Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Στην καρδιά της Ευρώπης
Μαρία Ζέζα Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλοκωφών Καλλιθέας Σχολικό έτος
2
Εκπόνηση της εργασίας Σχολεία: Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλοκωφών Καλλιθέας, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλών Καλλιθέας, Ειδικό Νηπιαγωγείο Τυφλών Καλλιθέας Σύνολο μαθητών που συμμετείχαν στην εργασία: 20 Εκπαιδευτική Περιφέρεια που πραγματοποιήθηκε η δράση: Δ΄Δ/νση Π.Ε. Αθήνας Όνομα Επιβλέποντα Πρεσβευτή: Καμπούρμαλη Ιωάννα
3
Στόχοι Η γνωριμία με τα 28 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ο προσδιορισμός της γεωγραφικής τους θέσης Η ανάγκη για ειρήνη, ασφάλεια και ευημερία Οι μαθητές να πλαισιώσουν τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης πολυαθητηριακά μέσω: της όρασης (οι μαθητές με μειωμένη όραση), της αφής ( κατασκευή απτικού χάρτη), της όσφρησης (μυρωδιές, βότανα και μπαχαρικά), της γεύσης (προετοιμασία συνταγών από διάφορες χώρες), της ακοής (μουσική από διάφορες χώρες) Η επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς και η δυνατότητά τους να συνυπάρξουν αρμονικά σεβόμενοι τη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα.
4
Επιμέρους στοιχεία Οι βιωματικές εμπειρίες και εμπλοκή σε εκπαιδευτικές δράσεις σχεδιασμένες υπό το πρίσμα της πολυαισθητηριακής προσέγγισης δίνουν την ευκαιρία για τη δημιουργία ενός επικοινωνιακού και προσβάσιμου μαθησιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή και την κατανόηση. Για την οργάνωση της ομαδικής δραστηριότητας απαιτούνται: χρήση ΤΠΕ, απτικά υλικά χειροτεχνίας. Για το σχεδιασμό της δραστηριότητας επιλέχθηκαν: η πλοήγηση στο διαδίκτυο άντληση υλικού από τη europal tv δημιουργία κειμένου στο word εκτύπωση του κειμένου σε έντυπη μορφή και στη γραφή braille προσαρμογή παραμυθιών στη γραφή braille: « Μια παρέα, μια καρδιά», «Τα αστέρια της Ευρώπης» Η αξιολόγηση στο τέλος κάθε δραστηριότητας πραγματοποιήθηκε με ερωτήσεις και την τήρηση ημερολογίου.
5
Η κατασκευή του απτικού χάρτη
Οι μαθητές μέσα από συζήτηση, κατάθεση των απόψεών τους και των εμπειριών τους και βιωματικές εμπειρίες: προσδιορίζουν απτικά τη γεωγραφική θέση και το μέγεθος των χωρών, κατανοούν ότι τα κράτη μέλη μοιράζονται συμφωνημένες πολιτικές με πρωτεύουσα την ανάγκη για ειρήνη και ευημερία προσλαμβάνουν προφορικές πληροφορίες για κάθε χώρα (παραγωγή, μνημεία, χαρακτηριστικά, ιστορία) εκτελούν μαγειρική συνταγή από επιλεγμένες χώρες έρχονται σε επαφή με τη μουσική παράδοση επιλεγμένων χωρών Με την ολοκλήρωση της δράσης ο χάρτης αναρτήθηκε σε χώρο του σχολείου.
6
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων στολιδιών
Κατά το σχολικό έτος , το Ειδικό Νηπιαγωγείο Τυφλών Καλλιθέας και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλοκωφών Καλλιθέας συνεργάστηκαν στην εκπόνηση του παρακάτω ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής με σχολεία της Ευρώπης, που οργανώθηκε από το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct ΕΛΙΑΜΕΠ: Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων στολιδιών
7
Στόχοι: Ανταλλαγή στολιδιών και ευχών
Γνωριμία με τον τρόπο εορτασμού των Χριστουγέννων Επαφή με χώρες, γλώσσες πολιτισμούς και παραδόσεις Ευρωπαίος πολίτης Συνεργασία Ευαισθητοποίηση και σεβασμός στη διαφορετικότητα
8
Προσαρμογή βιβλίου Ολοκληρώθηκε από το προσωπικό του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τυφλοκωφών σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς του Ειδικού Νηπιαγωγείου Τυφλών η προσαρμογή του βιβλίου: «Μια παρέα με καρδιά». Παράλληλα με την ανάγνωση του βιβλίου εκπονήθηκαν: - παιχνίδια φιλαναγνωσίας - χειροτεχνίες με τους ήρωες του παραμυθιού - απτικός χάρτης της ιστορίας και - επιδαπέδιο απτικό παιχνίδι με τους ήρωες του παραμυθιού.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.