Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΤΙΤΛΟΣ: Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ PEPSI ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ COCA COLA ΝΙΚΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
2
ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
3
ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ 1991 εταιρική σχέση με την εταιρία τσαγιού Thomas Lipton και κατάκτηση της αγοράς έτοιμου τσαγιού. Συνεργασία με την Premier Starbucks για καφέ λιανικής πώλησης. Δημιουργία Frappuccino. Εισαγωγή εμφιαλωμένου νερού Aquafina 1998 εισαγωγή της Tropicana Inc. στην PepsiCo μετατρέποντάς τη στο ισχυρότερο όνομα στον τομέα των χυμών. 2001 συγχώνευση με την Quaker και δημιουργία ισοτονικού Gatorade. Συνεργασία με την Mountain Dew – δημιουργία νέων γεύσεων.
4
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑΣ
Το 2005 η Pepsi δημιουργεί ξεχωριστή μονάδα για την διαχείριση μη ανθρακούχων αναψυκτικών. Η συγκεκριμένη αυτόνομη μονάδα έχει δικό της προσωπικό – εισαγωγή εσωτερικού ανταγωνισμού.
5
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Μετά τον β’ παγκ. Πόλεμο επέκταση σε Λατινική Αμερική Φιλιππίνες και Μέση Ανατολή. 15 χρόνια μετά γίνεται το 1ο καταναλωτικό προϊόν που παράγεται στην Σοβιετική Ένωση. Στην δεκαετία του ‘80 ξεκινάει γραμμή παραγωγής στην Κίνα. Έως τα μέσα την δεκαετίας έχει 600 εργοστάσια σε 148 χώρες Αρχές δεκαετίας ‘90 με την βοήθεια της Σοβιετικής ένωσης αναπτύσσεται σε ανατολική Ευρώπη και Ασία. Τέλη δεκαετίας ’90 νέα εργοστάσια και επένδυση σε αγορές όπως του Μεξικού και της Αργεντινής.
6
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
Παρουσίαση Pepsi μπουκαλιού κατασκευασμένου εξολοκλήρου από φυτικά υλικά. Μείωση εκπομπής ρύπων Υιοθέτηση πράσινου προφίλ Project ‘refresh you world’ Διαγωνισμός ιδεών αξίας 20 εκ. δολαρίων Μέρος παγκόσμιας πρωτοβουλίας για την ενίσχυση των νέων της Αφρικής
7
PEPSI VS. COCA COLA ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Χρήση παρόμοιας σημασίας μότο για προσέλκυση καταναλωτικού κοινού. Προσέγγιση νέας γενιάς μέσω ποπ κουλτούρας και αθλητισμού. Χορηγίες σε υπαίθρια φεστιβάλ μουσικής, φιλανθρωπικά έργα και αθλητικές εκδηλώσεις.
8
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ
PEPSI VS. COCA COLA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ Pepsi οικονομικότερο προϊόν από την Coca Cola Pepsi υγιέστερο προϊόν από την Coca Cola Ισοτονικά ποτά και θρεπτικά Take and go snacks. Πολυμορφική γκάμα προϊόντων σε αντίθεση με την Coca Cola
9
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Διπλάσια αύξηση πωλήσεων της Pepsi έναντι της coca cola από το 2004 Μετοχή της Pepsi ισχυρότερη της Coca cola
10
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.