Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΛυκούργος Πανταζής Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ:ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΙΟΣ 2015 ΣΕΡΡΕΣ
2
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ
Το κεντρικό θέμα της πτυχιακής είναι η γενική έννοια της ελληνικής ΜΜΕ επιχείρησης αλλά πιο ειδικά ενός πρατηρίου υγρών καυσίμων και ο ορισμός του επιχειρηματικού σχεδίου, όπως επίσης ο τρόπος που μπορεί να βοηθήσει την ίδρυση και λειτουργία με τον καλύτερο τρόπο για τον νέο επιχειρηματία.
3
Ποια είναι η έννοια της επιχείρησης;
Είναι το σύνολο των συντελεστών παραγωγής προϊόντων/υπηρεσιών κάτω από την εποπτεία ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων με σκοπό την επίτευξη χρηματικού εισοδήματος, είτε με την μορφή: κέρδους για τον επιχειρηματία χρηματική αμοιβή για τους συντελεστές παραγωγής.
4
Ο όρος της ΜΜΕ επιχείρησης στην Ελλάδα
Στην ελληνική πραγματικότητα οι ΜΜΕ επιχειρήσεις απασχολούν περίπου 100 άτομα περίπου, αποτελούν μεταποιητικές επιχειρήσεις και θεωρούνται κυρίως οι βιοτεχνίες.
5
Τα είδη των επιχειρήσεων
Οι επιχειρήσεις χωρίζονται με ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια. Τα κυριότερα είδη επιχειρήσεων: βάση νομικής μορφής βάση μεγέθους επιχείρησης τομείς διάκρισης της οικονομίας διάκριση σε ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις
6
Χαρακτηριστικά μιας ΜΜΕ επιχείρησης
Τα χαρακτηριστικά μιας ΜΜΕ επιχείρησης είναι τα εξής: η ποσότητα, ο κοινωνικός ανταγωνισμός, η προσαρμοστικότητα, το μάνατζμεντ, η χρηματοδότηση, η στελέχωση, η αγορά, η δομική οργάνωση, η προώθηση των προϊόντων, η αποδοτικότητα και ο οικογενειακός χαρακτήρας.
7
Πλεονεκτήματα των ΜΜΕ επιχειρήσεων
Τα βασικά πλεονεκτήματα των ΜΜΕ είναι: ευελιξία και προσαρμοστικότητα στην αγορά γρήγορες αποφάσεις από την διοίκηση άμεση επίβλεψη των λειτουργιών προσωπικές σχέσεις και επικοινωνία διοίκηση- εργαζόμενοι καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών προσήλωση στην αρχή μεγιστοποίηση κέρδους μικρότεροι συντελεστές φορολόγησης συνεργασίες μεταξύ ΜΜΕ
8
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΟΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 250 ΑΤΟΜΑ € € ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 50 ΑΤΟΜΑ € ΠΟΛΎ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 10 ΑΤΟΜΑ €
9
Τι είναι το επιχειρηματικό σχέδιο;
Ο ορισμός του επιχειρηματικού σχεδίου είναι η μελέτη για την ανάπτυξη μιας νέας επιχείρησης αναλύοντας και αξιολογώντας τις ευκαιρίες, τους κινδύνους, τις δυνατότητες και αδυναμίες της ( S.W.O.T ανάλυση ).
10
Χαρακτηριστικά επιχειρηματικού σχεδίου
S.W.O.T ανάλυση αξιολόγηση στρατηγικής της επιχείρησης θέτει στόχους και τρόπους επίτευξης τους προσδιορισμός απαιτούμενων πόρων καθορισμός προτεραιοτήτων πρόβλεψη οικονομικού αποτελέσματος βάση παραγόντων για υλοποίηση της επιχείρησης αποτελεί προϊόν συλλογικής εργασίας αποτελεί στοιχείο για την μέτρηση απόδοσης συνοδεύεται από σύστημα παρακολούθησης οδηγεί στην ανάληψη δεσμεύσεων
11
Κύριου στόχοι ενός επιχειρηματικού σχεδίου
αποτελούν το σύνολο των ενεργειών των εργαζομένων της επιχείρησης για το καλό της κατανομή πόρων για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης παρακολούθηση της πορείας της επιχείρησης για τυχόν διορθωτικές κινήσεις
12
Η σχέση του επιχειρηματικού σχεδίου με την ΜΜΕ επιχείρηση
Μια ΜΜΕ επιχείρηση διαθέτει περιορισμένο αριθμό πόρων με αποτέλεσμα πρέπει να εξειδικευτεί σε συγκεκριμένη αγορά ή προϊόν ή ειδίκευση έτσι ώστε να γίνει ξεχωριστή στην αγορά. Το μειονέκτημα μια ΜΜΕ με μια μεγάλη επιχείρηση είναι η έλλειψη τμήματος σχεδιασμού και προγραμματισμού.
13
Τα βασικά βήματα του επιχειρηματικού σχεδίου
1ο η απόφαση της διοίκησης της επιχείρησης να ασχοληθεί με το επιχειρηματικού σχεδίου για το μέλλον της επιχείρησης 2ο ο χρόνος που πρέπει να διαθέσει η επιχείρηση για το επιχειρηματικό σχέδιο 3ο τα άτομα που θα ασχοληθούν με το επιχειρηματικό σχέδιο
14
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ
ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΓΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΝΕΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
15
Σε τι χρειάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο;
1ον οι επιλογές της διοίκησης επηρεάζουν το αύριο της επιχείρησης 2ον το επιχειρηματικό σχέδιο είναι η καλύτερη επιλογή της αυριανή επιχείρησης 3ον οι γρήγορες κινήσεις στις αλλαγές της αγοράς 4ον πρέπει να τηρηθεί ακριβώς το επιχειρηματικό σχέδιο σε τυχόν μεταβλητές που θα προκύψουν 5ον καλύτερη επικοινωνία μεταξύ προσωπικού για την γρήγορη λήψη αποφάσεων
16
Τα μέρη ενός επιχειρηματικού σχεδίου
περιγραφή της επιχείρησης: ταυτότητας επιχείρησης, προϊόντα/υπηρεσίες, τοποθεσία. σχέδιο μάρκετινγκ: swot analysis, ανταγωνισμός, τιμολογιακή πολιτική-πωλήσεις, διαφήμιση-δημόσιες σχέσεις. σχέδιο διοίκησης και λειτουργικής διαχείρισης: σύνθεση και καθήκοντα προσωπικού, εκπαίδευση-επιμόρφωση προσωπικού, αμοιβές προσωπικού. σχέδιο οικονομικής διαχείρισης: προϋπολογισμός έναρξης, προϋπολογισμός λειτουργίας.
17
Σύνολο εξόδων
18
Έσοδα χονδρικής
19
Έσοδα λιανικής
20
Ταμειακές ροές
21
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Oι μικρομεσαίες αποτελούν τον πυρήνα της οικονομίας με αποτέλεσμα να αποφέρουν τεράστια έσοδα στα Ελληνικά δημόσια ταμεία αλλά και πολλές θέσεις εργασίας και ένα κλασικό παράδειγμα αποτελεί το πρατήριο υγρών καυσίμων με αποτέλεσμα το υγρά καύσιμα αποτέλεσαν το ξεκίνημα της Βιομηχανικής Επανάστασης απολαμβάνοντας την ανάπτυξη του την κοινωνίας ( π.χ. βιομηχανία, μεταφορές ).
22
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΣ ΣΑΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.