Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΠερσεύς Πρωτονοτάριος Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΔΗΜΑΡΙΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος Ιανουάριος 2015) Γεωργία Πατρωνίδου (Ιανουάριος Ιούνιος 2015) Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
2
Το χιόνι δεν μας εμπόδιζε να ανέβουμε στο Δημάριο.
3
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας φτιάχνουν «αλυσίδες» κλείνοντας το δρόμο για να μην φύγουμε!
4
Μεγάλοι και μικροί συμφωνούμε τους κανόνες της τάξης και υπογράφουμε το εκπαιδευτικό συμβόλαιο.
5
Τα παιδιά χρησιμοποιούν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και εξοικειώνονται με τις νέες τεχνολογίες. Γράφουμε κείμενα στο word, φτιάχνουμε παρουσιάσεις στο power point και δουλεύουμε με εκπαιδευτικά λογισμικά.
6
Γίναμε βιβλιοφάγοι! Αναπτύξαμε θετική στάση απέναντι στα βιβλία, διαβάζοντας πολλά από αυτά και αξιοποιώντας τα στην εκπαιδευτική πράξη.
7
Από τα πρώτα βιβλία τα οποία διαβάσαμε, η σειρά παραμυθιών «Οι μέρες με τον Γίγαντα»
8
Μια μικρή περίληψη της πρώτης ημέρας
Μια μικρή περίληψη της πρώτης ημέρας. Με αφορμή τα πράγματα που ανέβηκαν στα δέντρα δουλέψαμε το λεξιλόγιο των ουσιαστικών(άρθρα, πληθυντικός, καταλήξεις). KYΡΙΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΑ. Ο γίγαντας ήταν άρρωστος και φτερνίζονταν. Έκανε αέρα και έπεφταν τα φύλλα. Πάνω στα δέντρα ανεβήκαν τα ρούχα, το ποδήλατο, οι κάλτσες, η σκάλα, η ομπρέλα, το λουλούδι ακόμα και μια γάτα.
9
Αφού ο γίγαντας ήταν άρρωστος, γίναμε γιατροί και τον εξετάσαμε
Αφού ο γίγαντας ήταν άρρωστος, γίναμε γιατροί και τον εξετάσαμε. Γνωρίσαμε το λεξιλόγιο σχετικά με τα μέρη του σώματος.
10
Του πλέξαμε κασκόλ για να μην κρυώνει και του δώσαμε συμβουλές για να γίνει καλά.
Χρήση της υποτακτικής έγκλισης μέσω της καταγραφής συμβουλών προς τον άρρωστο γίγαντα.
11
Και αφού χόρτασε του γράψαμε και τραγουδάκι για να του φτιάξουμε τη διάθεση.
12
Και όταν ο γίγαντας έφυγε από το χωριό..
13
…γράψαμε αγγελίες για τον βρούμε
…γράψαμε αγγελίες για τον βρούμε. Έτσι εξασκηθήκαμε στην κλίση του ενεστώτα των ρημάτων.
14
Δουλεύουμε με τη χρήση των επιθέτων ώστε τα παιδιά να είναι σε θέση να κάνουν μια φυσική περιγραφή. Επίσης, χρησιμοποιούμε την υποτακτική έγκλιση για δώσουμε συμβουλές και γνωρίζουμε τη σύνταξη υποθετικών προτάσεων.
15
Στη συνέχεια διαβάσαμε και άλλα πολλά βιβλία
Στη συνέχεια διαβάσαμε και άλλα πολλά βιβλία. Με τους μικρότερους μετά την ανάγνωση απαντήσαμε σε απλές ερωτήσεις.
16
Ψάχνουμε και βρίσκουμε πληροφορίες σε βιβλία για τους ήρωες μας.
17
Ορισμένα από τα παιδικά βιβλία με τα οποία ασχοληθήκαμε.
18
Μετά την ανάγνωση του βιβλίου περνάμε στο γραπτό λόγο.
21
Χρησιμοποιούμε το υλικό του «Αρκτούρου» και εμπλουτίζουμε το λεξιλόγιό μας. Παράλληλα εστιάζουμε στα άρθρα των ουσιαστικών.
22
Με τους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων μετά την ανάγνωση των βιβλίων προχωράμε σε πιο σύνθετα γραμματικά φαινόμενα, όπως τη χρήση παραθετικών των επιθέτων και την κλίση ουσιαστικών.
24
Ακούμε τραγούδια σχετικά με ζώα και συμπληρώνουμε τα κενά των στίχων
Ακούμε τραγούδια σχετικά με ζώα και συμπληρώνουμε τα κενά των στίχων. Τα παιδιά εξοικειώνονται με τον προφορικό λόγο και παράλληλα μαθαίνουν «μυστικά» της ορθογραφίας, όπως τις καταλήξεις των ουδέτερων αρσενικών (το κλαδ-ί-, το πουλ-ί- ).
25
Αναζητούμε στα βιβλία πληροφορίες για τα ζώα και καταγράφουμε, όσες κρίνουμε ότι χρειαζόμαστε, στους υπολογιστές. Έτσι εξασκούμαστε στη χρήση του word.
26
Στο τέλος εκτυπώσαμε τα κείμενα που γράψαμε και φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο, με τίτλο: «Ο Άτλας των Ζώων».
27
Και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου που έρχονται στα μαθήματα σε τακτική βάση προσπαθούν και τα καταφέρνουν.
28
Στο Δημάριο η χρονιά ολοκληρώθηκε φτιάχνοντας τα βανάκια μας.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.