Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΖηνόβιος Δουρέντης Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ «Ευκαιρίες Απασχόλησης στο χώρο της Μόδας!» 20/5/ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων Διαδρομές σταδιοδρομίας σε εταιρία Property Management: η περίπτωση του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos
2
International Council of Shopping Centers (ICSC): «εμπορικό κέντρο είναι ένα σύμπλεγμα οικοδομημάτων/ οργανισμών λιανικού και ευρύτερου εμπορίου που αντιμετωπίζεται σαν μία ενιαία ιδιοκτησία ως προς τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη/ αξιοποίηση, την κτήση/ κυριότητα, την διαχείριση/ διοίκηση/ διεύθυνση, και παρέχει επιτόπιο χώρο στάθμευσης». ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΚ
3
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Σύμπλεγμα κτιρίων Εμπορική δραστηριότητα Ενιαία αντίληψη, σχεδιασμός και λειτουργία Ύπαρξη χώρου στάθμευσης Αντίληψη ως ζωντανού οργανισμού
4
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Εταιρεία Διαχείρισης ΕΚ Οργανόγραμμα Διοίκησης Mediterranean Cosmos Δεξιότητες / Ικανότητες υποψηφίων ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
5
H διαχείριση ακίνητης περιουσίας περιλαμβάνει την διαχείριση της περιουσίας που ανήκει σε κάποιον φορέα και μπορεί να είναι ο ίδιος ή και διαφορετικός από αυτόν που την διαχειρίζεται. Ο property manager ενεργεί για λογαριασμό του ιδιοκτήτη να διατηρήσει την αξία του ακινήτου , ενώ παράγει εισόδημα . Τέτοιου είδους ακίνητα μπορεί να περιλαμβάνουν αστικές κατοικίες και κατοικίες διακοπών, εμπορικούς χώρους λιανικής πώλησης ή βιομηχανικούς χώρους. PROPERTY MANAGEMENT
6
ΔΙΟΙΚΗΣΗ MEDITERRANEAN COSMOS
Διευθυντής (Centre Manager) Γραμματεία Διοίκησης (Administrative Secretary) Υπεύθυνος Λειτουργιών (Operations Manager) Υπεύθυνος Πωλήσεων & Αναφορών (Sales & Reporting Manager) Τμήμα Marketing Υπεύθυνος Χώρων Στάθμευσης (Parking Manager) Βοηθός Πωλήσεων & Αναφορών (Sales & Reporting Assistant) Βοηθός Λειτουργιών (Operations Assistant) Parking Operators
7
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
Δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών καθώς κύριο μέλημα είναι η εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών – είτε αυτοί είναι οι επισκέπτες, είτε συνεργάτες/καταστηματάρχες. Διαπραγματευτικές ικανότητες & δεξιότητες επικοινωνίας καθώς θα πρέπει να συνεργαστείτε με υποψήφιους καταστηματάρχες , να επιλύσετε τυχόν διαφορές, να συζητάτε προσφορές με διάφορους 3rd party suppliers , καθώς και να ασχοληθείτε με πολλούς ανθρώπους στην ευρύτερη κοινωνία. Η καλή επικοινωνία είναι το κλειδί. Οργανωτικές ικανότητες καθώς είναι μια πολυσχιδής δραστηριότητα που καθημερινά , ανεξαρτήτως σε ποιο τμήμα ανήκει κάποιος, έχει πολλά και διαφορετικής υφής θέματα να ασχοληθεί και να επιλύσει. Η οργάνωση αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
8
Εμπορικά Κέντρα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.