Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING ΕΝΟΤΗΤΑ 1η
2
Στοιχεία Ενότητας Ιστορία της Διαφήμισης Ορισμός
Διαφήμιση και Μίγμα Marketing Διαφήμιση ως Μορφή Επικοινωνίας ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
3
Ιστορία της Διαφήμισης
Η διαφήμιση είναι χαρακτηριστικό του σύγχρονου βιομηχανικού κόσμου και εκείνων των χωρών που αναπτύσσονται και βιομηχανοποιούνται. Η ανάγκη της διαφήμισης άρχισε να γίνεται πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα και τη μαζική βιομηχανική παραγωγή. Οι μεγάλες ποσότητες των παραγόμενων προϊόντων γίνονταν γνωστές με τη βοήθεια της διαφήμισης σε άγνωστους πελάτες που ζούσαν μακριά από τον τόπο παραγωγής. Η διαφήμιση αναπτύχθηκε ακολουθώντας των ανάπτυξη των μέσων επικοινωνίας . ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
4
Η διαφήμιση και ο σύγχρονος κόσμος
Ο σύγχρονος κόσμος εξαρτάται από τη διαφήμιση. Χωρίς αυτή, οι διανομείς και οι παραγωγοί δεν θα μπορούσαν να πουλήσουν τα προϊόντα τους, οι αγοραστές θα αγνοούσαν ή δεν θα μπορούσαν να θυμηθούν τα διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες και ο σύγχρονος βιομηχανικός κόσμος θα κατέρρεε. Η μαζική παραγωγή έχει ανάγκη τη μαζική κατανάλωση, η οποία απαιτεί με τη σειρά της τη διαφήμιση των προσφερόμενων προϊόντων στις μαζικές αγορές μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
5
Ορισμός Ο ορισμός που δίνει για τη διαφήμιση το Βρετανικό ινστιτούτο διαφημιστών είναι: «Η παρουσίαση του πειστικότερου δυνατού μηνύματος πώλησης στις σωστές προοπτικές για το προϊόν ή την υπηρεσία, με το μικρότερο δυνατό κόστος.» Εδώ έχουμε ένα συνδυασμό δημιουργικότητας, έρευνας αγοράς και οικονομικής αγοράς μέσων. Σωστή διαφημιστική εκστρατεία είναι αυτή που σχεδιάζεται και διεξάγεται έτσι ώστε να πετυχαίνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, μέσα στα πλαίσια ενός αποδεκτού προϋπολογισμού. Πολλές διαφημιστικές εκστρατείες κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ αλλά αυτό το κόστος έχει να κάνει με το μέγεθος της αγοράς και το ύψος των πωλήσεων που απαιτείται για τη διατήρηση της σταθερής παραγωγής ενός προϊόντος. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
6
Η Διαφήμιση και το μίγμα Marketing
Για να συνεχίσουμε την εξέταση της σχέσης ανάμεσα στη διαφήμιση και τη λειτουργία του Marketing, θα εφαρμόσουμε μια προσέγγιση στο μίγμα marketing που είναι λιγότερο ακαδημαϊκή από τον επίσημο ορισμό, αλλά πιο κοντά σε αυτά που πραγματικά συμβαίνουν στον κόσμο του Marketing. Ένα λογικό μίγμα marketing:* Αν και η διαφήμιση δεν αποτελεί παρά ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο του μίγματος, σχετίζεται με όλα σχεδόν τα άλλα στοιχεία, δανειζόμενη από αυτά ή ερμηνεύοντας τα:* ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
7
Η Διαφήμιση ως μορφή Επικοινωνίας
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
8
Επικοινωνία του Marketing
Η διαφήμιση πρέπει να επηρεάσει της αποφάσεις επιλογής και αγοράς. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
9
Ο τύπος VIPS Visibility (Ορατότητα) Identity (Ταυτότητα) Promise (Υπόσχεση) Single Minded (Προσηλωμένη σε ένα στόχο) Η διαφήμιση πρέπει να είναι ορατή- δηλαδή να την προσέχει κανείς εύκολα. Η ταυτότητα του διαφημιζόμενου (ή του προϊόντος/ υπηρεσίας) πρέπει να είναι φανερή και όχι κρυμμένη πίσω από κακό σχεδιασμό ή υπερβολικά έξυπνη παρουσίαση. Η προσφορά (υπόσχεση) πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Για να πετύχει όλα αυτά, η διαφήμιση πρέπει να επικεντρώνεται στο σκοπό της και όχι να μπερδεύει προσπαθώντας να «πει» πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
10
Λέξεις και εικόνες Ένας τρόπος για να μεταδοθεί ένα μήνυμα γρήγορα είναι να χρησιμοποιηθεί ένα «jingle» ή ένα slogan. Μια άλλη λύση είναι η χρήση κάποιας εικόνας. Στις τηλεοπτικές διαφημίσεις έχουν χρησιμοποιηθεί και οι δύο μορφές έκφρασης και έχουν καθιερωθεί κάποιες σύντομές «πιασάρικες» φράσεις. Έτσι η αποτελεσματική επικοινωνία εξαρτάται πάρα πολλές φορές από τον επιτυχημένο συνδυασμό λέξεων και συμβόλων. ΛΕΚΤΙΚΑ Σύμβολα Λέξεις ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΑ Σύμβολα Εικόνες ΕΝΝΟΙΑ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
11
Η καρδιά της Διαφήμισης
Τα χαρακτηριστικά της επιτυχημένης διαφήμισης είναι η δημιουργικότητα για την προσέλκυση της προσοχής και του ενδιαφέροντος των καταναλωτών… Και η αποδοτικότερη από πλευράς κόστους επιλογή και χρήση των πολυάριθμων διαφημιστικών μέσων. Όλα αυτά μας οδηγούν στην παραδοχή της αλληλεπίδρασης των τριών μερών που εμπλέκονται στη διαφήμιση: Του διαφημιζόμενου , της διαφημιστικής εταιρίας και του Media Shop. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
12
Επανεξέταση του Ορισμού
Όλα τα παραπάνω μας αναγκάζουν να επανέλθουμε στον ορισμό: «Διαφήμιση είναι η παρουσίαση του πειστικότερου δυνατού μηνύματος πώλησης στις σωστές προοπτικές για το προϊόν ή την υπηρεσία, με το μικρότερο δυνατό κόστος.» Αυτές τις δύο προϋποθέσεις- τη δημιουργικότητα και τη σωστή χρήση των μέσων- θα πρέπει να τις έχετε στο νου σας όσο θα μαθαίνετε για τη διαφήμιση και κυρίως όταν θα ασχολείστε ή σχεδιάζετε διαφημιστικές εκστρατείες. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.