Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συστηθείτε, παρουσιάστε το σενάριο και κάθε ισχύον θέμα προς διευθέτηση. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε ανασκόπηση των θεμελιωδών κανόνων της συζήτησης, οι οποίοι πρέπει να περιλαμβάνουν τον σεβασμό των εμπειριών των άλλων, την τήρηση της εμπιστευτικότητας όσων λέγονται, και τη δέσμευση για πλήρη συμμετοχή στη διάρκεια των συζητήσεων. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
2
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Αυτή η διαφάνεια «λέει μια ιστορία» την οποία εσείς ή κάποιος εθελοντής υπάλληλος πρέπει να διαβάσει δυνατά. ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Ως συντονιστής, φροντίστε να επανεξετάσετε τα στοιχεία της κατάστασης του υπαλλήλου και τις επακόλουθες ενέργειες προτού προχωρήσετε στην επόμενη διαφάνεια. Βεβαιωθείτε ότι οι προσωπικές ιστορίες που οι υπάλληλοι επιθυμούν να μοιραστούν είναι ιστορίες που έχουν συνάφεια με το σενάριο που παρουσιάζεται. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
3
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Τι θα κάνατε αν ήσασταν η Sofia; Σημείωση για τον Συντονιστή: Αφήστε τους συμμετέχοντες να απαντήσουν ελεύθερα και να συζητήσουν στο πλαίσιο της ομάδας. Είναι σωστές οι ενέργειες της Sofia; Όχι. Δεν είναι ορθό η Sofia να μεταφέρει πληροφορίες για υπάρχοντες ή πιθανούς πελάτες στη νέα δουλειά της. Τα δεδομένα που δημιουργεί, συγκεντρώνει ή λαμβάνει στη διάρκεια του εταιρικού χρόνου και σε εταιρικό εξοπλισμό αποτελούν περιουσία της Tyco, ακόμα και αν αργότερα πάψει να είναι υπάλληλος της Tyco. Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες των ενεργειών της; Έως τώρα, η μοναδική ενέργεια της Sofia ήταν να στείλει με την αναφορά στον λογαριασμό που έχει στο σπίτι. Αυτό θέτει τις αποκλειστικές πληροφορίες της εταιρείας σε κίνδυνο και μπορεί να παραβιάσει τους νόμους περί απορρήτου/ προστασίας δεδομένων. Τα μπορούν εύκολα να κλαπούν, να αντιγραφούν ή να σταλούν σε εσφαλμένες διευθύνσεις. Επομένως, η Sofia δεν πρέπει να περιλαμβάνει σε εμπιστευτικές πληροφορίες όπως στοιχεία για πιστώσεις και επικοινωνία με πελάτες. Εάν η Sofia πραγματικά λάβει την απόφαση να πάρει μαζί της αυτές τις πληροφορίες για να τις χρησιμοποιήσει με το νέο εργοδότη, κλέβει περιουσία της Tyco. Η απόφασή της μπορεί να επιφέρει την έγερση αγωγής από την Tyco. Μήπως οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές, αν Η επιχείρηση αναδιαρθρωνόταν και ήξερε ότι έχανε τη δουλειά της; Όχι, αυτό δεν αλλάζει τις περιστάσεις. Η αποχώρηση από την εταιρεία δεν απαλλάσσει τη Sofia από το καθήκον της να σέβεται το νόμο και να συμπεριφέρεται με δεοντολογικό τρόπο. Είναι εσφαλμένο να πάρει εμπιστευτικές ή αποκλειστικές πληροφορίες όπως αρχεία πελατών, ακόμα και αν γνωρίζει ότι χάνει τη δουλειά της. ήθελε να στείλει τις πληροφορίες στο που έχει στο σπίτι της για να μπορεί να εργαστεί από εκεί; Σε αυτή την περίπτωση, οι προθέσεις της Sofia είναι καλές, αλλά