε να συζητήσουμε τι είναι σημαντικό για εσένα 4) Κανένας δεν πρόκειται να σε κρίνει
4
Θα μιλήσουμε για τις ΟΒΕΑ
Απόδοση Εμφάνιση Βελτίωση Ουσίες
5
Κατηγορίες ουσιών Νόμιμες ουσίες
- συμπληρώματα (π.χ., βιταμίνες, πρωτείνες, υδατάνθρακες) - Μη συνταγογραφούμενα φάρμακα Παράνομες ουσίες (doping) : Ουσίες που είναι απαγορευμένες από επίσημες αθλητικές αρχές (π.χ., αναβολικά, στεροειδή, αυξητική ορμόνη, EPO, διεργετικά….).
6
ΘΥΜΙΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ: ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ?
Θα θέλαμε να μάθουμε τις απόψεις σου σχετικά με αυτό Έχουμε προετοιμάσει μια δραστηριότητα που μπορείς να συμπληρώσεις (Δραστηριότητα 1)
7
ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ…
8
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ; ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;
Οι διαφημίσεις δείχνουν πραγματικά σώματα που μπορεί κανείς να συναντήσει στο δρόμο ανά πάσα στιγμή; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις είναι αποτέλεσμα καλής προπόνησης, καλής διατροφής, προσεκτικής και ασφαλούς χρήσης ουσιών που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις δεν είναι πραγματικά; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις αποτελούν μέρος των προσπαθειών των παραγωγών των μέσων ενημέρωσης και τίποτα άλλο; Τα σώματα που μπορεί να δει κάποιος στις διαφημίσεις μπορούν να αποκτηθούν από εκείνους που χρησιμοποιούν τακτικά ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση;
9
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ
Είναι αυτές οι απόψεις αληθοφανείς; Συμμερίζονται αυτές τις απόψεις και οι άλλοι; Οι απόψεις αυτές κυριαρχούν στην κοινωνία;
10
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΝΤΕΟ
Video 1 2) Video 2
11
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ! Διαφημιστική εταιρία: Leo Burnett Costa Rica Εκτελεστικός Διευθυντής Δημιουργικού: Douglas Castro Διευθυντής Δημιουργικού / Κειμενογράφος: David Carvajal Καλλιτεχνικός Διευθυντής: Yoshua León Φωτογράφος: Tadeuz Jalocha Πρόσθετοι συντελεστές: Jennifer Caldwel
13
ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ;
Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν τα ανθρώπινα σώματα ώστε να μας κάνουν να πιστεύουμε ότι τα προϊόντα είναι καλά και/ή υγιεινά Τα σώματα που βλέπει κάποιος μπορεί να απέχουν από την πραγματικότητα Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν γραφικά τεχνάσματα, επεξεργασία φωτογραφιών και άλλα μέσα για να πετύχουν τους στόχους τους Οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές!!
14
ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ;
15
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Κάντε μικρές ομάδες των 4-5 ατόμων και: 1. Αναθέστε σε κάθε ομάδα ένα ΠΡΟΪΟΝ στόχο 2. Ζητήστε από κάθε ομάδα να συζητήσει και να προτείνει μια ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ 3. Κάθε ομάδα μοιράζεται τις εργασίες της με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες
16
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ-ΣΤΟΧΟΙ!
ΡΟΥΧΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
17
ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ
Τώρα μοιραζόμαστε το σχέδιο διαφήμισης κάθε ομάδας…
18
Σας ευχαριστούμε Διαφήμιση Πραγματικότητα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.