Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

2 ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ Είναι η συναίσθηση της ικανότητας να ανταποκρίνεται κανείς στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και η επίγνωση της σημαντικότητας του ως ιδιαίτερο πρόσωπο. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

3 Η ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΑΣ
Το παιδί διαμορφώνει την εικόνα του εαυτού του, σύμφωνα την άποψη που πιστεύει ότι έχουν σημαντικά πρόσωπα στην ζωή του Η ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΑΣ ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

4 Οι πεποιθήσεις που έχουμε για τον εαυτό μας, ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ και ΔΕΝ ΚΛΗΡΝΟΜΟΥΝΤΑΙ. Η αυτογνωσία αναπτύσσεται με την πάροδο του χρόνου, χωρίς εμείς να το συνειδητοποιούμε. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

5 Το Σχολείο οφείλει να εξασφαλίζει ένα υγιές πλαίσιο ανάπτυξης, να μεταδίδει την αίσθηση του αυτοσεβασμού και προάγοντας τη θετική αλληλεπίδραση των μαθητών, να ενισχύει την ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

6 Η δύναμη της εκπαιδευτικής παρέμβασης, βασίζεται στην ποιότητα των σχέσεων εκπαιδευτικού – μαθητή.
ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

7 Το παιδί χωρίς αυτοεκτίμηση δεν μπορεί να μάθει.
Ένα παιδί με αυτοεκτίμηση μπορεί να μάθει όσα του επιτρέπουν οι ικανότητες του. Το παιδί χωρίς αυτοεκτίμηση δεν μπορεί να μάθει. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

8 Η Αυτοπεποίθηση δεν καλλιεργείται μόνο με τα ενισχυτικά λόγια των άλλων, αλλά κυρίως μέσα από την ανάληψη ευθυνών, την εμπειρία της αγάπης και τη δυναμική στάση απέναντι στις καθημερνές δυσκολίες και τις αναπόφευκτες αντιξοότητες. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

9 Παιδαγωγικές τεχνικές ενίσχυσης της Αυτοεκτίμησης
Παθητική συμπεριφορά (ανασφάλεια, μπλοκάρισμα συναισθημάτων, υποχωρητικότητα) Δυναμική συμπεριφορά (Υπεράσπιση και διεκδίκηση των ατομικών δικαιωμάτων, με τρόπο που δεν θίγει τον άλλο) Επιθετική συμπεριφορά (Παραβίαση των δικαιωμάτων του άλλου) ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

10 Επικοινωνώ με το παιδί με ειλικρίνεια κι αγάπη.
Ξεκινώ την επικοινωνία με το παιδί, εστιάζοντας την προσοχή μου στα θετικά του χαρακτηριστικά και στα χαρίσματά του. Είμαι διαλλακτικός και αληθινά δημοκρατικός. Ομολογώ στο παιδί ότι κάποια από τα αισθήματα που τον τρομάζουν, είναι ή ήταν και δικά μου αισθήματα. Ενθαρρύνω το παιδί να αντιμετωπίζει με χιούμορ ακόμα και δυσάρεστα γεγονότα. Του εξηγώ, πως αν κάποιος θυμώνει μαζί του, δε σημαίνει ότι φταίει ή είναι κακό παιδί. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

11 Εξηγώ στο παιδί πως μέσα του κρύβονται μεγάλες δυνατότητες.
Του προτρέπω να μπαίνει στη θέση του άλλου και να βλέπει τα γεγονότα μέσα από τα δικά του μάτια. Του προτρέπω να σκέφτεται θετικά. Εξηγώ στο παιδί ότι η εικόνα που δείχνει στους άλλους, μπορεί να αποκαλύπτει αυτοπεποίθηση, φόβο, ανασφάλεια κ.ά. Του μαθαίνω συμπεριφορές που οδηγούν στην ενίσχυση και την προβολή της αυτοπεποίθησης. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

12 Το ενθαρρύνω να εξωτερικεύει τα αισθήματα και τις απόψεις του.
Προτρέπω ευγενικά το παιδί να επιδιώκει υψηλότερες προσδοκίες λαμβάνοντας όμως υπόψη τις ρεαλιστικές ικανότητες του παιδιού. Προτρέπω το παιδί να βάζει στόχους, να παίρνει αποφάσεις και να λύνει προβλήματα με μια συγκεκριμένη σειρά και με μικρά βήματα. Το βοηθώ να υπομένει, να επιμένει και να αγωνίζεται μέχρι να πετύχει τους στόχους του. Το ενθαρρύνω να εξωτερικεύει τα αισθήματα και τις απόψεις του. Του μαθαίνω να απορρίπτει την άδικη κριτική, αλλά να δέχεται και να αξιοποιεί την καλοπροαίρετη κριτική. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

13 Επιβραβεύω κάθε μικρή πρόοδο που κάνει.
Εξηγώ στο παιδί ότι είναι φυσικό μερικές φορές να μην πηγαίνουν τα πράγματα όπως θα ήθελε. Επιβραβεύω κάθε μικρή πρόοδο που κάνει. Προτρέπω στο παιδί να γράψει ένα γράμμα σε ένα άλλο (υποθετικό) παιδί που αντιμετωπίζει ανάλογες δυσκολίες μς τις δικές του. Προσπαθώ χωρίς να το καταπιέζω, να βάλω τάξη στην καθημερινή του ζωή. Προτρέπω το παιδί να αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεών του και να διεκδικεί τα δικαιώματά του. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

14 Βοηθώ το παιδί να αναγνωρίζει τις θετικές πτυχές της κάθε κατάστασης.
Του εξηγώ να καταλάβει ότι και τα λάθη είναι μέσα στην ζωή και μαθαίνουμε από αυτά. Να χάνει χωρίς να θίγεται η αξιοπρέπειά του. Βοηθώ το παιδί να καταλάβει ότι δεν είναι τα γεγονότα και οι περιστάσεις που προσδιορίζουν την ζωή μας, αλλά ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα. Του εξηγώ πώς να αντιλαμβάνεται τις επιθετικές προκλήσεις των άλλων και να τις απενεργοποιεί ή να αδιαφορεί. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

15 «Η ΖΩΗ» Μητέρα Τερέζα Η ζωή είναι πρόκληση, συνάντησέ την.
«Η ΖΩΗ» Μητέρα Τερέζα Η ζωή είναι πρόκληση, συνάντησέ την. Η ζωή είναι καθήκον, ολοκλήρωσέ το. Η ζωή είναι παιχνίδι, παίξτο. Η ζωή είναι μονάκριβη, φρόντισέ τη. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

16 Η ζωή είναι θησαυρός, φύλαξε τον. Η ζωή είναι μυστήριο, γνώρισέ το.
Η ζωή είναι αγάπη απόλαυσε τη. Η ζωή είναι υπόσχεση, εκπλήρωσέ τη. Η ζωή είναι θλίψη, ξεπέρασή τη. Η ζωή είναι τραγούδι, τραγούδησέ το. Η ζωή είναι αγώνας, ανέλαβέ το. Η ζωή είναι τραγωδία, αντιμετώπισέ την. Η ζωή είναι ευκαιρία, ωφελήσου. Η ζωή είναι ομορφιά, θαύμασέ τη. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

17 Η ζωή είναι όνειρο, πραγματοποίησέ το.
Η ζωή είναι περιπέτεια, τόλμησέ τη. Η ζωή είναι τύχη, κέρδισέ τη. Η ζωή είναι πολύτιμη, μην την καταστρέψεις. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ, ΠΑΛΕΨΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google