Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἌδαμος Δαγκλής Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
2
Στο πλαίσιο της Δημιουργικής Γραφής, οι μαθητές μπορούν:
Στο πλαίσιο της Δημιουργικής Γραφής, οι μαθητές μπορούν: Να βρουν έναν διαφορετικό τίτλο για ένα έργο Να αναδιηγηθούν μια ιστορία από την οπτική γωνία ενός άλλου ήρωα Να αλλάξουν τους χρόνους των ρημάτων ενός αποσπάσματος
3
Να σκιαγραφήσουν τον χαρακτήρα ενός ήρωα
Να γράψουν ένα διήγημα/ένα ποίημα Να μετατρέψουν ένα ποίημα σε πεζό Να προσθέσουν ή να αλλάξουν διαλόγους ή μονολόγους
4
Να αλλάξουν το τέλος μιας ιστορίας
Να γράψουν σελίδα ημερολογίου ή επιστολής με αφορμή γεγονότα της ιστορίας ως ήρωες του έργου ή μάρτυρες μιας σκηνής του Να μετατρέψουν το αρχικό κείμενο σε άλλο κειμενικό είδος αξιοποιώντας τις συμβάσεις του νέου κειμενικού είδους
5
Να μετατρέψουν ένα έμμετρο ποίημα σε ποίημα με ελεύθερο στίχο
Να πάρουν μια υποθετική συνέντευξη από κάποιον από τους ήρωες ή τον αφηγητή ή τον συγγραφέα του κειμένου Να αφηγηθούν συνοπτικά την ιστορία Να δημιουργήσουν ακροστιχίδα, κ.ά.
6
BIΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 1. Οδηγίες για τη Διδασκαλία του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Νέα Ελληνικά» της Α΄ και Β΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., σχ. έτους », Εγκύκλιος της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τμήμα Α΄ του ΥΠΠΕΘ, αρ. πρωτ. Φ3/159794/Δ4/
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.