Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Παρουσίαση Συστήματος διαχείρισης μάθησης: «Open eclass» Από τις Αναστασία Παπανικολάου ΑΦΤ: U154N1396 Χριστίνα Τσουμελέκα ΑΦΤ: U161N0766 ΜΑΘΗΜΑ: ΔιαδικτυακΗ και ΜικτΗ ΜΑθηςη ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΜαρΙα ΣολωμΟΥ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2016

2 Περιγραφή Δημιουργήθηκε το 2003 από την GUnet
Σκοπός: η ενίσχυση και η υποστήριξη της εκπαιδευτικής δραστηριότητας μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον τεχνολογικής αιχμής Σχεδιαστικοί άξονες Προσαρμοστικότητα Ευελιξία Ευκολία στη χρήση Δυνατότητα αναβάθμισης Ανοιχτού κώδικα Tip: Add your own speaker notes here.

3 Περιγραφή Ελεύθερη διάθεση Μικρές λειτουργικές απαιτήσεις
Μικρές λειτουργικές απαιτήσεις Ανεξαρτησία από Λειτουργικό Σύστημα Ξεκάθαρες δομές (εγγραφή, πρόσβαση, δημιουργία μαθήματος, διαχείριση κλπ) Συνεχής υποστήριξη από το Πανελλήνιο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο (GUnet).

4 Στόχοι – Οφέλη Βασικά Χαρακτηριστικά Οι διακριτοί ρόλοι των χρηστών
Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική δραστηριότητα Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση προσαρμοστικότητα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες κάθε μαθήματος Δημιουργία ενός εύχρηστου μέσου αλληλεπίδρασης ευκολία στη διαχείριση, την αναβάθμιση και την επέκταση Αξιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού εποικοδομητική χρήση του Διαδικτύου ελεύθερη διάθεση και κεντρική υποστήριξη από το Πανελλήνιο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο GUnet ευκολία στη χρήση από εκπαιδευτές – εκπαιδευόμενους Βασικά Χαρακτηριστικά Οι διακριτοί ρόλοι των χρηστών Η ευκολία χρήσης & δημιουργίας μαθήματος Οι διακριτές κατηγορίες των μαθημάτων Η ευκολία στη διαχείριση Η δομημένη παρουσίαση του μαθήματος

5 Απευθύνεται Χρησιμοποιείται απο:
Εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων

6 Χρησιμοποιείται απο:

7 Κατηγορίες Μαθημάτων Ρόλοι Χρηστών
Ο χρήστης εκπαιδευτής είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και τη διαχείριση των ηλεκτρονικών μαθημάτων Ο χρήστης εκπαιδευόμενος μπορεί να εγγραφεί σε όσα μαθήματα του επιτρέπεται Ο διαχειριστής είναι αυτός που έχει τη συνολική εποπτεία της πλατφόρμας. Ανοικτά μαθήματα Ανοικτά σε εγγραφή Κλειστά μαθήματα ανενεργά μαθήματα Tip: Add your own speaker notes here.

8

9 Υποστηριζόμενα υποσυστήματα
Ατζέντα Έγγραφα Ανακοινώσεις Περιοχές Συζητήσεων

10 Υποστηριζόμενα υποσυστήματα
Ομάδες Εργασίας Σύνδεσμοι – χρήσιμες πηγές Εργασίες Εκπαιδευόμενων, Ασκήσεις Αυτοαξιολόγησης Περιγραφή Μαθήματος Γλωσσάριο, Ηλεκτρονικό Βιβλίο Πολυμέσα, Γραμμή Μάθησης

11 Υποστηριζόμενα υποσυστήματα
Κουβέντα Τηλεσυνεργασία Ερωτηματολόγια Wiki Χώρος Ανταλλαγής Μηνυμάτων

12 Υποστηριζόμενα υποσυστήματα
Βαθμολόγιο Παρουσιολόγιο Στατιστικά Τοίχος

13

14 Μορφές Μάθησης που υποστηρίζονται
Θεωρίες Μάθησης Κοινωνικοπολιτισμικές Θεωρίες Μάθησης Συμμετοχή σε Κοινότητες μάθησης Μορφές Μάθησης που υποστηρίζονται Διερευνητική Μάθηση Συνεργατική Μάθηση Εξατομικευμένη Μάθηση

15 Αποτελεσματικότητα του e-class
Για τους εκπαιδευόμενους Μετά το στάδιο εξοικείωσης τους με την πλατφόρμα, τείνουν να εκτιμούν την ελευθερία χρόνου και χώρου και κατανοούν τις πραγματικές δυνατότητες και υπηρεσίες της τεχνολογίας στη μάθηση και στην πρακτική εφαρμογή τους Τονώθηκε το ενδιαφέρον τους και αυξήθηκε η προσέλευσή τους στο αμφιθέατρο Μεγαλύτερη προτίμηση υπήρξε για τα έγγραφα και τις θεματικές ενότητες του μαθήματος ενώ αξιοσημείωτα ήταν τα ποσοστά των περιοχών συζήτησης (ασύγχρονη συζήτηση) Μικρό ποσοστό φανερώνει την προτίμηση για τη σύγχρονη συζήτηση (τηλεσυνεργασία) μεταξύ των φοιτητών/-τριών και του διδάσκοντα του μαθήματος.- Η διδασκαλία μέσω της τηλεδιάσκεψης δε φαίνεται να τους ικανοποιεί, παρά μόνο ως λύση ανάγκης

16 Αποτελεσματικότητα του e-class
Για τον εκπαιδευτή Γίνεται φανερό πως με τον αποτελεσματικό σχεδιασμό των μαθημάτων είναι δυνατόν να προσφερθούν επιπλέον οδηγίες και επεξηγήσεις και να επιλυθούν προβλήματα για τα οποία απαιτείται περισσότερος χρόνος για να αντιμετωπιστούν στην παραδοσιακή τάξη Ανάγκη εξοικείωσης με τα εργαλεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και ύπαρξης ενός παιδαγωγικού πλαισίου (οργανωμένη παρουσίαση του διδακτικού περιεχομένου, σαφής διατύπωση των διδακτικών στόχων , χρήση διδακτικών μεθόδων προσαρμοσμένων στις ανάγκες και το επίπεδο κάθε φοιτητή)

17 Βιβλιογραφία Καλογιαννάκης, Μ. (2016). Διδασκαλία του μαθήματος Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση στο σύστημα διαχείρισης μάθησης e-class του Πανεπιστημίου Κρήτης. Πρώτες διαπιστώσεις από μία μελέτη περίπτωσης. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 7(5Β). Παπαδοπούλου, Ι. Ν. (2016). Η εξ αποστάσεως διδασκαλία του ελληνο-ρωμαϊκού θεάτρου και η αξιοποίηση της πλατφόρμας eClass: Μια σχέση «αγάπης και μίσους». Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 6(2B).

18 Σας ευχαριστούμε για την προσοχή


Κατέβασμα ppt "ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google