Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚέφαλος Καζαντζής Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
1 Ενοποιημένες Επικοινωνίες Ενας μοντέρνος τρόπος να επιχειρείς... Γιώργος Πρεζεράκος – Γιάννης Μαρκόπουλος – Δημήτρης Καλλέργης E-Business Forum Ομάδα Ιδ2
2
2 Agenda Το περιβάλλον των επικοινωνιών Ενοποιημένες επικοινωνίες – Best Practices
3
3 Το περιβάλλον των επικοινωνιών: Τι επηρεάζει τον τρόπο που εργαζόμαστε
4
4 Σύγκλιση τεχνολογιών, αξιοποίηση επενδύσεων, εξοικονόμιση κόστους Οι επιχειρήσεις έχουν δαπανήσει αρκετά χρήματα για να εξοπλίσουν τα γραφεία των στελεχών τους αλλά πολύ μεγάλο τμήμα της ημέρας τα στελέχη εργάζονται εκτός γραφείου. Σε αυτό το χρονικό διάστημα οι υποδομές του γραφείου είναι μερικώς διαθέσιμες με αντίστοιχη επίπτωση στην απόδοση του στελέχους και στην αξιοποίηση της επένδυσης. Οι υποδομές Unified Communications ενοποοιούν τα υπάρχοντα legacy συστήματα σε ένα ενιαίο δίκτυο (έτσι αυτά δεν απαξιώνονται αλλά αντίθετα αναβαθμίζεται η χρήση τους). Επιτυγχάνεται λοιπόν πραγματικά η σύγκλιση φωνής, δεδομένων, video και υπηρεσιών που τόσο καιρό επικαλούνται τα διάφορα προγράμματα εκσυγχρονισμού και περικοπής δαπανών. Και το συναρπαστικό είναι ότι η χρήση είναι απλή ακόμη και για τους μη εξοικιωμένους με την τεχνολογία χρήστες.
5
5 Οι επιχειρηματικές ανάγκες του 21 ου αιώνα Ταχύτητα για να είσαι ανταγωνιστικός Η συνέχεια στην επιχειρηματικότητα και η συμμόρφωση στα πρότυπα είναι πλέον απαραίτητα Η καινοτομία είναι το κλειδί για την επιχειρηματική απόδοση Πράσινες επιχειρηματικές πρακτικές
6
6 Η Νέα Γενιά Χρηστών Η επόμενη γενιά των εργαζομένων θέλει ένα εργασιακό χώρο συνδεδεμένο και βασισμένο στην πληροφορία όπως στην προσωπική τους ζωή
7
7 Unified Communications Ενα σύνολο υποδομών και εφαρμογών που αποσκοπεί στη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ συνεργαζόμενων οντοτήτων με κάθε μορφή και σε κάθε χρονική στιγμή.
8
8 Ενοποιημένες Επικοινωνίες Best Practices
9
9 Ποιοι κλάδοι ωφελούνται;
10
10 Επιχειρηματικά ωφέλη Βοηθούν επιχειρήσεις και οργανισμούς (μικρούς και μεγάλους) να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία παράδοσης της πληροφορίας και εξασφαλίζουν την ευκολία στη χρήση της. Οι καθυστερήσεις που οφείλονται στην ανθρώπινη παρέμβαση ελαχιστοποιούνται ή και σε κάποιες περιπτώσεις εξαφανίζονται. Εξασφαλίζουν καλύτερη και γρηγορότερη παροχή υπηρεσίας με μειωμένα κόστη. Εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη συνεργασία ακόμα κι αν τα στελέχη βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους με διαφορετικά μέσα. Μειώνουν τις ανάγκες για ταξίδια και φυσικές συναντήσεις συμβάλλοντας στη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της επιχείρησης και του οργανισμού.
11
11 Παραδείγματα
12
12 Ξενοδοχεία - Τουρισμός Seattle’s Hotel 1000... innovative guest services delivered with the touch of a button... “Tailoring the guest environment is critical to retention,” says Brian Flaherty, general manager of Hotel 1000.... travelers’ demands for high-speed Internet access from their hotel rooms emerged almost overnight. Today 75 percent of business travelers travel with laptops, and 62 percent spend 75 minutes online per day accessing corporate networks and the Internet.
13
13 Ξενοδοχεία - Τουρισμός BUSINESS RESULTS “Each application that we have deployed to date either improves the guest experience, helps staff deliver better service, or improves manageability and return on investment. The other criterion was that applications had to be intuitive— they could not frighten a guest or cause the guest to have to ask for help—or else they would defeat their purpose.”
14
14 Ξενοδοχεία - Τουρισμός Προσαρμογή της εμπειρίας σε κάθε επισκέπτη One-Touch Control Παροχή δυνατότητας Group Calling Βελτίωση της ασφάλειας και της παραγωγικότητας του επισκέπτη Προσωποποίησης της παροχής υπηρεσιών Αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού
15
15 Υγεία...σουίτα εφαρμογών η οποία προσφέρει την κατάλληλη IT υποδομή για την υποστήριξη εξειδικευμένων eHealth λύσεων συμβάλλει στη διαμόρφωση των κλινικών διαδικασιών τις οποίες χρησιμοποιούν οι νοσοκομειακές μονάδες ενσωματώνει διαδικασίες, όπως είναι η παροχή υπηρεσιών υγείας, η επικοινωνία, η διαχείριση κτιριακών μονάδων και πληροφορικής για τη δημιουργία ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού, υψηλής διαθεσιμότητας και πληροφορίας, περιβάλλοντος, βελτιστοποιώντας, εκσυγχρονίζοντας και ενοποιώντας αυτές σε ένα περιβάλλον IP.