αυτό δεν αλλάζει την κατάσταση. Οι προθέσεις της δεν θα έχουν σημασία, αν οι πληροφορίες καταλήξουν σε λάθος χέρια. Καμία πληροφορία της Tyco που περιέχει στοιχεία για πελάτες ή αποκλειστικές πληροφορίες δεν θα πρέπει να στέλνεται εκτός του δικτύου της Tyco. είχε προσληφθεί πρόσφατα από την Tyco και είχε μεταφέρει πληροφορίες για τους πελάτες από την προηγούμενη δουλειά της; Όχι. Οι εμπιστευτικές και οι αποκλειστικές πληροφορίες συνεχίζουν να θεωρούνται περιουσιακά στοιχεία του προηγούμενου εργοδότη της και, σε αυτό το πνεύμα, θα πρέπει να τις προστατεύει. Η Tyco δεν θα κερδίσει κάποιο εμπορικό πλεονέκτημα ούτε θα επιτύχει τους στόχους της κλέβοντας αποκλειστικές ή εμπιστευτικές πληροφορίες από άλλη επιχείρηση. είχε υπογράψει συμφωνία εμπιστευτικότητας; Όχι. Από κάθε άποψη, η Sofia παραβίασε τα κριτήρια δεοντολογικής συμπεριφοράς της Tyco και πιθανόν παρέβη το νόμο. Εάν είχε υπογράψει κάποια συμφωνία εμπιστευτικότητας, τότε παραβίασε και τη νομική συμφωνία ανάμεσα στην ίδια και την Tyco, θέτοντας τον εαυτό της σε κίνδυνο να εγερθεί αγωγή σε βάρος της. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
4
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ: Δώστε έμφαση στο γεγονός ότι τα ενσώματα περιουσιακά στοιχεία και οι αποκλειστικές πληροφορίες της Tyco έχουν ζωτική σημασία για την επιχείρησή μας και έχουμε καθήκον να τα προστατεύουμε. Πρέπει να διαχειριζόμαστε τα εταιρικά αρχεία με υπευθυνότητα προστατεύοντας τα ιδιωτικά αρχεία καθώς επίσης τις αποκλειστικές και εμπιστευτικές πληροφορίες, ανεξάρτητα από το αν ανήκουν στην εταιρεία μας, σε εμπορικούς εταίρους, σε πελάτες ή σε υπαλλήλους. Παραπέμψτε τους υπαλλήλους στο Πρόγραμμα Διαχείρισης Αρχείων και τις Πολιτικές Προστασίας Απορρήτου της Tyco για περισσότερες πληροφορίες. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
5
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε οποιαδήποτε καταληκτική δήλωση κρίνετε κατάλληλη λαμβάνοντας υπόψη το ακροατήριο και τις αντιδράσεις του και τη συζήτηση σχετικά με το θέμα αυτό και τη μελέτη περίπτωσης. Συνοψίστε τις συζητήσεις που ακούσατε. Χρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να ενισχύσετε τα σημεία που παρουσιάστηκαν νωρίτερα σχετικά με κάποιον υπάλληλο που ενεργεί σύμφωνα με τις αξίες και τη δεοντολογία της Tyco. Επαναλάβετε το Πρόγραμμα Διαχείρισης Αρχείων και τις Πολιτικές Προστασίας Απορρήτου της Tyco καθώς συνδέεται με τα θέματα και τις συνέπειες που συζητήθηκαν στη μελέτη περίπτωσης. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΝΤΛΟΥΜΕΝΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
6
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Υπενθυμίστε στους υπαλλήλους ότι δεν είναι μόνοι τους όταν λαμβάνουν αποφάσεις και ότι είναι σημαντικό να θέτουν ερωτήσεις όταν έχουν απορίες. Ενισχύστε τους πόρους που διατίθενται σε όλους τους υπαλλήλους σε περίπτωση που κάποιος προβληματισμός πρέπει να αναφερθεί σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.