Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εκπαιδευτικη αξιολογηση –αποσαφηνιση εννοιων 1ο μαθημα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εκπαιδευτικη αξιολογηση –αποσαφηνιση εννοιων 1ο μαθημα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εκπαιδευτικη αξιολογηση –αποσαφηνιση εννοιων 1ο μαθημα
14/11/2016 ΕΠΠΑΙΚ – ΑΣΠΑΙΤΕ Πάτρας Dr Μαγδαληνή Κολοκυθά

2 Εκπαιδευτική Αξιολόγηση (O. Πετροπούλου, Κ. Κασιμάτη, Σ
Εκπαιδευτική Αξιολόγηση (Educational Assessment) έχει ένα ευρύτατο και πολυδιάστατο πεδίο αναφοράς και χρήση ποικίλων ορισμών εκπαιδευτική αξιολόγηση ως μια συστηματική διεργασία που αποσκοπεί στην αποτίμηση και στη βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των συνδετικών κρίκων που αποτελούν την πεμπτουσία της εκπαίδευσης των εκπαιδευομένων, των εκπαιδευτικών, της διδακτικής διαδικασίας, των αναλυτικών προγραμμάτων, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, του εκπαιδευτικού συστήματος

3 Εκπαιδευτικό Σύστημα Ρόλος Σκοπός Οργανωτική διάρθρωση Αποτελέσματα
Συμμετέχοντες Τρόποι πραγμάτωσης Διοικητική διάρθρωση Πλαίσιο (Εθνικό – Ευρωπαϊκό – Παγκοσμιοποίηση)

4 Εκπαιδευτικό Σύστημα -Εκπαιδευτική πολιτική
Knowledge Economy – Knowledge Society Κοινωνία της οικονομίας – Κοινωνία της γνώσης Learning Society Κοινωνία της μάθησης Σχέση οικονομίας και εκπαιδευτικού συστήματος Πραγμάτωση αυτής της σχέσης μέσα από την Εκπαιδευτική Πολιτική Assessment, competitiveness, efficiency, effectiveness, rank tables, fees, salaries, funding – employability, skills, competencies, readability, adaptability (έννοιες που ακολουθούν ή προϋπάρχουν της εκπαιδευτικής αξιολόγησης στα κείμενα εκπαιδευτικής πολιτικής) Αξιολόγηση, ανταγωνιστικότητα, αποτελεσματικότητα, αξιολογικοί πίνακες, δίδακτρα, μισθοί, χρηματοδότηση – προσληψιμότητα, ικανότητες, δεξιότητες, αναγνωσιμότητα, ρποσαρμοστικότητα

5 Πίνακας 1. 1: Δεξιότητες 21ου αιώνα σύμφωνα με τους Binkley et al
Πίνακας 1.1: Δεξιότητες 21ου αιώνα σύμφωνα με τους Binkley et al. (2012) στο O. Πετροπούλου, Κ. Κασιμάτη, Σ. Ρετάλης, 2015, σελ.21) Δεξιότητες 21ου αιώνα • Καινοτομία και Δημιουργικότητα • Κριτική σκέψη - Επίλυση προβλημάτων -Λήψη αποφάσεων • Μετάγνωση (μαθαίνω πώς να μαθαίνω) • Επικοινωνία • Συνεργασία • Πληροφοριακός Γραμματισμός • Τεχνολογικός Γραμματισμός • Πολιτότητα • Καριέρα και Ζωή • Προσωπική και Κοινωνική υπευθυνότητα

6 TI EINAI ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ; (Κασσωτάκης)
Συστηματική διαδικασία προσδιορισμού : α) του βαθμού στον οποίο επιτυγχάνονται οι στόχοι που επιδιώκει ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα και β) της συμβολής κάθε συντελεστή του εκπαιδευτικού έργου στην επίτευξη αυτή. Κύριος σκοπός της είναι η βελτίωση της εκπαιδευτικής και ερευνητικής διαδικασίας και η αύξηση της αποτελεσματικότητάς της, μέσω της ανατροφοδότησης του ιδρύματος με τις πληροφορίες που είναι αναγκαίες για τη συνεχή αναβάθμισή του (οι πληροφορίες αφορούν όλους τους συντελεστές του εκπαιδευτικού έργου). Aξιολόγηση=κύριο μέσο: α) διασφάλισης της ποιότητας του διδακτικού, ερευνητικού και λοιπού έργου που συντελείται στο πλαίσιο μιας εκπαιδευτικής μονάδας, β) βελτίωσης της σχέσης της με τον κοινωνικο-οικονομικό της περίγυρο και γ) αύξησης της αποτελεσματικότητάς της (εσωτερικής και εξωτερικής).

7 Ορισμός Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης (Προβατά)
Εκπαιδευτική Αξιολόγηση ορίζεται ως η συστηματική και οργανωμένη διαδικασία, κατά την οποία διεργασίες, συστήματα, άτομα, μέσα, πλαίσια ή αποτελέσματα ενός εκπαιδευτικού μηχανισμού εκτιμούνται με βάση προκαθορισμένα κριτήρια και μέσα και προκαθορισμένους στόχους


Κατέβασμα ppt "Εκπαιδευτικη αξιολογηση –αποσαφηνιση εννοιων 1ο μαθημα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google