16
16 Υγεία Bedside applications: Πρόσβαση Προσωπικού Video On Demand IP Τηλεφωνία Διαχείριση Εγκαταστάσεων Κανάλι Νοσοκόμας Ειδικές Υπηρεσίες Επικοινωνίες νοσοκομείου Mobile Nurse Call Εντοπισμός Νοσοκόμων Medical Team Assembly Hospital Orderly Laboratory STAT Alerts Mobile Alerts
17
17 Aspen Valley Hospital Απαρχαιωμένα τηλεφωνικά κέντρα και διαφορετικά συστήματα σε απομακρυσμένα κτίρια Υψηλά κόστη ($20K/μήνα κατά μέσο όρο) για φωνή και δεδομένα Αμεσο ROI με μείωση του ετήσιου λειτουργικού κόστους κατά 70% Μείωση των κόστους επικοινωνιών κατά 50% Η αύξηση της παραγωγικότητας οδήγησε σε εξοικονόμηση $15,000 ανά μήνα Αναβαθμισμένο mobility—Οι υπάλληλοι και οι γιατροί εξοικονομούν περισσότερο από μία ώρα ανά ημέρα Small enough to care, large enough to heal Επιχειρηματική αξία Επιχειρηματικές προκλήσεις
18
18 Λύσεις για το γραφείο Εργασία εντός και εκτός γραφείου Multimedia conferencing Πρόσβαση ανάλογα με τη κατάσταση του καλούμενου Επικοινωνία από το desktop Help desk
19
19 Warner Pacific Insurance Δυνατότητα αποτελεσματικής συνεργασίας μεταξύ απομακρυσμένων υπαλλήλων Επιτάχυνση της ανταπόκρισης στον πελάτη Αποτελεσματική εκπαίδευση των στελεχών εξοικονόμηση $150,00 έως $200,000 ετησίως μείωση των καθυστερήσεων στην επικοινωνία μεταξύ απομακρυσμένων στελεχών γρηγορότερη ανταπόκριση στις ερωτήσεις του πελάτη βελτιωμένη παραγωγικότητα και αποτελεσματική επικοινωνία μείωση του κόστους εκπαίδευσης κατά 50% Επιχειρηματικές προκλήσειςΕπιχειρηματική αξία
20
20 Εξυπηρέτηση επισκεπτών σε οργανισμούς Μείωση χρόνου αναμονής Αμεση εξυπηρέτηση Ασφάλεια στην πρόσβαση Γνώση επισκεπτών σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης Εξυπηρέτηση πολλαπλών εισόδων Εξυπηρέτηση πολλαπλών events Serf service επισκέπτη Αναβάθμιση εικόνας του οργανισμού
21
21 Εξυπηρέτηση επισκεπτών σε οργανισμούς Automatic Visitor Registration and Pre-registration Integrated into Operators, Clients and Back End Systems Support for Multiple Receptions and Multiple Languages Reporting and Mail, SMS notification when visitor checks-in Online Visitor Status for Attendants/Receptionist Printed Badge on Arrival
22
22 Overview Britain's only video contact centre for deaf people Offers immediate access to highly qualified sign language interpreters Social enterprise established in 2003 by Brigitte Francois Sponsored by deputy prime minister’s office Business Challenge UK has 70,000 deaf sign language users Less than 200 qualified interpreters There is a wait of up to two weeks for an interpreter, charging £90-150 per session Εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ
23
23 111 diplomatic missions overseas with 1,050 employees Supports objective to reduce costs and improve efficiency One-off saving of €240,000 Estimates telecommunications spend will be reduced by €580,000 a year by routing long distance calls Reduced administration and management of the network Efficient adds, moves and changes of diplomatic staff who relocate every four years Improves productivity of staff with XML applications Δημόσιος τομέας Αυστριακό υπουργείο εξωτερικών
24
24 Χρηματοοικονομικός τομέας Desktop call handling with calling line ID Team collaboration Real-time status display with presence information Call forwarding profiles Control of 3rd party applications
25
25 Εκπαίδευση San Diego City Schools Βελτίωση της απόδοσης των μαθητών με την υποστήριξη της διαδικασίας εκπαίδευσης Εκμοντερνισμός των λειτουργιών για τη βελτίωση των εσωτερικών και εξωτερικών επικοινωνιών Κεντροποιημένα στοιχεία μαθητών που ήταν διασκορπισμένα σε 202 σχολεία Πρβλεπόμενη μείωση του κόστους κατά $5.5 εκ. σε 5 χρόνια από την εφαρμογή της IP τηλεφωνίας, και επιπλέον εξοικονόμηση $5.5 εκ. με τη χρήση IP video για διαδραστική εκπαίδευση Δυνατότητα παράδοσης εξειδικευμένων μαθημάτων σε όλη την περιοχή Επιχειρηματικές προκλήσεις Επιχειρηματική αξία “Περισσότερο σημαντικό από την εξοικονόμηση 5 cents ανά τηλεφώνημα είναι η βελτίωση της επικοινωνίας με τα στελέχη”
26
26 Συμπεράσματα... δεν έχουν σημασία οι λύσεις με τις οποίες υλοποιήθηκαν τα cases οι τεχνολογίες υπάρχουν και είναι... οικονομικές σημασία έχει να επιλέγει κάποιος με βάση τη διαλειτουργικότητα τα πρότυπα και την ενσωμάτωση των επιχειρησιακών διαδικασίων του αφορούν όλους (μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, ιδωτικό και δημόσιο τομέα) γρήγορη υιοθέτηση των λύσεων ενοποιημένων επικοινωνιών σημαίνει αύξηση της παραγωγικότητας (αφορά δημόσιο και ιδιωτικό τομέα)
27
27 Ευχαριστούμε E-Business Forum Ομάδα Ιδ2 www.ebusinessforum.gr
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.