Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΔιοκλῆς Αλεβίζος Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive
Οι ΤΠΕ: παρέχουν τη δυνατότητα συλλογής, αποθήκευσης και χρήσης δεδομένων παρέχουν λεπτομέρειες για εξειδικευμένες καταστάσεις και βοηθούν έτσι στη λήψη καλύτερων διοικητικών αποφάσεων ελαττώνουν το φόρτο εργασίας των εκπαιδευτικών και της διευθυντικής ομάδας αυξάνοντας έτσι τον διαθέσιμο μη διδακτικό χρόνο τους ο οποίος μπορεί να διατεθεί για άλλες αναπτυξιακές δραστηριότητες μειώνουν την παραγωγή γραπτών έντυπων και κατ΄ επέκταση το χρόνο που απαιτείται για τη συμπλήρωσή τους αλλά και το αντίστοιχο κόστος παρέχουν ευρύτερη και καλύτερη επικοινωνία εντός και εκτός της σχολικής μονάδας δίνουν τη δυνατότητα μείωσης του χρόνου και του κόπου που απαιτείται για προετοιμασία σχεδίων μαθήματος, φυλλαδίων εργασιών , αναφορών κ.α. παρέχουν δυνατότητες ευρύτατης δικτύωσης δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να εστιάσουν περισσότερο τη διδασκαλία τους στις δυνατότητες και τις αδυναμίες των μαθητών τους μέσα από την καλύτερη ανάλυση της επίδοσής τους παρέχουν τη δυνατότητα καλύτερης συνεργασίας στο επίπεδο της αξιολόγησης, τόσο ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς όσο και στα διάφορα τμήματα Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive Στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Οργανισμών Αναστάσιος Καχριμάνης1, Χαράλαμπος Καριοφύλλας2 Παν. Πελοποννήσου, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Παν. Πελοποννήσου, Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού, Το Google Drive: είναι μια υπηρεσία υπολογιστικού νέφους (cloud computing), η οποία προσφέρεται δωρεάν στους χρήστες του Διαδικτύου μέσω κινητών τηλεφώνων, υπολογιστών ταμπλέτα ή των κλασικών επιτραπέζιων ή φορητών υπολογιστών επιτρέπει τη χρήση αποθηκευτικού νέφους (cloud storage), το διαμοιρασμό αρχείων (file sharing) και τη συνεργατική επεξεργασία μέσω ποικίλων εφαρμογών (collaborative editing), επιτρέπει την πρόσβαση σε εφαρμογές και δεδομένα οποιαδήποτε στιγμή από οπουδήποτε ελαττώνει το κόστος αγοράς υλικού και αναβαθμίσεων. απαιτεί ένα τερματικό, ελαχίστων απαιτήσεων, με φυλλομετρητή για πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το τερματικό μπορεί να αποτελείται από μια οθόνη, συσκευές εισόδου όπως πληκτρολόγιο και ποντίκι και όση ισχύ και μνήμη χρειάζεται για να τρέχουν οι εφαρμογές πρόσβασης (middleware) και οι φυλλομετρητές τις υπηρεσίες του νέφους δεν απαιτεί προμήθεια, αναβάθμιση ή βελτίωση των εφαρμογών που χρησιμοποιούνται, αποτελεί αποκλειστική μέριμνα της Google διαθέτει εφαρμογές γραφείου που είναι απόλυτα συμβατές με όλες τις σύγχρονες σουίτες γραφείου Συμπεράσματα Η δυνατότητα δωρεάν χρήσης μιας ιδιαίτερα μεγάλης γκάμας ελεύθερου λογισμικού, προσανατολισμένο σε εφαρμογές γραφείου, όπως αυτές που προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας Google Drive διαπιστώθηκε πως μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο διοικητικής και διδακτικής πρακτικής, που μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά εξυπηρετώντας τις ανάγκες οργάνωσης και λειτουργίας ενός εκπαιδευτικού οργανισμού. Η μελέτη των υπηρεσιών νέφους της συγκεκριμένης πλατφόρμας φανερώνει πως με ελάχιστες απαιτήσεις σε ειδικές γνώσεις, αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον υλικό και λογισμικό, μπορούν να εξυπηρετηθούν σύγχρονες και πολύπλοκες ανάγκες οργανωτικής και διοικητικής μορφής που μέχρι σήμερα δεν εξυπηρετούνται από κανένα υπάρχον ΠΣ στη δημόσια εκπαίδευση. Η εμπειρία μας από τη χρήση και εφαρμογή πιλοτικών εφαρμογών για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης οδήγησαν στο συμπέρασμα πως η χρησιμοποίηση υπηρεσιών νέφους αποτελούν μια άμεσα υλοποιήσιμη και απόλυτα εφικτή πρόταση για τις ανάγκες οργάνωσης και διοίκησης ενός εκπαιδευτικού οργανισμού σήμερα. Google Drive Help Center (2016), Drive Help, Ανακτήθηκε στις 22/10/2016 από Google Drive Inc.(2016), Χρήση Google Drive, Ανακτήθηκε στις 22/10/2016 από Nolan, P. & Tatnall, A. (1995). ITEM as a Catalyst for School Reform. Information Technology In Educational Management, Selwood, I. & Pilkington, R. (2005). Teacher workload: using ICT to release time to teach. Educational Review, 57(2), Telem, M. (2001). Computerization of school administration: impact on the principal’s role—a case study. Computers & Education, 37(3-4), Ρεντίφης,Γ. (2014). Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. ως το κλειδί της αποτελεσματικής σχολικής διοίκησης. I‐Teacher.Gr, (7), Ανακτήθηκε στις 22/10/2016 από
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.