Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΜυρίνα Ρόκας Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2007-8 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών και Μαθημάτων Επιλογής Φοιτητών ΤΕΙ Λάρισας—Λαμίας “PLEASE ENTER” ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
2
Παρουσίαση του προγράμματος – Περίγραμμα Μαθήματος Αρχικά, στόχος του μαθήματος θα πρέπει να είναι ο συνδυασμός θεωρητικών και τεχνικών γνώσεων, που είναι απαραίτητος για την παρακίνηση των φοιτητών να αναπτύξουν επιχειρηματική πρωτοβουλία μετά το πέρας των σπουδών τους. Η δημιουργία ενός θεωρητικού υπόβαθρου γενικών γνώσεων επιχειρηματικότητας και των τεχνικών γνώσεων που κάθε τμήμα προσφέρει, αποτελεί βασικό στοιχείο για την επίτευξη των στόχων του μαθήματος. Το πρόγραμμα «Επιχειρηματικότητα στον τουρισμό» μπορεί να χωριστεί σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά στη θεωρητική κατάρτιση και το δεύτερο μέρος στην εκπόνηση εργασίας. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ
3
Βελισσαρίου Ευστάθιος3 Μέρος Α : Θεωρητικό υπόβαθρο Στο θεωρητικό μέρος θα αναπτυχθούν οι παρακάτω ενότητες ή θέματα : Βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ. Έρευνα αγοράς για εισαγωγή νέου προϊόντος ή υπηρεσίας και πολιτικές προώθησης του προϊόντος. Κριτήρια επιλογής του τόπου εγκατάστασης μίας νέας επιχείρησης. Βασικές αρχές οικονομικής διοίκησης και διοίκησης ολικής ποιότητας Χρηματοδότηση των νέων επιχειρήσεων και οικονομικός σχεδιασμός. Τεχνικά θέματα που εξαρτώνται από το είδος και την δραστηριότητα της επιχείρησης. Αξιολόγηση επενδύσεων, ανάλυση νεκρού σημείου. Σύνταξη επιχειρηματικού σχεδίου. Αναλύονται τα βήματα για την ανάπτυξη ενός πλήρους επιχειρηματικού σχεδίου που σκοπό έχει να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του κάθε επιχειρηματία για την επίτευξη των στόχων του. Το πρόγραμμα θα κλείσει με μία ενότητα που θα αφορά σε θέματα Τιμολόγησης, Διαφήμισης – Προβολής, Επικοινωνίας και Δημοσίων σχέσεων.
4
Βελισσαρίου Ευστάθιος4 Μέρος Β : Εκπόνηση επιχειρηματικού Σχεδίου - Εργασίας Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα εκπονηθεί επιχειρηματική πρόταση στο πλαίσιο της κοινοτικής πρωτοβουλίας Laeder. Η επιχειρηματική πρόταση θα περιλαμβάνει : Παρουσίαση φυσικού αντικειμένου Οικονομικά Στοιχεία πρότασης Εκπόνηση μελέτης Σκοπιμότητα Εκπόνηση μελέτη βιωσιμότητας.
5
Βελισσαρίου Ευστάθιος5 Πληροφοριακά Στοιχεία Στο δικτυακό τόπο http://pls.teilar.gr διατίθεται ειδικό λογισμικό προσομοίωσης επιχειρηματικών παιγνίων.http://pls.teilar.gr Στην παραπάνω ιστοσελίδα υπάρχει το εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και υποδείγματα επιχειρηματικών σχεδίων και οικονομοτεχνικών υλικών. Το μάθημα της επιχειρηματικότητας είναι ενταγμένο στο e-class (http://e- class.teilar.gr)http://e- class.teilar.gr Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα λάβουν Βεβαίωση συμμετοχής, εφόσον εκπονήσουν τη σχετική εργασία.
6
Βελισσαρίου Ευστάθιος6 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΗΜΑΣΊΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 1.1. Η Παρουσίαση του προγράμματος – Περίγραμμα Μαθήματος 1.2. Η έννοια και η σημασία της Επιχειρηματικότητας 1.3. Η σημασία της σύλληψης της Επιχειρηματικής Ιδέας 1.4. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ 2η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 2.1 Μέθοδοι Συλλογής στοιχείων 2.2. Πρωτογενής – Δευτερογενής έρευνα 2.3. Μέθοδοι έρευνας 2.4. Δειγματοληψία – Μέθοδοι 2.5. Επεξεργασία και ανάλυση στοιχείων 3η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 3.1. Λειτουργίες του Management 3.2. Αρχές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας 3.3. Επιχειρηματικό περιβάλλον 3.4. Επιλογή τόπου εγκατάστασης μίας επιχείρησης
7
Βελισσαρίου Ευστάθιος7 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 4η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 4.1. Βασικές έννοιες επενδύσεων και χρηματοδότησης 4.2. Χρηματοδοτικά Κεφάλαια 4.3. Αποφάσεις επενδύσεων 4.4. Αξιολόγηση επενδύσεων 4.5. Κίvητρα επεvδύσεωv 4.6. Κίνητρα επενδύσεων 5η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (κλικ εδώ για υπερσύνδεση)(κλικ εδώ για υπερσύνδεση) 5.1. Εισαγωγή στη δομή και διάρθρωση των Κοινοτικών Πλαισίων Στήριξης 5.2. Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα» 5.3. Ενίσχυση Νεανικής Επιχειρηματικότητας ΔΡΑΣΗ 2.8.1. 6η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΡΓΑΣΙΑ : ΣΥΝΤΑΞΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER+ 6.1. Φάκελος Υποψηφιότητας – Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (κλικ)(κλικ) 6.2. Τεχνική Περιγραφή πρότασης (κλικ)(κλικ) 6.3. Μελέτη βιωσιμότητας (κλικ)(κλικ) 6.4. Κριτήρια αξιολόγησης προτάσεων (κλικ)(κλικ)
8
Βελισσαρίου Ευστάθιος8 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 7η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΜΕΛΕΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (κλικ)(κλικ) 7.1. Μελέτη βιωσιμότητα (Περιεχόμενα, Μεθοδολογία) 7.1.1. Προϋπολογισμός Δαπανών 7.1.2. Προϋπολογισμός εσόδων 7.2. Αξιολόγηση βιωσιμότητας 7.2.1. Μέθοδος επανείσπραξης (επανάκτησης) της αρχικής επένδυσης 7.2.2. Μέθοδος της Καθαράς Παρούσας Αξίας 7.3. Ανάλυση Νεκρού Σημείου 8η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ MARKETING (κλικ)(κλικ) 8.1. Τιμολόγηση 8.1.1. Στόχοι της τιμολογιακής πολιτικής 8.1.2. Μέθοδοι τιμολόγησης 8.1.3. Διαφοροποίηση της τιμής 8.2. Διαφήμιση 8.2.1. Έννοια της διαφήμισης στις τουριστικές υπηρεσίες 8.2.2. Στόχοι της διαφήμισης 8.2.3. Προβλήματα διαφημιστικής στρατηγικής 8.3. Direct Marketing
9
Βελισσαρίου Ευστάθιος9 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 9η ΕΝΟΤΗΤΑ : BUSINESS GAMES (κλικ)(κλικ) 9.1. Παρουσίαση του business game (κλικ για το business game)(κλικ για το business game) 9.2. Οδηγίες για τους συμμετέχοντες στο Business Game 10η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ (κλικ)(κλικ) 10.1. Αρχείο xls υποδείγματος Οικονομοτεχνικής μελέτης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.