Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Process – People - Physical Evidence
5
CUSTOMER as a CO-CREATOR
8
CUSTOMER CENTRIC VIEW
15
INTERNAL CUSTOMER
17
Atmospherics
21
Μοντέλο SERVQUAL Αναμενόμενη υπηρεσία Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία Χάσμα 5
Parasuraman, Berry & Zeithaml, 1985 Αναμενόμενη υπηρεσία Πελάτης Χάσμα 5 Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία Επιχείρηση Παρεχόμενη υπηρεσία Εξωτερική επικοινωνία προς τον πελάτη Χάσμα 4 Χάσμα 1 Χάσμα 3 Προδιαγραφές επιχείρησης για την ποιότητα της υπηρεσίας Χάσμα 2 Αντιλήψεις της επιχείρησης για τις προσδοκίες του πελάτη (ως προς την αναμενόμενη υπηρεσία)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.