Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής» Εργασία στο μάθημα: «Κίνηση επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές» Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Λουκανίδου Καλλίστη, ΑΜ: 759 Κομοτηνή 2012

2 ΣΕΝΑΡΙΟ Γυναικολογία Το τμήμα Β2 του 2 ου ΕΠΑΛ Κομοτηνής αποτελείται από 10 κορίτσια ηλικίας 17 ετών. Όλες ακολουθούν την ειδικότητα «Βοηθοί μαιευτών». Σε 2 μήνες από σήμερα θα πρέπει να παρουσιάσουν σε ημερίδα που οργανώνει το σχολείο τους, ένα πρόγραμμα με θέμα την τεχνική που χρησιμοποιείται για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός τεστ Παπανικολάου. Ζητούν από την Ιωάννα, 38 ετών, μαία και καθηγήτρια νοσηλευτικής, να τους βοηθήσει. Ποια προσέγγιση πρέπει να ακολουθήσει;

3 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ  10 κορίτσια ηλικίας 17 ετών, μαθήτριες Λυκείου  Σχετικό υπόβαθρο γνώσεων ανατομίας γεννητικού συστήματος  Εμπειρία στη χρήση κολποδιαστολέα και γυναικείου προπλάσματος υψηλής τεχνολογίας  Αρχάριες: α) στη λήψη επιχρίσματος από γυναικείο τράχηλο β) στην επίστρωση του στην αντικειμενοφόρο πλάκα β) στην επίστρωση του στην αντικειμενοφόρο πλάκα γ) στην μονιμοποίηση του επιχρίσματος γ) στην μονιμοποίηση του επιχρίσματος  Αναγνώριση και βελτίωση πιθανών λαθών

4 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ  Πλήθος: 10 άτομα  Φύλο: Γυναίκες  Ηλικία: 17 ετών  Ενασχόληση: Μαθήτριες Λυκείου, βοηθοί μαιευτών  Παρακίνηση: Απαραίτητη  Ικανότητες: Μέτριες

5 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ  Πρωταρχικός στόχος: Διαδικασία λήψης και επίστρωσης επιχρίσματος τραχήλου στην αντικειμενοφόρο πλάκα  Δεύτερος στόχος: Κίνηση μονιμοποίησης – τήρηση απόστασης  Τρίτος στόχος: Εντοπισμός και διόρθωση λαθών των κινήσεων τους

6 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ  Αναγνώριση υλικών (γυναικείο πρόπλασμα με κόκκινο φωτάκι, γάντια, κολποδιαστολέας, στυλεός, βουρτσάκι, αντικειμενοφόρος πλάκα, σπρέι, θήκη).  Τηρούμενη σειρά  Σειριακή, κλειστή, κινητική δεξιότητα  Απαιτείται χειρισμός αντικειμένων  Εσωτερική οπτική ανατροφοδότηση  Εξωτερική ανατροφοδότηση  Κίνδυνος τραυματισμού περιορισμένος

7 ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  Παρουσία κοινού  Φόβος αποτυχίας  Υπερβολική έμφαση στην αξιολόγηση από άλλους

8 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  2 ομάδες των 5 ατόμων  Ολοκλήρωση κάθε προσπάθειας σε 10 λεπτά  1 η ώρα: 1 η ομάδα 2 η ώρα: 2 η ομάδα 2 η ώρα: 2 η ομάδα  Ίδιος αριθμός προσπαθειών, 8 δεκάλεπτες προσπάθειες έκαστη  Προφορική καθοδηγητική ανατροφοδότηση  Παρουσίαση: η ασκούμενη με τα λιγότερα λάθη

9 ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ  Οπτική παρουσίαση των υλικών  Επίδειξη τεχνικής τεστ Παπ (2 φορές)  Κύρια σημεία εστίασης εκπαιδεύτριας: α) κίνηση αντίχειρα, δείκτη, μέσου δακτύλου α) κίνηση αντίχειρα, δείκτη, μέσου δακτύλου β) κυκλικές κινήσεις κατά την επίστρωση β) κυκλικές κινήσεις κατά την επίστρωση γ) κίνηση πατήματος σπρέι με αντίχειρα – απόσταση 30 εκατοστά γ) κίνηση πατήματος σπρέι με αντίχειρα – απόσταση 30 εκατοστά  Βεβαίωση κατανόησης της διαδικασίας – εκτέλεσης από την κάθε μία χωριστά

10  Σε κάθε λάθος: ενεργοποίηση του κόκκινου διακόπτη  1 η ομάδα (2 η – 3 η – 4 η – προσπάθεια)  4 από τις 5 ασκούμενες παρουσιάζουν πρόβλημα στις κινήσεις καρπού  Ιωάννα: επίδειξη μόνο της συγκεκριμένης κίνησης επανάληψη 2 φορές η κάθε μία (δηλαδή επανάληψη – μεμονωμένη εξάσκηση) (δηλαδή επανάληψη – μεμονωμένη εξάσκηση)  Επίτευξη στόχου  5 η – 8 η προσπάθεια 1 ης ομάδας σταθεροποίηση της απόδοσης επιτυχημένης εκτέλεσης σταθεροποίηση της απόδοσης επιτυχημένης εκτέλεσης

11 Για την 2 η ομάδα (2 η -3 η προσπάθεια) Μεγαλύτερο πρόβλημα – και οι 5 ασκούμενες έχουν πρόβλημα στην κίνηση της μονιμοποίησης Μεγαλύτερο πρόβλημα – και οι 5 ασκούμενες έχουν πρόβλημα στην κίνηση της μονιμοποίησης Ιωάννα: - καθοδηγητική ανατροφοδότηση Ιωάννα: - καθοδηγητική ανατροφοδότηση - οπτική επίδειξη - οπτική επίδειξη - ακρίβεια πατήματος όχι ταχύτητα - ακρίβεια πατήματος όχι ταχύτητα - επανάληψη 4 φορές η κάθε μία - επανάληψη 4 φορές η κάθε μία - ανάμεσα στις προσπάθειες 10 - ανάμεσα στις προσπάθειες 10 δευτερόλεπτα διάλλειμα δευτερόλεπτα διάλλειμα 4 η -5 η -6 η -7 η – 8 η προσπάθεια 2 ης ομάδας4 η -5 η -6 η -7 η – 8 η προσπάθεια 2 ης ομάδας Εκτελούν με ακρίβεια όλες τις κινήσεις

12 Μετά 2 μήνες * Η μαθήτρια της πρώτης ομάδας θα παρουσιάσει την τεχνική λήψης του Τεστ Παπανικολάου στην ημερίδα του Λυκείου της, στο γυναικείο πρόπλασμα υψηλής τεχνολογίας


Κατέβασμα ppt "ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google