Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Άξονες Συνέντευξης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Άξονες Συνέντευξης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Άξονες Συνέντευξης

2 Προσωπικά Στοιχεία Σχολείο που υπηρετεί. Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχετε;
Σε ποια σχολεία έχετε διδάξει; (περιοχές) Τι σπουδές έχετε κάνει; Έχετε παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα; Τι είδους; Έχετε συμμετάσχει σε καινοτόμα προγράμματα (π.χ. ευέλικτη ζώνη, προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, προγράμματα αγωγής υγείας);

3 Εκπαιδευτική πράξη Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος του σχολείου; Ποιοι είναι οι σκοποί του; Ποια παιδιά είναι αυτά που συνήθως δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μαθήματος; Πού το αποδίδετε; Πώς αντιμετωπίζετε τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους μαθητές στην τάξη σας; Που πιστεύετε ότι οφείλονται; Πιστεύετε ότι καλλιεργούνται στερεότυπα στο σχολείο; Με ποιους τρόπους; Μπορείτε να μου δώσετε ένα παράδειγμα; Έχουν πέσει στην αντίληψή σας ρατσιστικές εκδηλώσεις; Ποιες είναι οι συχνότερες μορφές τους; Που οφείλονται κατά τη γνώμη σας; Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το σχολείο και οργανώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία ευνοεί τέτοιες εκδηλώσεις ή τις αποτρέπει ; Θεωρείτε ότι εργάζεστε σε ένα δημοκρατικό σχολείο; Δώστε στοιχεία που τεκμηριώνουν την απάντησή σας (θετική ή αρνητική).

4 Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος σας στο σχολείο; Ποια εμπόδια συναντάτε στην προσπάθειά σας να επιτελέσετε αυτόν τον ρόλο; Πώς τα αντιμετωπίζετε; Τι λαμβάνετε περισσότερο υπόψη σας όταν σχεδιάζετε ένα μάθημα; Ποιος ο ρόλος του Αναλυτικού Προγράμματος; Πιστεύετε ότι το Αναλυτικό Πρόγραμμα σας υποστηρίζει, σας καθοδηγεί ή σας δεσμεύει; Τι νομίζετε ότι είναι αυτό που περισσότερο καθορίζει το τι θα κάνετε κάθε μέρα στην τάξη σας; Πιστεύετε ότι το σχολείο, όπως είναι οργανωμένο ευνοεί κάποιους μαθητές περισσότερο από κάποιους άλλους; Αν ναι ποιοί είναι αυτοί; Τι πιστεύετε ότι θα έπρεπε να κάνει ο εκπαιδευτικός σε τέτοιες περιπτώσεις; Με ποιον τρόπο ένας εκπαιδευτικός διαχειρίζεται τα στερεότυπα ή τις εκδηλώσεις ρατσισμού; Ποιος από τους παρακάτω χαρακτηρισμούς θα ταίριαζε περισσότερο σε αυτό που πιστεύετε ότι κάνετε στο σχολείο ως εκπαιδευτικός; α) επιδέξιος τεχνικός, β) πολιτισμικός και πολιτικός δράστης γ) λειτουργός δ) αναμορφωτής διανοούμενος. Γιατί;

5 Ο ρόλος των μαθητών Ποιοι είναι συνήθως οι καλύτεροί σας μαθητές;
Ποιοι είναι συνήθως οι μαθητές που αδιαφορούν; Σε ποιο βαθμό νομίζετε ότι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του μαθήματος; Πιστεύετε ότι το σύγχρονο σχολείο δημιουργεί κριτικούς και ενεργούς πολίτες; Αν ναι με ποιους τρόπους; Αν όχι ποια στοιχεία του σχολείου απομακρύνουν από έναν τέτοιο προσανατολισμό; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τους μαθητές σε μια τάξη; Τι είναι για σας σχολική επιτυχία; Πιστεύετε ότι στο σημερινό ελληνικό σχολείο υπάρχουν μη προνομιούχοι μαθητές; Αν ναι, ποιοι είναι αυτοί; Εάν υπάρχουν, με ποιους τρόπους θα μπορούσαν να ενδυναμωθούν; Τι σημαίνει για σας «ενδυνάμωση των μαθητών»; Ποιες κυρίως δεξιότητες πιστεύετε ότι καλλιεργεί το σημερινό σχολείο στους μαθητές; Πιστεύετε ότι το σύγχρονο ελληνικό σχολείο με τον τρόπο που οργανώνεται και λειτουργεί περιθωριοποιεί κάποιους μαθητές; Αν ναι, πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να διαχειρισθεί αυτή τη συνθήκη;

6 Συμπληρωματικά Μπορείτε να σχολιάσετε την ακόλουθη φράση; «τα σχολεία πρέπει να μετατραπούν από μηχανισμοί ταξινόμησης, που ευνοούν συγκεκριμένες ομάδες μαθητών με βάση τη φυλή, την κοινωνική τάξη και το φύλο, σε φορείς προσωπικής και κοινωνικής ενδυνάμωσης όλων των μαθητών και κυρίως των μη προνομιούχων και των μη ευνοημένων στην προοπτική της ισότητας και της χειραφέτησης» Έχετε να προσθέσετε κάτι;


Κατέβασμα ppt "Άξονες Συνέντευξης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google