Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚαλλίστη Βαρουξής Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος 2012-2013 1/θέσιο Νηπιαγωγείο Φαρρών
2
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: ΝΤΟΥΒΑΛΗ ΒΑΡΒΑΡΑ Συνεργαζόμενοι: Τάξη: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Τμήμα: Κλασικό 2
3
Καταιγισμός ιδεών και διερεύνηση της προυπάρχουσας γνώσης των παιδιών Δημιουργία δύο(2) ομάδων και καταγραφή των ονομάτων τους: 1) ομάδα της οδοντόβουρτσας 2) ομάδα της οδοντόκρεμας Δημιουργία γωνιάς Στοματικής Υγιεινής.
4
Αφορμή: Ένα παιδί ήρθε στο σχολείο με βγαλμένο δοντάκι και μας είπε ότι έπεσε και η γιαγιά το πέταξε στα κεραμίδια και είπε: Να κουρούνα κόκκαλο και δώσ'μου σιδερένιο.
5
1)Πήραμε καθρέφτη και παρατηρήσαμε τα δόντια μας και τα δόντια των άλλων – τα μετρήσαμε. 2)Ακρόαση παραμυθιών: « Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα Τρυποδόντη,«Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας», «Ο Μάκης ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι». 3)Επίδειξη βίντεο και εικόνων για δόντια και μικρόβια 4)Παροιμίες για δόντια(Ήλιος με δόντια,Πάλεψε με νύχια και με δόντια,Του χαρίζαμε έναν γάιδαρο και τον κοίταζε στα δόντια κ.α) 5)Αντίθετες λέξεις (άσπρα-μαύρα δόντια,ανοίγω-κλείνω βρύση, βιδώνω-ξεβιδώνω καπάκι οδοντόκρεμας)
6
6)Ομαδοποίηση τροφών σε υγιεινές+ανθυγιεινές 7)Κατασκευή χαρούμενων(γερά) λυπημένων (χαλασμένα)δοντιών. 8)Το σπιτάκι της κυρίας Διατροφής και της κυρίας Παχυσαρκίας-Θεατρικό παιχνίδι. 9)Κατασκευή οδοντοστοιχίας και οδοντόκρεμας (6κουτ.μαγειρική σόδα, μία πρέζα αλάτι,4 κουτ.γλυκού γλυκερίνη,νερό). 11)Δημιουργία παραμυθιού:«Οι καραμέλες δεν μας κάνουν ήρωες αλλά Φαφούτηδες» 12)Φύλλα εργασίας(σύγκριση,ταξινόμηση δοντιών) 13)Δίπλωμα γερού δοντιού-διαγωνισμός χαμόγελου.
9
Πρόσκληση σε Οδοντίατρο για να μας μιλήσει(πώς πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας, για τα μικρόβια των δοντιών).Είχαμε ετοιμάσει ερωτήσεις να του απευθύνουμε αλλά η επισκεψή του δεν επιτεύχθηκε παρά τις επανειλημμένες προσπαθειές μας. Το Δημοτικό σχολείο στο οποίο παρουσιάσαμε το παραμύθι που δημιούργησαν τα ίδια τα παιδιά.
10
Τα παιδιά παρουσίασαν τα έργα τους ( ζωγραφιές και χειροτεχνίες με τις οποίες στολίσαμε την τάξη μας και τις δραματοποιήσεις των παραμυθιών που δημιούργησαν τα ίδια) στο Δημοτικό σχολείο.
13
Η Αξιολόγηση του προγράμματος έγινε με προφορικές ερωτήσεις. Από τις απαντήσεις τους, τις οποίες και καταγράψαμε καταλάβαμε οτι τα παιδιά έμαθαν,έλυσαν τις απορίες τους,δημιούργησαν προβληματισμούς,διασκέδασαν και ένιωθαν αυτοπεποίθηση και ικανοποίηση απο την τελική τους συμπεριφορά απέναντι στην στοματική υγιεινή. Συνειδητοποίησαν ότι η στοματική φροντίδα και υγιεινή ξεκινά απο την προσχολική ηλικία.Βγάλαμε το συμπέρασμα οτι προσέχουμε για να έχουμε.
14
1) Τραγούδι και χορός: Αν όλα τα παιδάκια πλέναν τα δοντάκια 2)Δημιουργία Συνθήματος: Δόντια καθαρά- δόντια γερά.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.