Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5η- ΜΕΡΟΣ 2ο
2
Στοιχεία Ενότητας Εισαγωγή και Ορισμοί Ο Τύπος Το Ραδιόφωνο Τηλεόραση
Κινηματογράφος Υπαίθρια Διαφήμιση (Outdoor) ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
3
Τηλεόραση ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
4
Τι Διαφημίζεται στην Τηλεόραση
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αφορούν σε γενικές γραμμές δημοφιλή αγαθά, και διαρκή καταναλωτικά αγαθά. Ενδείκνυται για κάποιον που θέλει να διαφημιστεί σε ολόκληρη τη χώρα και συνήθως για προϊόντα ή υπηρεσίες που απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Τότε και μόνο συμφέρει οικονομικά αφού το κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι πάρα πολύ μεγάλο και συνήθως αυξάνεται με ρυθμούς κατά πολύ μεγαλύτερους του πληθωρισμού. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
5
Πλεονεκτήματα Τηλεόρασης
Ρεαλισμός Ο συνδυασμός χρωμάτων, ήχου και δράσης δίνει στην τηλεόραση πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα άλλα μέσα. Δεκτικοί Θεατές Η ατμόσφαιρα ψυχαγωγίας που επικρατεί στο σπίτι έχει αποτέλεσμα οι θεατές να δέχονται ευχάριστα τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Επανάληψη Η διαφήμιση μπορεί να επαναληφθεί αρκετές φορές, ώστε να έχει απήχηση. Συνδυασμός με άλλα Μέσα Η τηλεοπτική διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί υποστηρικτικά αλλά και να υποστηρίζεται από άλλα μέσα. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
6
Μειονεκτήματα Τηλεοπτικής Διαφήμισης
Προσεγγίζει το μαζικό κοινό, ενώ ο Τύπος έχει μεγαλύτερη επιλεκτικότητα. Δεν έχει μεγάλη λεπτομέρεια ως προς το διαφημιζόμενο προϊόν. Είναι πολύ ακριβή, γιατί απευθύνεται σε όλο τον κόσμο. Δεν προσφέρεται για επείγουσες διαφημίσεις/ ανακοινώσεις, μια και χρειάζεται χρόνο για την παραγωγή του μηνύματος. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
7
Κινηματογράφος ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
8
Πλεονεκτήματα Κινηματογράφου
Αιχμάλωτο Κοινό Διαφημίσεις Μεγαλύτερης Διάρκειας Μεγαλύτερη Οθόνη Απουσία Διακοπών Διαχωρισμός σε Γεωγραφικές Ζώνες Κλίμα Αναψυχής ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
9
Μειονεκτήματα Κινηματογραφικής Διαφήμισης
Είναι φευγαλέο μέσο και στηρίζεται στο πόσο καλά θυμάται ο κόσμος το μήνυμα. Περιορισμένο, νεανικό κοινό. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
10
Υπαίθρια Διαφήμιση ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
11
Εισαγωγή Η υπαίθρια διαφήμιση είναι η παλαιότερη μορφή διαφήμισης.
Στις μέρες μας χαρακτηρίζεται από μεγάλη καινοτομία, όπως π.χ. ηλεκτρονικούς πίνακες matrix ή περιστρεφόμενες περσίδες που εναλλάσσονται μεταξύ δύο μηνυμάτων. Μαζί με τη διαφήμιση στα μεταφορικά μέσα, η υπαίθρια διαφήμιση έδειξε μεγάλη ευελιξία και επινοητικότητα καθώς οι εποχές και οι νόμοι είχαν μεγάλη επίδραση πάνω της. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
12
Διαχωρισμός Υπαίθριας και Διαφήμισης στα Μεταφορικά Μέσα
Η υπαίθρια διαφήμιση (outdoor) αποτελείται από αφίσες διαφόρων μεγεθών και από φωτιζόμενες μεταλλικές επιγραφές που εκτίθενται σε υπαίθριους χώρους. Η διαφήμιση στα μέσα μεταφοράς αποτελείται από παρεμφερείς διαφημίσεις που τοποθετούνται στους εξωτερικούς ή τους εσωτερικούς χώρους οχημάτων. Οι διαφημίσεις εντός των μέσων μαζικής μεταφοράς και μέσα στους χώρους αναμονής επιτρέπουν την παρουσίαση πιο λεπτομερών μηνυμάτων ή κειμένων απ’ ότι οι αφίσες και οι επιγραφές που απευθύνονται στους περαστικούς, ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
13
Η Σημασία της Διαφήμισης (outdoor)
Χρησιμοποιείται κυρίως για υπενθυμιστικές διαφημίσεις ή ως δευτερεύον μέσο για την υποστήριξη έντυπων ή τηλεοπτικών διαφημιστικών εκστρατειών. Παλιά οι υπαίθριες διαφημίσεις έμεναν στη θέση τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά πλέον η τάση είναι για πιο έντονες και σύντομες διαφημιστικές εκστρατείες με παρουσία υπαίθριας διαφήμισης δύο εβδομάδων σε πολλά σημεία. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
14
Χαρακτηριστικά Outdoor
Μέγεθος και Κυριαρχία Εξαιτίας τους μεγέθους τους οι αφίσες δεσπόζουν στο χώρο Χρώμα Οι περισσότερες αφίσες είναι έγχρωμες με ρεαλιστικές σκηνές και φωτογραφίες προϊόντων Σύντομο Διαφημιστικό Κείμενο Διαχωρισμός σε Ζώνες Οι διαφημιστικές εκστρατείες μπορούν να οργανωθούν σε επιλεγμένες περιοχές ή πόλεις. Ικανότητα να κάνουν γνωστή τη μάρκα μέσω τολμηρότητας στο θέμα και Επανάληψης. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
15
Αδυναμίες Αδυναμία χρήσης μεγάλου κειμένου
Πιθανότητες ζημιάς από βανδαλισμούς ή καιρικές συνθήκες Αδυναμία περαστικών να συγκεντρωθούν στο μήνυμα Χρόνος για σχεδιασμό, εκτύπωση και αφισοκόλληση ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
16
Η Σημασία της Διαφήμισης στα Μέσα Μεταφοράς
Απευθύνεται σε όσους μετακινούνται με τα μέσα μεταφοράς και έχουν το χρόνο να αφομοιώσουν το μήνυμα ενώ περιμένουν ή ταξιδεύουν. Οι διαφημίσεις στα μέσα μεταφοράς μπορεί να είναι πολύ πιο λεπτομερείς και ζωντανές. Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει στο Μετρό και κυρίως στο ντύσιμο βαγονιών ή παραθύρων με διάτρητο αυτοκόλλητο που όταν κινείται το τραίνο λειτουργεί ως ταινία με συνεχόμενα καρέ. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
17
Χαρακτηριστικά Διαφήμισης στα Μέσα Μεταφοράς*
Ποικιλία θέσεων και μεγεθών Επιλεκτικότητα Βραχυπρόθεσμες εκστρατείες Κινητό μέσο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.