Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2015

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Σεπτέμβριος και Μάρτιος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 3 2 1 Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -43 Ελλάδα: -64 Eυρωπαϊκή Ένωση: -6 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Μάρτιος 2015) Νομός Θεσσαλονίκης: -23 Ελλάδα:-31 Eυρωπαϊκή Ένωση:-2

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -35 GR:-42 EU:-8 Μάρτιος 2015 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-65 EU:-7 Σεπτέμβριος 2015

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:-20 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: - 30 GR: -52 EU:+1 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -36 GR:-52 EU: -11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR:-77 EU:-11 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -1 GR:-16 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-58 EU:-5 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-9 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:+17 EU:-4 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-17 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:+10 EU:+5 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +16 GR:+16 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +41 GR:+65 EU:+16 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-62 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -52 GR: -63 EU: -1 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-52 EU:-17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR:-73 EU:-15 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -51 GR:-53 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -52 GR: -66 EU: - Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -68 GR:-73 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -72 GR:-81 EU:-1 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -91 GR*:-95 EU*:-68 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -88 GR*:-91 EU*:-68 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘15 *Στοιχεία Ιουλίου ‘15 Μάρτιος 2015

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -97 GR*:-96 EU*:-86 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -97 GR*:-96 EU*:-85 **Στοιχεία Ιουλίου ‘15 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘15 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR*:-88 EU*:-54 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -80 GR*:-88 EU*:-54 *Στοιχεία Ιουλίου ‘15 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Μάρτιος 2015 Νομός Θεσσαλονίκης: -9 Ελλάδα:-10 Eυρωπαϊκή Ένωση:-3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -11 Ελλάδα: -23 Eυρωπαϊκή Ένωση: -3

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:+8 EU:+3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -48 GR:-25 EU:+3 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-29 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR:-47 EU:-12 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -39 GR:-21 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-19 EU:-16 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:+12 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:+17 EU:+6 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +10 GR:+10 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +1 GR:-6 EU:+11 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -1 GR:-6 EU:-3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:-4 EU:-3 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος2015

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +5 GR:-3 EU: -2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:-16 EU:-1 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2015Σεπτέμβριος 2015

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:*+26 EU:*+15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:*+38 EU:*+17 *Στοιχεία Ιουλίου ‘15*Στοιχεία Ιανουαρίου ‘15 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +17 GR:+13 EU: +8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +9 GR:-7 EU:+8 *Στοιχεία Ιουλίου ‘15 *Στοιχεία Ιανουαρίου ’15 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιουλ. 2015 3.*Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιουλ. 2015 ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 3,03,94,6 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 57,4%63,5%81,1% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 76% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 89%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Μάρτιος 2015 Νομός Θεσσαλονίκης: -17 Ελλάδα:-0,3 Eυρωπαϊκή Ένωση:+8 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -39 Ελλάδα: -15 Eυρωπαϊκή Ένωση: +14

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -39 GR:+11 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -64 GR:-18 EU:+11 Σεπτέμβριος 2015 Μάρτιος 2015

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-3 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -41 GR:-20 EU:+15 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +8 GR:-9 EU:+11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR: -7 EU:+15 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -2 GR:-3 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:-6 EU:+11 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:-11 EU:+16 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:-8 EU: +10 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-16 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -29 GR:-16 EU:+4 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Μάρτιος 2015 Νομός Θεσσαλονίκης: -20 Ελλάδα:-4 Eυρωπαϊκή Ένωση:+2 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -19 Ελλάδα: - 20 Eυρωπαϊκή Ένωση: + 9

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR:-9 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR: -34 EU: +19 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:-6 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-13 EU: +11 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -29 GR:-12 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -37 GR:-49 EU:+9 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:-9 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-39 EU:+20 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:+7 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -12 GR:-25 EU:+4 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +3 GR:-4 EU:-0,3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR: +3 EU:+3 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Μάρτιος 2015 Νομός Θεσσαλονίκης: -49 Ελλάδα:-40 Eυρωπαϊκή Ένωση:-21 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -53 Ελλάδα: -53 Eυρωπαϊκή Ένωση: -20

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-13 EU:-6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -59 GR:-54 EU:-8 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -70 GR:-54 EU:-32 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -83 GR:-73 EU:-30 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-26 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:-33 EU:-9 Μάρτιος 2015

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -18 GR:-23 EU:-6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -17 GR:-22 EU:-2 Μάρτιος 2015 Σεπτέμβριος 2015

60 www.ebeth-barometer.gr


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google