Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Χρήση εταιρικών πληροφοριών
2
Χρήση εταιρικών πληροφοριών: Περίληψη περίπτωσης
Η Sofia πληροφορείται ότι η επιχειρηματική μονάδα της θα αναδιαρθρωθεί. Με την πάροδο του χρόνου, έχει αναπτύξει άριστες σχέσεις με τους πελάτες. Δεν ανησυχεί ότι θα χάσει τη δουλειά της στην εταιρεία αλλά αν η θέση της περικοπεί, ξέρει ότι αυτές οι σχέσεις θα είναι πολύτιμες για την ίδια και τον νέο εργοδότη της. Η εταιρεία δεν της έχει ζητήσει ποτέ να υπογράψει κάποια συμφωνία εμπιστευτικότητας κι έτσι για να διευκολυνθεί "κατεβάζει" στον υπολογιστή της όλους τους καταλόγους πελατών καθώς και στοιχεία για πιστώσεις και επαφές σε περίπτωση που τα χρειαστεί στο μέλλον.
3
Χρήση εταιρικών πληροφοριών: Στοιχεία έναρξης συζήτησης
Τι θα κάνατε, αν ήσασταν η Sofia; Είναι σωστές οι ενέργειες της Sofia; Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες των ενεργειών της; Μήπως οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές, αν Η επιχείρηση αναδιαρθρωνόταν και ήξερε ότι έχανε τη δουλειά της; Ήθελε να στείλει τις πληροφορίες στο που έχει στο σπίτι της για να μπορεί να εργαστεί από εκεί; Είχε προσληφθεί πρόσφατα από την Tyco και είχε μεταφέρει πληροφορίες για τους πελάτες από την προηγούμενη δουλειά της; Είχε υπογράψει συμφωνία εμπιστευτικότητας;
4
Χρήση εταιρικών πληροφοριών: Κατευθυντήριες οδηγίες
Οι αποκλειστικές και εμπιστευτικές πληροφορίες της Tyco είναι πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της και πρέπει να αντιμετωπίζονται με προσοχή και διακριτικότητα. Οι ίδιες κατευθυντήριες οδηγίες ισχύουν για τις πληροφορίες που αφορούν τους εμπορικούς εταίρους, τους πελάτες και τους υπαλλήλους μας. Τα συστήματα επικοινωνίας της Tyco, συμπεριλαμβανομένων των και του Διαδικτύου, αποτελούν περιουσία της εταιρείας και πρέπει να χρησιμοποιούνται ανάλογα. Αυτά τα συστήματα δεν πρέπει να θεωρούνται ιδιωτικά και η χρήση τους μπορεί να παρακολουθείται.
5
Χρήση εταιρικών πληροφοριών: Αντλούμενα διδάγματα
Οι αποκλειστικές και εμπιστευτικές πληροφορίες μας αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας που έχουν ζωτική σημασία για την επιχείρησή μας και έχουμε το καθήκον να τις προστατεύουμε. Δεν μπορούμε να γνωστοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες, ακόμα και αν δεν απασχολούμαστε πλέον από την Tyco.
6
Εγείροντας Προβληματισμούς
Έχει σημασία να συμβάλουμε στη διατήρηση των Ζωτικών Αξιών μας και της φήμης μας. Εάν παρατηρήσετε κάποια ενέργεια που σας κάνει να νιώθετε ανησυχία, ή πιστεύετε ότι είναι ανάρμοστη, υπάρχουν πολλές δυνατότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναφέρετε κάποιον προβληματισμό σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. Αυτές είναι: Προϊστάμενοι Εκπρόσωποι Ανθρώπινου Δυναμικού Νομικό Τμήμα Το Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή η γραμμή ConcernLINE Δικτυακός τόπος της Tyco για Ζωτικούς Προβληματισμούς* ( *ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι υπάλληλοι σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Ισπανία πρέπει να αναφέρουν μόνο προβληματισμούς οικονομικού περιεχομένου όταν αναφέρουν ζητήματα μέσω της γραμμής ConcernLINE ή του δικτυακού τόπου Ζωτικών Προβληματισμών της Tyco.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.