Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει αιτίες και τα αποτελέσματα) Διαμορφωτική ανάλυση (αντιλαμβάνεται τη συγκρότηση του κόσμου από διακεκριμένους συνδυασμούς καθοριστικών παραγόντων-υλιστική φαινομενολογία)

2 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Τα χαρακτηριστικά μιας καλής έρευνας:  Οι καλές ιδέες  Το καλό ερευνητικό σχέδιο

3 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Πως προκύπτουν οι καλές ιδέες;  Συζήτηση με συμφοιτητές ή καθηγητές  Από επιστημονικά άρθρα  Από επιστημονικά βιβλία  Από ενόραση (Σπάνια)

4 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι  Πρωταρχικό ζητούμενο η διατύπωση του υπό διερεύνηση θέματος  Η υπομονετική μελέτη οδηγεί στην ερευνητική ωριμότητα  Θεμελίωση του ερευνητικού σχεδίου σε μια επιστημονική θεωρία

5 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Το πλαίσιο διερεύνησης, της ΔΤΕ, είναι η κατανόηση των δομών που δημιουργούνται στον χώρο από τους συμμετέχοντες και τον εμψυχωτή

6 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι  Το πλαίσιο διερεύνησης χαρακτηρίζεται από κανονικότητα.  Το πλαίσιο διερεύνησης είναι απρόβλεπτο και εξαρτάται από τους δομικούς σχηματισμούς και την ελευθερία των ατόμων μέσα σ’ αυτούς.

7 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι  Το ερευνητικό σχέδιο προσφέρει μια καθοδηγητική δομή για οριοθέτηση των ερευνητικών δράσεων και την κατάλληλη τοποθέτηση του ερευνητή στο πεδίο της έρευνας

8 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Η ερευνητική διαδικασία εστιάζεται στην απάντηση ενός ερωτήματος Η ερευνητική ερώτηση πρέπει να πληροί κάποια κριτήρια: Να επιστρατεύονται αξιόπιστα δεδομένα για ν’ απαντηθεί Να είναι απλή στη διατύπωση

9 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Να μπορεί να μετατραπεί σε εμπειρική έρευνα (Συλλογή ερευνητικών δεδομένων) Τα ερευνητικά ερωτήματα είναι σημαντικά επειδή: Καθοδηγούν την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας Καθορίζουν τον τύπο των απαντήσεων

10 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Προσδιορίζει το πλαίσιο συλλογής ερευνητικών δεδομένων  Όσο προχωράει η εμβάθυνση στην εμπειρική έρευνα είναι πιθανή μια ελαφρά τροποποίηση των ερευνητικών ερωτημάτων  Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατύπωση σωστών ερευνητικών ερωτημάτων η ανασκόπηση σχετικών ερευνών

11 Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στατιστικοί όροι: Ο μέσος όρος (Το σύνολο των τιμών μιας μεταβλητής δια του αριθμού τους) Η διάμεσος (Είναι η τιμή που διαιρεί την κατανομή των τιμών της μεταβλητής σε δύο ίσα μέρη, όταν οι τιμές που παίρνει η μεταβλητή τοποθετηθούν σε αύξουσα σειρά Η κορυφαία ή δεσπόζουσα τιμή: Είναι η τιμή που έχει την μεγαλύτερη συχνότητα

12 Το εύρος των τιμών: Είναι το διάστημα του τμήματος μέτρησης που περιλαμβάνεται μεταξύ της μικρότερης και της μεγαλύτερης τιμής Διακύμανση (S2 )(Variance): Είναι η μέση τιμή των τετραγώνων των διαφορών των τιμών της μεταβλητής από τον μέσο όρο Μ Η τυπική απόκλιση (S) (Deviation): Είναι η θετική τετραγωνική ρίζα της διακύμανσης Κανονική κατανομή: Οι τιμές της μεταβλητής κατανέμονται εξίσου αριστερά και δεξιά του μέσου όρου και οι ακραίες τιμές σε ίση απόσταση Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

13 Ανεξάρτητη μεταβλητή: είναι εκείνη που υφίσταται επεξεργασία Εξαρτημένη μεταβλητή: είναι εκείνη που μετριέται ή καταχωρείται Τυπικό σφάλμα: Δείχνει πόσο κοντά είναι το πειραματικό δείγμα στην παράμετρο του συνολικού πληθυσμού Διάστημα εμπιστοσύνης: Ένα δεδομένο διάστημα που έχει πιθανότητα να περιέχει την αλήθεια (Συνήθως: 90%,95%,99%) Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

14  Βαθμοί ελευθερίας: ο αριθμός των τιμών κατά τον τελικό υπολογισμό μιας στατιστικής, οι οποίες είναι ελεύθερες να ποικίλλουν Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

15 Συγγραφή ερευνητικής μελέτης (Δομή) 1.Περίληψη (λέξεις κλειδιά) 2.Θεωρητικό πλαίσιο 3.Σκοπός της έρευνας-Ερευνητικές υποθέσεις 4.Μέσα συλλογής δεδομένων 5.Ερευνητικός πληθυσμός 6.Ευρήματα 7.Ερμηνεία των ευρημάτων-Συζήτηση Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

16 Σημαντικές ιστοσελίδες 1.ERIC - Education Resources Information Center - http://eric.ed.gov/ 2.Sage Publications - http://www.sagepub.com/home.nav 3.JSTOR- http://www.jstor.org/action/showAdvancedSearc h?acc=off&wc=on Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι

17 Σημαντικές ιστοσελίδες 4. Project Muse - Johns Hopkins University- http://muse.jhu.edu/ 5. Taylor & Francis-http://www.tandfonline.com/ 6. Questia Online Library - https://www.questia.com/ https://www.questia.com/ 7. Google-https://www.google.gr/?gws_rd=ssl Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι


Κατέβασμα ppt "Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google